jag vill inte att du ska åka..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag fick lite bråttom och fick bara klä på mig sen väntade pappa på mig för att jag skulle följa med till flyget och säga hejdå till honom. Vi tog en fika och satt och pratade ett tag, jag var mer nervös än vad min pappa var. första gången och han ska åka utomlands med några andra, jag vet att jag kommer sakna honom.

det värsta var att krama honom, men en vecka går väl fort? eller jag hoppas det iaf, han ringde förut och sa att han kommit fram med flyget och imorgon åker han vidare utomlands. efter vi lämnat min pappa gick jag och Ewa på stan, vi åt mat och kollade på lite saker riktigt mysigt. jag är nöjd med dagen förutom att pappa måste lämna oss en hel vecka..

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Åh vad söta de är!

varsågod :)

Sv; När köpte du den? :)



Vilket land åkte din pappa?

Hej, du kanske vill vara med och tävla om Dagens Blogg? Kika in hos mig och anml dig! Önskar dig en trevlig helg iaf! -Kram-

Hur har din dag varit idag? :)

vart ska han åka då? :D

inte kul att någon nära åker bort så länge :(

svar: najs! :D

sv: åh vad kul , varför åkte inte du med :)?

Hej

Anmäl dig till veckans blogg hos mig :)

jag gillar inte när min pappa reser bort heller :(

sv' ja :) allt bra denna lördag då? :)

Åh du jag vet hur det känns när ens pappa åker bort..min pappa åkte också utomlands idag..till Pakistan! :(



Svar: aaww vad gulligt, jag hoppas verkligen jag passar som det, älskar i alla fall att skriva, intervjua och är nyfiken som en myrslok ;)

sv: har shoppat, men nu blir det myskväll med en kompis (lina alltså) ;) hur mår du då? haha bra frågor...

Sv; Vad roligt att du är med och tävlar om Dagens Blogg. Tyvärr skrev du in på fel inlägg men länkar dig till den och hoppas du kan skriva om det igen! :o)

http://aprilyn.se/2011/march/dagens-blogg-avslutad-3.html#comment

Sv; Vad roligt att du är med och tävlar om Dagens Blogg. Tyvärr skrev du in på fel inlägg men länkar dig till den och hoppas du kan skriva om det igen! :o)

http://aprilyn.se/2011/march/dagens-blogg-avslutad-3.html#comment

vsg!

sv: Ja :D

svar: tack!

en vecka kommer gå fort, snart är han hemma igen :)

Sv; Hej nu är Dagens Blogg AVSLUTAD! Kolla om det blev du! Annars finns det en ny chans imorgon igen! -Kram-

Snabblänk:

http://aprilyn.se/2011/march/dagens-blogg-avslutad-4.html#comment

Tack så mycket! Detsamma!

Gillar verkligen dina bilder. Kul med någon som har samma intresse som jag har. :) Kul att kunna dela med sig och få tips av varandra!

Allt bra idag?:)



Kram

oh, men ge mig bullen :D!

Hej!



Hoppas du haft en toppenhelg! :)

En vecka kommer att gå på nolltid. Min pappa jobbar utomlands och kommer bara hem varannan helg (så är det inte hela året, bara vissa perioder). Riktigt tråkigt att vara utan honom men det går så snabbt mellan gångerna och är det extra kul när vi ses :)

Du tar riktigt fina bidler! :)

vart skulle din pappa? :)

Vet precis hur det känns när ens pappa åker iväg så, men du ska vara glad. Som tur är går en vecka fort, min har varit borta i 3 veckor nu, och ja det ser ut att bli några till, de sa 6 veckor när han åkte. När pappa kom fram fick vi ingen kontakt med honom, hans mobil fungerade tydligen inte, och inte internet heller, gissa om vi var oroliga...



Hoppas din pappa har de bra nu :)

Grymma foton, du kan verkligen det där. Jag är imponerad.























Follow my on Bloglovin







Trackback