måste nog skriva av mig lite


min outfit idag, vanliga kläder men orkar inte ha på mig något annat.

Känner att det blir mycket bilder på mina outfit, men det finns många bilder på mina nya smycken. Men jag kommer verkligen inte på något annat att ta kort på. Så ni får helt enkelt se dom här bilderna, tills jag kommer på något bra och ta kort på..

Jag känner att min kväll kommer bli riktigt drygt, är inte alls på humör. mycket tankari hela huvudet, och jag vet inte hur jag ska göra med dom. det går inte att slänga bort dom bara, så jag får ta och skriva lite i min privata blogg. Annars blir det nog att mysa med min bror och Kristina och sova tidigt ikväll.

har ni några planer för kvällen?♥

Kommentarer

snyggt!

Du är så sjukt söt ! :)

Allt bra? ;)

sv: hihi ^^ fin outfit förresten :)

va gör du gumman

sv: och den där kjolen du har på headern är riktig söt!

jo det är jättebra :d

din privta blog? är det bara du som läser den?

sv: :)

snygg outfit btw!:]

Jag ska titta på blogg debatten kl. 10 i ettan, vet inte om det är ngt att se men ändå :) Ett tips till dig, om du vill!

sv: okok, lyssnar på musik ;)

svar; jag mår också bra :)

Har du några planer inför i morrn då?:)

sv: okej.. jag tycker de är helt okej så länge man inte dricker sig full bland barn och så länge man har koll på vad man göra och inte utsätter någon annan människa för fara :)



Va gör du ikväll då?? :D

sv: hur är de me dig?

sv: varsegod :D

Snygg outfit! :D Har ett likadant halsband. ;)

Låter bra det hörredu :D

hej, allt bra med dig? :)

hehe :D ....



Vad gör du då?:)

svar; jag vet inte riktigt heller^^<3

Har du haft en bra vecka annars då?:)

Sv: Tack gullet! :) Har du gjort något kul idag?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

Jag tar ego foton med min bästa kompis Madde! Vi driver lite :p vad gör du då? ^^ <3

sv: hihi ^^ <3

Snygg outfit!

Sv: Tack & varsågod :)

svar; okej.. min vecka har vart toppen, har vart i norge och åkt skidor :)<3

sv: najs :) nja ja lever ju :)

sv: :P mm <3

sv: okej :D bloggtrafik elr?

Sv: Vad bra :)

allt är super med mig ;)

följa varandra via bloglovin? §

jorå, de e kul ;)



vad funderar du på?

Så lite så.

Jadå det är det, bara lite stressigt!

Vad roligt! Är ni vänner? :]

kollar spider man 3 o äter godis

vad göru då :) ?

Fint! Gillar halsbandet! :)

Sv: Samma faktiskt.. :) Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

allt bra idag? :)

jaa du ... inte möe .. slappar lite och väntyar på att bog brother ska börja :D ...

själv? :P

sv: japp ^^ <3

sv. va bra! :)

jadå, det funkar ^^

hehe nja :D .. kul kanske det är men de tar ju sån lång tid innan det börjar .. men om man väntar på nått gått så väntar man ju alltid för länge :D lr vad det är nu man säger :P ... hihi

sv: inte så mycket faktiskt :)

random fråga: jordgubbar eller hallon?? :b

Sv: okej :)

jag tänkte bara om vi skulle följa varandra? §

Jag förstår. Det måste vara många minnen som kommer tillbaka i tankarnar. Jag skulle tycka att det var jättejobbigt. Hur känns det när ni träffas? :)

sv: yes ;)

okej :/ Är det nån som läser den?

Att skriva av sig när man är förvirrad/ledsen eller så brukar hjälpa, iallafall för mig!

Kan skriva inlägg i bloggen och sen spara i utkast, känns bätte efteråt även ifall jag bara skrivit ner det så ingen kan se det. Ett tips :)



Sv; Jo allt är bra med mig med!

har du ett bra lov då? ♥

aa finns inget roligare på tv

fin outfit!

sv; :).

Skönt med en tidig kväll. Ska också gå och lägga mig tidigt. Vad ska du göra imorn ?

Varsågod ;)

aaa(:

Hej hej , jättefint halsband .:)

vad har du gjort idag då :)

sv: aah kan tänka mig att det blir mycke tankar...är det länge sen det tog slut?

Hej!

just nu pågår en tävling på min blogg, var gärna med om du vill:)

Vad har du gjort idag då?

Det är helt ok här med :)



Vad har du pysslat med under dagen?



Nu har jag egen domän så kommentera på den :)

(tidigare sbphoto.blogg.se)

Hejsan nu har jag frågestund i min blogg och jag tycker du ska lämna en fråga! :)

skulle betyda mkt om du gjorde de!:)

du får svar i morgon!

förlåt om jag störde, kramis <3

hur är det idag då :)?

Hej!

just nu pågår en tävling på min blogg, var gärna med om du vill:)

sv haha :)

ska du kolla på kissie något ikväll?:)

sv: okej, så trevligt då :)



Är det inte jobbigt att skilja på bloggar?

varsågod :)

jadå, det är bra förutom att jag ska på begravning imorgon :(

själv ?

Det är så skönt att få skriva av sig ibland :)



SV: :)

Var med i "dagens blogg" och få fler besökare på din blogg ;)

jasså, bra med billiga smycken!

Men jag tycker om alla dina bilder oavsett vad de är på och om det är mkt kläder eller smycken.



Det är svårt med att veta vad man ska fota om man inte varit iväg på något speciellt.



Låter som det är mycket tankar :( men det blir bra.

Finns om du vill prata.



Kram

hoppas du har haft en bra dag

Inget speciellt, bara varit i skolan

hur mår du idag? :)

det är snyggt med enkla outfits!:D

fin outfit!

allt bra? :)

Allt bra?

sv: mhm :)

:)

its fine with me :)

Jättefina smycken!

sv: händer i morron då? :)

fint :)

Godnatt och sov så gott!

Okej, hehe ;] Tror du att det kommer bli något mellan er i framtiden? Vad taskiga vänner du har!

Kram

sv: hehe samma här :P

Jaha, okej. Ja, dom kanske också inte har det så bra. Jag ska gå och lägga mig nu men du får ha det så bra. Kram, godnatt :]<3

sv: yes ;P

japp :D

Heej

Kan vi göra länk byte? asså du länkar mig jag länkar din? vill få lite populäritet på mig blogg...



Tack i förskott! <33

vilket fint ugglehalsband :)

Hejhej!

Allt bra idag? :)

snyggt! har ett likadant halsband & ring. sjukt fina är dom :)























Follow my on Bloglovin







Trackback