ligger ett minne i bilden


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild från någon dag sen, gjorde om den för en stund sen. Sitter och lyssnar på musik och dricker lite o'boy, måste se till att börja dricka kaffe på morgonen istället dricker för mycket o'boy. jag förstår inte alls vad jag gör vaken så här tidigt heller, eller nu är klockan rätt mycket men nu brukar jag gå upp. Jag skulle bara skriva ett inlägg när jag kom hem i morse vid sju, men sen fasnade jag här. Kommer aldrig kunna somna om nu iaf, tråkigt men sant.

Mina planer för dagen är att sitta här hemma och glo, senare ikväll ska jag dra till Visby får se om det händer något där. Jag har mycket att göra innan lovet är över, men jag måsta bara få allt och passa in också. Så något kommer jag göra ikväll iaf.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

- ok ;).

Sv: Ja visst är dom fina :) Har precis lagt upp en sminkning gjord med några av dom också.



Vacker bild!

fin bild, fast lite vemodig.



jag har typ precis vaknat, hehe sitter i sängen med datorn ;) dudå?

- 6½ :(

- vgd?

- jo, tänk postitivt! Hur många fick du i förra inlägget?

- typ samma ;) fast bara typ, ahah ;)

- eftersom jag lysnar det wilma lynnar på hon har så himmla högt ;)

sv: hehe :)

fin bild :)

Grymt fin bild! :)

svar: jaha, men varför skulle det vara illa om du gillar honom nu igen?

- fast hon har bar musik smak ;)

svar: äh, bara gulligt, snälla visa en bild ^^

sv: så lite så :)

sv : hihi, japp ^^ allt bra?

det var så lite så :)

sv: händer idag då? :)

fin bild :D

sv: jadå, det är bara bra här med ^^

sv: haha samma här ;P

Hej, är allt bra med dig ?

Kram :)<3

sv: hihi, varsegod <3 :)

Jag har ingen aning vad jag ska göra :P



PUSS

nähä gud vad bra :D

svar: men prata med honom om det då? det kan väl inte skada, med tanke att ni håller på lite och så, och för dig s

kanske det inte betyder, men kanske för honom..



(jag tog bort kommentaren)<3

sv: yes ;)

sv : hihi ^^ gör du då? :)

- bor du långt ifrån visby?

Sv: Jasså, varför hatar du det?? :) Gör det ont att plocka dom menar du?

svar: haha vadå då? ;)

Hej, vill du vara med & tävla om att bli kvällens blogg?

Anmäl dig här:http://princessemelie.blogg.se/2011/march/kvallens-blogg.html

Lycka till;)

haha, den är grym men det är en kompis's status :)

Sv: Hehe, nej, verkligen inte :D

sv: jag är 17 dudå? :)

sv: svarar på kommentarer & lyssnar på musik ^^

haha aa (:

sv ; okej, vad bra :)

sv: hihi, japp ^^

vackert gumman

vackert gumman

- ok, hur många sidor?

sv : aww, tack :D

:) Planer för ikväll?

sv : hihi ^^

- sju måste kommentera lite, har faktist inte gjort det bara svarat på kommentarer!

haha jag va en hemsk fjortis

sv: same here ;)

Gud vilken härlig bild! Älskar den, den är så känslofull! :)<3

:) Är du allergisk mot nått?

svar: när min pojkvän stötte på mig, den dagen vi blev tillsammans, lärde jag mig att killar som gillar en tjej, brukar bråka med dom, typ vara dryg, och han vill ju umgås med dig också? :)

okej :)

rosor som har vissnat, fint men sogligt :)

svar: okej :)

sv: hehe ^^

vad kul :)

okej, vad ska du göra idag då? :)

hej fin blogg!

Allt bra ? :D

Okej :)

Sv.

Det låter bra det! Med mig är det awesome, åker till skåne om ungefäe 20 min! =)<3

hahah jag minns inte vad jag skrev

hahah jag minns inte vad jag skrev

hahah jag minns inte vad jag skrev

hahah jag minns inte vad jag skrev

hahah jag minns inte vad jag skrev

hahah jag minns inte vad jag skrev

jodå det är bra, sol ute ju:) händer idag??

sv: YesYes ;)

Samma här :) <3

sv: hihi, gör dudå? ^^

svar: nehe, men om du nu gillar honom, igen, så kan du ju inte stänga det ute.

hur mår du idag? :)

samma hära :)

sv :typ inget, thah ^^

sv: :)

sv: ja :)<3

den är helt okej :)

sv: :)



vad händer i helgen då?

Vilken stilig bild. Den fick mig nästan att..ja, jag vet inte.

svar: inte jätte kul, men jag måste ha ett jobb/en prakik :P

Hihi tack=) snygg bild!

jag saknar dej<3

- varsågod :) vgd? <3

hur många läser brukar du ha per dag? :)

:) vad tkr du om fotosidan?

du tar jätte fina bilder ville bara säga det!:)

du tar jätte fina bilder ville bara säga det!:)

sv: åh tack, detsamma du! :)

sv: har du sportlov? :)

Aa :( Fick veta det idag, läs inlägget hihi xd ;P

SV;allt e bara bra med mig :)

Idag blir det nog bio :D<3

tack du:D

Varsågod :D

otroligt fin bild !

SV: vad härligt!! :D

JOdå, livet rullar på riktigt bra ^^



Vad gör du då? :)

SV: vad härligt!! :D

JOdå, livet rullar på riktigt bra ^^



Vad gör du då? :)

sv: kollar på tv ^^ sj?

Fin bild!

det var så lite så :)

åh tack så mycket ^^.

Vem fick du rosorna av? Gulligt :]

Tråkigt att killen gjorde slut. Men det var grymt gulligt av din pappa. Jag har nog aldrig hört talas om det ^^

Älskar bilden, riktigt fin <3

Jodu,det funkar :) ♥♥

snygg bild, gillar redigeringen (:

fotar också med 500D, yey!

otroligt fin bild!

Älskar bilder på blommor! Jag är inte blommänniska men gillar det på bilden så fruktansvärt mycket.

Rosor är den finaste blomman enligt mig :)

Vacker bild!

Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback