min bästa viktoria


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild på bästa viktoria, älskar dig grymt mycket!


första dagen den här veckan, har vart helt okej. men den kunde vara bättre, vaknade fem minuter innan bussen gick. sen var inte elin i skolan, hon kommer inte vara på hela veckan. plus att jag har vart trött hela dagen.

har haft gympa, det var riktigt roligt. vi hade innebandy och fotboll, jag gillar iaf fotboll. sen hade vi foto, och jag och viktoria orkade verkligen inte anstränga oss så vi satt och pratade lite för mycket men hade riktigt roligt. nu hade jag tänkt ta och svara på alla kommenater som jag ligger efter med.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

- jag svarar på kommentarer :) du då?

sv: jag har haft en roppen dag :) <3

sv: haha jag med, men börjar komma ikapp nu! :)

sv: ja :)

älskar prime !

vill ha dom i brun också haha

sv: vart bor dudå? :)

Ny header?

Jättesnygg <3

sv: Tack tack!:D

hej hej,

vinnaren i biobiljett-tävlingen presenteras senare ikväll, men jag tänkte tipsa dig om bra tävling som jag har i bloggen just nu. Du kan nämligen vinna en Wonderbra bh. Tävlingsregler som vanligt barnsligt enkla, du behöver bara skriva att du är med ;)



Kram så länge

- yes :D

Sv; Bara sanningen! :)

Vad härligt! Här är det supermega bra! ♥

- fin bild!

samma :)

vad ska du göra imorron ;)

Härlig dag låter det som, i slutändan i alla fall :D

Nice, vilat :)

det är bra här med:)<333

Hur är det?? :D

Jadå, saknar dock skolan när jag läser att alla andra varit i skolan <3

bloggar sj?:D

vart sjuk :(

Så lite :D , gillar du Eric ? (:

Sv: A L L T I D! ;) ♥

sv. härligt! :D samma här! <3

- svarar på kommentarer och lyssnar på musik, du då? :D

sv: hihi, japp ^^

Vad har du gjort idag då?

jo de e bra med mej :d

yes <3 Fint hår hon hade :)

sv: ååh, det verkar så himla fint där! :D

Det är bra här också. Har du haft en bra dag? :D

jag vet :(<33

Hur är det med dig då?? :D Hihi, allt bra?



:p<3

det är bra, själv finis ? :)

Kul att du tkr det (:

Sv: Haft en bra dag? ;) ♥

sv: TACK sötis!! :D KRAM

- okej :)

sv: Hihi :D allt bra med dig? :D

sv: det är sådär, är sjuk idag :/ men annars är det bra :)

vad gör du ikv då?

Så bra :) Samma här.

Vad ska du göra nu då?? :)

ja de är underbart :d

sv: ska försöka få med mig familjen dit i sommar :)

Med mig så är det jätte bra,själv? ;)

Ja nu är det en ny skolvecka med massa plugg :(

samma typ :)



tack så mycket :)!

Sv: Grymt bra! :D måndagar är alltid sköna för mig! ♥

Hoppas du har haft en bra dag :D

sv: aa, samma :D <3

:P

sv; ofta? godaste smaken ju :P Haft en bra dag? :)

<3

facebook dudå?:D

Hej! Jag har ett x antal kläder från bland annat Gina tricot, Bikbok osv som jag ska sälja. Det mesta är oanvänt, några grejer är använda 2 gånger. Är du intresserad så adda gärna: [email protected] eller kommentera i min blogg så kan vi prata priser och så kan jag visa bilder på kläderna :)



Kram Jessica!

- bara bra :D

har någon annan gjort din design. iså fall vem ?

händer idag? :-)

Allt bra?

allt bra? :)

Fint :)

sv: det är bara bäst :D vad görs?

sv: det är bara bäst :D vad görs?

det är bra, själv? :)<3

va skönt! jo samma här :D vad har du för dig?

vad gör du då:)?

ok

Fiin blogg! :) Fiin header! :O :D

sv: Härligt att höra :D

Det är toppen här med!:) KRAM

jaa det har jag :D

Vad för skor? :D

Jag ser på tv.

skönt :)

- aa.

Allt bra med dig? <3

sv; ja, det e bra med mig med :)

Bara bra:)

okej, för jag ville bara veta hur man fick boxar i menyn alltså att kategoriena är i en enda box och arkiv osv :d

sv: sitter vi datan och kollar runt lite :)

händer imorgon då? :)

sv: Hihi ja :D

har du ahft en bra skoldag?

<3

okej :/

Spelar du fotboll eller ska du börja? :P

:)

hoppas du haft en bra start på denna veckan! :)

sv; Jag sitter och studerar lite just nu bara, och äter en klubba :) vad gör du själv?

hur mår du gumman

Söt hon var :)



Tack, lite faktiskt! :D

nja sådär

sv: Jaa helt okej ^^ Dudå? :)

sv: okej, jag har också skola :) men bara på förmiddagen :D <3

okej:)

v'ntar på min pojkvän som ska komma hit:D

skit bra ska få sims 3 :D

sv: Skönt :D KRAM

- höhö :D

vad gör du? :)

Det är bra med mig, hur är det själv?:)

sv: ja, verkligen :) speciellt när man är lite halvsjuk också :/

ha pms

sv ja :D funderar starkt på att ta min blogg va tycker du :)?

