jag har en förklaring bakom allt!


en bild tagen från 2010, på mig själv..

En bild från 2010, jag gillar den riktigt mycket men jag gillar inte mina ögon på den här bilden. igår så fixade jag lite sakern inför helgen, och träffade några vänner och tog det lungt. men hade tyvärr inte tid med bloggen som ni kanske märkte, jag skriver mindre inlägg än vad jag gjorde föut. men jag har bildbrist och sen känner jag att jag bara får ångest av att ligga på mest aktivlistan, har nästan vart där varje dag den här året och lagt ner så mycket tid så nu ska jag njuta och se till att träffa vänner. men jag ska inte ta bloggpaus, det blir bara mindre inlägg blir inte sju inlägg varje dag.

godmorgon, har ni sovit gott?
själv så har jag sovit sådär, väldrigt trött och svårt att kunna sova igår. Idag är det torsdag det betyder att vi har engelska hela dagen. efter skolan kanske jag ska hitta på något men inte helt säkert på vad jag ska göra. men det märker vi, nu måste jag fixa mig och dra till skolan.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

Sv: Aa, det kommer bli kul :D

sv: Okej! Hör av mig när vinnaren är utsedd! :D

KRAM

Allt bra?

sot bild på dig !

sv:

förstår jag :) inatt sov jag jätte gött :D

så jävla söt :D

sv, Hihi, allt bra med dig idag? :)

blogga när du har tid och lust helt enkelt :)

svar: :)

vad gör du då?

Ha en bra torsdag :D<3

svar: roligt att du tycker det!:D du får gärna följa bloggen, om du vill försrås, när jag skaffat bloglovin;D

sv; Inte så mkt, men händer i dag då

Roligt !

ska du vara nykter ?! :D

sportar du ? ;)



kram

Sv; haha okej !

Coola ögon :D

okej :) <3

Jag har också sovit dåligt=/

Sv: jaha okej, ja det är ju så det är! Man måste göra annat än att sitta och blogga om dagarna liksom.



Fin bild btw :)

sv: Jag tycker canon verkar sjukt mycket bättre,nikon är lättare att förstå men ändå!

jag ville egentligen ha en Canan eos 450d men dom har ju slutat att säljas så då tar jag en ännu bätttre;)

good moooorrrrrrning! allt bra med sötnosen? :)

sv: haha! :) så hur är helgens planer? :D

sv; okej :) jodå jag mår bra :)

vad gör du? ;)

ha en underbar dag! :P

men gud, inte ska du känna ångest... ta det lugnt med bloggen, man kan inte orka allt alltid. Ta det som en trevlig bonus de dagar du ligger där, och driv bloggen i lagom dos till dess - för din egen skull.

snygg du är !

sv: hihi:D hey, jag är jätteseg när det gäller bloggen ibland med du. ♥

Okej, jag ska ut en sväng i det fina vädret :)

jag tycker dina ögon är jätte fina på bilden :)

sv: allt bra sötnos? :)

sv; Jag sitter vid datan, funderar på att äta någonting. :)

Själv?

Kram

sv; Jag sitter vid datan, funderar på att äta någonting. :)

Själv?

Kram

sv; Jag sitter vid datan, funderar på att äta någonting. :)

Själv?

Kram

- tacktack :D

Kvällens blogg avslutad (lite sent) kika in & se om du var vinnaren, om inte så anmäl dig igen!

Kram:)

http://princessemelie.blogg.se/2011/march/kvallens-blogg-2.html

sv: tack så hemskt mycket :)

allt bra idag:)?

:D

sv: hihi okey ;)

min favvo pizza är helt klart kebabpizza med sallad pommes och massa vitlökssås ;) hihi...

Hur är det med dej idag då?? :D

Fin du är :)

Härligt! :) jo med mig är det också bra!

sv: Okej :)

Söt bild på dig ^^

sv: japp :D nasj bild :) hur står de till?

sv: det är fint med mig! :) dock tror jag att jag börjar bli lite förkyld :( vad hittar du på idag då? :)

ja :)

fin bild :)

tack tjejen

allt bra med dig idag? (:

sv; Okej :) samma här !

Händer ihelgen då ? :)

sv' hihi :)

sv: Det är bra tack, hur är det själv? :>

Så lite så

Man ska blogg när man vill och känner det för sig!

Men vänner och familj går alltid först! :-)enligt mig iaf haha

söt bild :)

neeeeeeeeeeej inte bloggpaus! D: buhuu kommer att sakna att snacka med dig i kommentarerna :p xD♥

Några planer inför helgen? :)

Men åh, söta du!:D<3 Så pluttenuttigt så:) Hitts på då?:) Kram//FeliciaHerman (www.muffinskram.blogg.se)

söööt!

Fin bild :)

sv: tack :)

Sv: Bra. ;D <3

sv: Okej! Söt du är :O

svar: jiep, allt är finfint :) själv?

tack!:D

vad gör du?:)

hej tackar

ha en bra dag

jag hade också det förut

men jag släppte det

kan bli jobbigit

när man ska förklara allt

Typ samma ;o I helgen ?

mm :/



fin bild :)

sv: jo en helt ok dag...ovanligt pigg idag!:P ja att blogga så mycke som du verkar ha gjort måste ta en jäkla massa tid...tycker du gör helt rätt i att pria vänner!:) hittat på nå skoj efter skolan då?

Tacktack:)

sv; Aha, japp det var fint väder igår. Idag har det varit grått :/.

Hoppas du haft en bra dag. :)

det är bra här också :)



vad gör du?:)

SV: ja tyvärr :(

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, kolla om det blev du, om inte, så finns en ny chans finns här:

http://mmeeli.blogg.se/2011/march/torsdagens-vinnare.html#comment

KRAM

- hihi :D

sööt bild sötnos! :D

jag har sovit gott, men vaknar så tidigt av mig själv! det är nog bara för att det blir ljusare varje dag!

Sv;e hemma hos syrran,och svarar på kommentarer :)

Allt bra med dig?

Snygg bild :))

Det är ju alltid bra med en förklaring på allting :)

sv: hihi lugnt :)

KRAM

har veckans blogg nu i bloggen. skulle vara kul om du deltog också :) länka bara min blogg i din blogg att du är med. och jag önskar dig lycka till.

fin du är :)!

åh, jag älskar dina ögon och ögonbryn på den där bilden! :D <3

fin bild :)

=) söt bild.. kram

Så sjukt söt är du gumman! :')























Follow my on Bloglovin







Trackback