mer och mer vår


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ikväll blir det att ta det lungt se på tv lite och försöka sova rätt tidigt efter som att det är skola imorgon igen. Tror jag får lite sovmorgon imorgon och behöver bara ta bussen tio över åtta ska bli skönt att få sova lite längre.

hela dagen imorgon blir det gympa och ta kort, hade tänkt ta lite kort vad som händer i veckan men tar det imorgon. och vill även tacka er alla, blev riktigt glad att så många gillade min vatten bild (finns längre ner i bloggen) tusen tack, rätt nöjd med den själv. och tack till alla andra kommenater, ni är bäst och fortsätt så!

fast det snöade i fredags så spelar det ingen roll för att våran är på väg.

Kommentarer

Hej! Vilken härlig bild. Längtar så mycket tills våren kommer :) Vilka fina bilder du tar förresten, jag kikade lite längre ner på din blogg och du är jätte duktig. Ha en trevlig söndags kväll! Kram

sv: okej, jag har just duschat:)

sv: aa :) sj?

fin header!

Sv: okej, kul!

Jag har bara suttit hemma och gjort läxan :P

superfin bild ! :D

sv: okej ^^



fin bild förresten :D<3

joho, hihihi

Sv: ja, det är bra. hur är det med dig? :)

Allt bra med dig? =)<3

:)

absolut, hur är det med dig då? <3

:)

absolut, hur är det med dig då? <3

sv: alla behöver vi blir lite arga då och då för att sedan kunna se allt från den ljusa sidan igen. :) Känns bättre nu.

Gud vad härligt med vårblommor :D

sv: oja :D

JAAAA! VÅÅR! :D de e ok , va gör du då?

hoppar av glädje varje gång solen skiner! :D

fin bild ^^

Hur har din helg varit? :D

Skit fin bild!

SV: Tack :)

Vad avundsjuk jag blir när jag ser alla andra redan bemötas av blommor. här är det jäkla snö... :(

sv: jo det är bra :) sj?

härligt! :D

absolut, det är det!

sv: hihi, varsegod :)

görs?

Fin bild :)

sv: härligt!! :) trött? ^^

Vad för något?:)

Jag har åkt skidor å varit på konsert å det får man konstigt nog träningsverk av:(

okej :) shoppat, pojkvän och firat min morbror :)

hur är det hemma hos dig ? :) börjar det närma sig våren ? :)

Sv: Bara bra:)

sv; Hahah :D allt bra med dig idag då? :)

Det kan jag verkligen tänka mig alltså :)

sv: Jaa! Har du haft en bra kväll?:D



fin bild!

sv: :)

vad gör du snygging? :D

sv: tack :D

jo, de funkar :)

Vår! =D

Sv: JApp, det e den :(



Allt bra med dig?

de tkr jag!:D

TACK :D

ja precis, våren är påväg :D



PUSS NATTI

Godnatt och sov så gott! :)

hehe ok...jag hade tänkt att sova nu jag. :) hehehe..xD nattis sötnos så höres vi i morgon!

sv: samma :P hihi

Hejsan!

Tack för frågorna, dom är nu besvarade

Mvh Johanna

sv; jaa, det tycker jag verkligen!! :) <3

Snygg bild :D

vad göru då:)?

Underbart!

Åhh tänk när det börjar komma fram lite blommor här oxå... :)

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare snart, så håll ögonen öppna!

Varsågod! Ja! Tack för att du frågar, det är bra med mig förutom att jag är magsjuk. Inte så kul. Är det bra med dig vännen? Du har många kommentarer! Hur gör du? :P

sV; så lite så :)

det fint,synd att helgen e över,men annars bra xD

sj?

nu har vi fått upp frågestunden i bloggen, kika gärna in! :) kram

sv; Okej, det är ganska kort tid när man ser på dina framsteg, wow liksom! :)

ÅH DET ÄR SÅ SKÖNT ATT VÄRMEN & SOLEN KOMMER NU :D

ÄNTLIGEN !

Yey! våren är på väg/här!

fast inte lika soligt ute idag som igår :/



Kram

Fin bild :D

Härligt med vår :D



http://Linnea.spotlife.se

Vilken fin bild! Ett riktigt vårtecken :)

härlig bild ;)

Riktigt fin bild :D

Var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

vad kul det är och se folk som kan ta riktit fina bilder, som du :)!

jag svarar på kommentarer och färgar håret.

Hittade snödroppar i trädgården idag, mycket mysigt och ett tecken på våren! :D

allt bra med dig?

Underbart med vårtecken, finns inte så många sådana här ännu :'P























Follow my on Bloglovin







Trackback