händer ikväll? ^^

Ha en fortsatte trevlig kväll!

sv: Hehe ;)

- haft en bra dag? :)

jaa en lite efterxD

sv; varsegod,

jag ska in i duschen typ nu :)

själv? <3

sv: ja <3 Görs?

sv: jo det är helt okej, själv då? :)<3

sv: :D

- Härligt, jag med faktiskt :D

Okej, har du dem hemma någonstans? :D

ja lagom att få den på lördag då jag ska på 40 årskalas på kvällen får ha med mig ipren och så

Vad fin bloggdesign! :)

Sv: okej :) Vad gör du ikväll då?

mm

- ja.

vgd?<3

ska träna :)

sv: Ja självklart ;) Det är kuuuul :D vem håller du på?

okejokej, vad då för skor:)? jag svarar på kommentarer :)

- inget. :P

händer imorrn då? <3

Haft en bra dag?:)

sv: okej härligt :D <3

<3;D

ah hittar du inga? :(

mupp :D

sv: okej ;) kollar teve :P

sv: Okej :) KRAM

Allt bra idag? :D

var gärna med i Dagens Blogg hos mig! :)



förlåt om du inte gillar reklam..

Hejhej, dagen har vart kanon här ;) hittade din blogg å den e ju riktigt fin =D allt bra med dig oxå?

Fin bild=)

sv: jag ska dansa snart :)

- inget ;)

gjort idag? :D

Sv: va bra :) jag med :)

haha ja ;)

?

sv: :)

Sv; skönt att höra :) jo allt är super, <3

japp :)

haha ingen aning ;)

Sv; Japp :) händer imorgon då? <3

sv: Aham, har också en sonyericsson. Inte haft ngra problem med den ännu... :). Fast det kommer kanske ;D.

Vaknade också sent idag ! Fick stressa som bara den!

jag minns inte vad jag skrev inann

Synd :(

hihi :D<3

Förlåt för sent svar!

Jag har pluggat spanska idag, hur mår du?

Sv; okej :) nä har matte prov :/ <3

Haha okeej :)

Gjort idag ?

Sv; Nej usch tråkigt :/

Hej :)

Allt bra med dig idag? kram♥♥

vad svar du nej tack på ?

hur kommer man på din länkar ?

(blogglänkar lista)

om jag tar bort länkningen

på min bloggvänner lista



kommer du få 100 000 besökare



i framtiden



när min blogg blir sveriges största blogg



det är bara en länk



ha en bra kväll

allt bra med dig idag ? :)

jupp ;d<3

hhihih :>

Sv; ja :d

okej <3

sv: okej :p

samma och sen pluggat med en kompis

skönt att vara ledig på onsdag?

haha nejj inte alls :p

tack ska du ha! :D



allt bra?

sv: vad bra :D jodå här är det bara bra !

sv: Jaa.. man blir ju stressad hela dagen sen.. iaf jag.

sv: jag svarar på kommentarer, sj? :)

Vad ska du hitta på i veckan? :)



sv: Så lite så ^^

Ja verkligen<3

Härligt! Jodå med mig är det jättebra, har lite ont bara! :P kram♥♥

varför ska jag ta bort länken

jag gillar ju din blogg



sluta mesa fega ur



länka nu till min blogg



är du en fegis som inte vågar länka till min blogg



:) har ni fint väder?

Haft en jättebra dag!

sv: ingenting speciellt, självdå ? :)

jag gör ingenting, själv ? :D

- Men mest du! :)

himla fin bild!

Ja :D

hej förlåt vännen

jag har haft en dålig dag



och typ i förgår

bytte jag tema

och alla länkar + banners försvann



fick göra en ny bloggvänner lista



måste jag träffa dig offline först



och bli vänner



innan du länkar till min blogg



ska vi träffas ?

vad tycker du ?



vad gör man inte för bli sveriges största bloggare



hahaha



ha det bra



ta allt med en nypa salt i bloggvärlden

ååh vilken snygg tröja !

kan du kanske ta reda på vart den är köpt ? (a'

bra blogg förövrigt också, har du lust att följa varandra via bloglovin ? :)

hej ett nej är låååångsamt jaaaa

sveriges bästa försäljare har lärt mig det

hon har bästa tipsen

jag är envis haha

jag alldrig ger mig

länka till min blogg

så slutar jag tjatta



jag kan i varje inlägg till blogg

om du vill det



om du länkar till min blogg



Nej <3

Vad gör du? :)

Ja ;)

hoppas att allt är bra med dig sötnos? det har varit galet mycket med skolan att komma tillbaka till idag att jag inte har hunnit med bloggen för 5 öre! xD

sv: okej:D nu ligger jag efter med 20 ungefär.. blir så när man är borta från datorn i ett par timmar haha ;d

sv; varsegod, kollar på top model :) sj då?

sv: ja, allt bra med mig! själv?<3

vad händer?, :)

svar: lyssnar på musik :) du?

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

sv: okej, kul! :D

Härligt!

Jodå med mig är det bara bra:)

Hej vad fin blogg, kolla gärna igenom våran blogg. Det är 2 tjejers kamp för att må bra, Vi är maskrosbarn, varav namnet. Senaste inlägget är en riktig tankeställare!



Följ gärna oss via blogglovin!



http://maskrossystrar.blogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback