jag vet att jag är klantig!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

För det första så måste jag säga att det blir ingen söndagsblogg. efter som jag skulle ta bort ett inlägg som var över men kryssade i fel inlägg. så jag minns inte vilka som hade anmält sig.. jag vet att jag är klantig, men det får gå. vi får ta och göra en ny, men när vet jag inte efter som att jag måste verkligen ta vara på den här veckan så jag får se om jag hinner sitta mycket vid datan.

Igår var det super roligt hemma hos Geena, det var mycket trevligt folk och bra musik. precis som en kväll ska vara och sen skulle jag ta bussen 23:10 hem, men det blev inte så. folket ville inte att jag skulle åka hem så jag stannade och åkte hem med Viktoria runt tre tiden. somnade kanske vid fem, efter som man ska dra fram klockan en timme. och har verkligen inte alls sovit så bra inatt. ska gå och lägga mig tidigt ikväll, idag har jag bara vart med Viktoria och Thoralf vi har inte gjort mycket. aja, nu måste jag äta efter som jag inte ätit på 24 timmar och sen ta bussen hem. hör av mig senare jag LOVAR!

hade ni en bra kväll igår?



Kommentarer

Jag är också klantig, tvättade min iphone i tvättmaskinen för någon vecka sedan ;/

fin bild =)

japp :)

oj vad tråkigt hoppas det löser sig

Sv: Varsågod :)

fin bild!

Allt bra med dig idag`? :)

fan va fin blogg .

/ julia - http://photobyjulia.webblogg.se

Fin blogg!

Checka gärna in min :-)!

hej där! :-) allt bra med dig idag? :-D kram!

Sv: Tack så jättmycket! :)

Hejhej! önskar dej en trevlig söndagskväll:)

- åh så skönt! samma här :) kram

Hej Hej :)

Vilken fin blogg du har :)

Kolla gärna in min?

Har dessutom frågestund på min blogg just nu, så du får gärna slänga in en liten fråga ifall du skulle få nån tid över någon gång? :)

kram /Emma<3

är du dagens blogg? var med och tävla!

reglerna är enkla, ta chansen så kan du vinna!

http://julialilje.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-ar-du-med.html

kram!

sv: :)

Kan hända den bästa

Vad fin bild du bjuder på

kram

sv: jaha okej! :)

Gokväll! har du något roligt/pinsamt? eller kanske något hemskt att dela? Maila [email protected] isf. Läs mer på min blogg. Förlåt om jag störde ha en fortsatt toppen kväll, kram

Sv: Jodå,

Själv ? :)

sv; Okej ! :) inte mkt ..

Hänt ihelgen då ? :)

(ledsen för sent svar)

Jag hade en grym kväll! :D

allting bra?

sjukt fin blogg!

allt bra med dig ? kram! :D

Det är sånt som händer!

Hoppas du haft en bra helg!

sv: Allt fint, inte gjort så mycket men va nyss ute på en promenad och de börja vräka ned snö :O mindre kul!! Snöar de hos dej oxå?? Haft en bra helg annars?? :D

;)<3

Det är bara bra! Själv då? :)

Allt bra?

Svar: Jo det är bra här:) Lite seg)

Händer ikväll?

jorå det funkar!



söt bild :D

allt bra med dig i dag?

Sv; Nej..det blev inte jag :( vad ska du göra ikväll då??



Kram

Heeejj jätte fin blogg . hade bra :)<33

hur är det med dig idag?:)

fin blogg! Vad tycker du om min ?



Kram!

Hejsan (:

Jättefin och intressant blogg.



Rösa gärna på mina fredagsmys chips! Som komprimiss så lägger jag till dig på bloglovin, ifall du vill :*



Hade varit jättesnällt! :$

Ha det bra /Amanda

Sv: Jodå allt bra! :D Hur är det själv?

haft en bra dag? :)

kram

Snygg blogg!!

Hej, dagens blogg är nu uppe. Vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-sondag-1.html#comment

kram!

sv: så lite så :) det är sådär, är inte helt frisk.

har gjort ett inlägg på vår blogg där du kan slänga in en kommentar om din åsikt, vilken tävling skulle du vara med i? så blir det lättare för oss att starta fler tävlingar (: kramar (;

http://beattriicee.blogg.se/

ojj, hehe.

men veckans blogg är utsed kolla om de vart just du? :)

hihi söt! ^^

helgens blogg är avslutad :)

blev det du ?

om inte så får du en chans att bli dagens blogg imorgon :)

Haft en bra dag?

sv: aha, hoppas du hade en rolig kväll! ja, jag släckte ner :)

sv; jodå de är superbra med mig, sj? :)

sv: hah, vad gör du?<3

Ha en trevlig kväll! : )

söööt bild! :D<3

Nja, är sjuk.. hur är det själv? :)



sV; ah , jo det är bra med mig, hur är det med dig idag då? :D

sv. vi hade supertrevligt :D

Fiin blogg♥



Vad har du gjort idag?♥

sv; jo allt är bra ;) sj ? ;)

sv: jag bloggar lite grann ^^<3

tacktack:*

hänt idag?

sv: jadå :)

görs?

okej shoppat :)!

hihi vad gör du?:)

sv: Vsg♥ jag med♥

fin blogg!

vad ska du göra i veckan?

SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

sv det funkar

hejsan , hur är det med dig idag? :)

sv: tack :)

- Ja! Hur har din vecka varit?

sv: hehe okej, är det en jobbresa eller?:)

sv; jorrå det är bra med mig också :) <3

haft en bra helg då ? :)

<3

inget speciellt :)

haft en bra helg?? :)

okej, svarar på kommentarer :)

Allt bra? :)

Söt blogg! :D kika gärna in på min och lämna en kommentar, kram :)

Sv; super kul att du är med i dagens blogg :D

kram!

skola ;)

sv: hihi:D Oj då, det kanske inte var så lyckat haha.

Men jag har allt gjort klantiga saker jag med... som att publicera två inlägg i rad och sådant haha:D♥

sv: jaoja!:D

sv: jaha okej :) lägger till dig ändå :P

Bara bra:)

sv: okej ^^ görs?

Härligt att höra! Med mig är det också bra, väldigt trött bara :)

sv: vad gör du? :)

hääärligt!:D

fin bild

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

hur tycke du en äkta vän ska va? :)

Sov så gott, hoppas du vaknar på rätt sida imorgon! ;D

SV: Varsågod, jag svara på kommentare & lyssnar på musik! :)

haft en bra helg?

kram

vilken fin bild på dig :)

hihi :D söt bild!

sv: jadå, det är bra. hur är det själv?

kunde vad :D?

minne guldfisk på mig

tack för frågorna :D

Du är så fin!

Nu har jag valt ut den andra vinnaren av presentkortet! Men ett till finns att vinna i min nya tävling! Så det är bara att anmäla dig igen på länken här under om du vill!

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tavling-3-presentkort-pa-one-piece-of-swed.html#comment

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

svar: tack!

jättefin bild :)

GODMORGON, sovit gott? :)

Fin bild :)

Hej, allt bra med dig? Fin blogg du har förresten!

jätte fin bild :)

sjukt najjs blogg.



Kolla gärna in min och kommentera! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback