jag är nöjd & känner mig duktig


en bild på två underbara tjejer ♥

nu är jag hemma från en träningen och har fixat mig och ätit mat. träningen gick jättebra, och jag är nöjd med det jag gjorde. inte det bästa efter tre år, men jag är ändå nöjd med allt jag gjorde. fick skavsår efter som jag lånade ett par skor av viktoria. så på slutet, kunde jag inte göra vad jag ville för jag hade så otroligt ont i foten. men jag ska ta och se om jag hittar mina egna skor så kanske det blir bättre. men jag är så otroligt glad efter ett få träna fotboll och alla personer är så grymt härliga.

nu ikväll blir det bara att ta det lungt lite, se till att ringa emma och elin och berätta lite hur det gick. riktigt trött är jag också men måste se big brother sen kan jag ta och sova. det komemr bli så otroligt skönt att sova, kommer somna så gott.

har ni haft en bra kväll?

Kommentarer

SVAR: Tack så mycket! :D

hej, vad görs ?:)

äntligen :D

nån fototävling kanske:)?

sv; jag kom precis hem och ska snart lägga mig :D vad gör du själv?

varså god

sv' härligt :D här är det bra :)

sv: ska snart sätta mig vid tven, själv ?<3

SV inte så mycket, dusj `?

Sv. Men dom klumparna är goda:) haha. Men alla kan ju inte tycka allt är gott :)

sv: Jadå :)

sv. ska kolla på tv dudå? :) <3

aha vad bra? ;D

okej,, samma :)

sv: :D. Japp, har haft en bra dag jag med.

Skönt att träningen gick bra :D.

Vem hejar du på i BB ?

det är bra med mig också.

ha en trevlig kväll

det är bra med mig också.

ha en trevlig kväll

skönt att höra :)

slutade spela ett tag innan eller? :o

sv. okej! :)

sv: varit med en kompis och sen dragit iväg til träningen :D

sv: Okej, du är iallfall jätte duktig på att fota!:D



Tack!

aha vad kul ändå :D

haha söt du e

- hihi :D

Härligt! meddelar dig när vinnaren ligger uppe på bloggen :)

sv, Ja okej! :)

Jo då min söndag var jätte bra!<3

haha ja, allt bra eller? :)

:)

Nej jag gör inte så mkt, ska se film snart tror jag ;)

sv: Varsegood!:D

Allt bra idag? :D

sv: japp :)

Görs?

allt bra idag då? :)

allt bra?

sv; Jaa, har du några planer för resten av veckan då? :)

sov gott nu! :)

skönt att höra, jag är lite sjuk ;/

Sv; Härligt bra här med :)



Fin bild!

sv: jag tittar på tv :D<3

Ha en fin kväll!

vsg ;)<3

<333;)

Jaao! :D Haft en bra dag?

Hejhej,

Nu är finalisterna uppe!! Gå in och kolla om det blev du/ni!!:D

Ni kan även rösta en gång på er själva!!:)

Kraaam!

sv: okej ^^

jag svarar på kommentarer :)

Härligt att det gick bra!

vilken läcker topp hon till höger har

sv' ja :) några planer inför morgondagen? :)

hihi ;)<3

§

hehe tack så mycket :)

sv: japp ^^

ska sova snart, gonatt :D<3

sv; :).

sv: tack =)

ta av henne den o skicka den till mig

inge vidare. blir bara sjukare och sjukare. :( hatar att vara sjuk! :O

gillar din header :)

:p

kommentarer & facebook sj?;)

sv' okej :) det blir skola och träning för min del :)

Åh tack så jättemycket! Blev ju en aning skillnad mot vad det var innan alltså :)

- haha, tänkte inte på att kolla där ^^

Hur länge har du fotat ?

sv; yes! :)

Gjort några planer för helgen då? :)

Sv; Åh det förstår jag! =)

ska du börja igen då? Kram ♥

det är ju bra :)



PUSSS NATTI

haft en bra dag? :)

Härligt! Jodå det är kanon med mig :) kram♥♥

sv: Åh :D Jag är bara sjuk, har någon inflammation i diverse slemhinnor. Och det finns ingen kul dag-TV - vad kan man mer göra när man är sjuk? Allt känns ju så mycket jobbigare!

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare snart, så håll ögonen öppna!

tja,

allt bra ? :)

Några planer i sommaren, åka någonstans ? :)

kram

ball blogg :)

Hejsan!

Vad tycker just DU om sommarens heta mode jumpsuit!?

Jag vill höra just in åsikt!! <3

Lääs å kommentera :) <3

http://imajerk.blogg.se

söta!

Hoppas du får en mysig fredag :)

hehe, lite muppig fråga, men vet du vart den blonda tjejen har köpt tröjan? ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback