min sida som vi har på engelskan


det här är min sida som vi gjorde hela dagen igår..

nu ska jag snart dra till visby, för att träffa min bror och några andra. inte alls så taggad att åka buss, men det fixar sig säkert. kanske få träffa johan och tobbe ikväll, får se vad jag gör.

efter fyra timmar har jag fixat lite med mammas blogg, det är enklare att fixa min egen efter som jag vet exakt hur jag vill ha det. men jag har haft det rätt roligt i dom är fyra timmarna, pratat på skype med mina syskon och fått lärt mig lite nya saker idag. och mer kommer jag lära mig, för det finns nog lite mer att fixa på mammas blogg.

svarar på kommenater senare när jag kommer till visby.

vad tycker ni om sidan, fast ni inte får se allt?

Kommentarer

Vad ska du göra senare då? :P<3

ok

Hej!

Vad händer iveckan?:)

sv' hihi :)

fint!

chilar framför tv :)

fiint :)

allt bra annars?

hej hej, fin tjej,

kolla in min blogg :)

kram.

har veckANS blogg :) va med!!

Hej! Besök gärna min blogg så får du läst allt möjligt inom kost, hälsa osv Kram! :) <3

- svarar på kommentarer ;) ska snart iväg till ikea :)

Grymt jäkla fin blogg alltså!!:)

får man se din mammas blogg sen? :)

tycker din sida verkar vara jätte fint, eftersom vi inte får se allt :D <3

Japp ;)<3

Hihi. Hur mår du? ;)

härligt att du tar så mycket bilder! :)

hoppas du har/haft en bra dag.

kram!

Riktigt snyggt! :D Bra gjort!

sv: Jodå den har varit bra, din då sötnos? :)

allt bra idag? :)

Va kul att få göra någonting kreativt i skolan, speciellt i engelskan, annars blir det bara massa skrivövningar från tråkiga böcker. Låter mycket rologare att få göra något sådant! :)

ser ju riktigt bra ut!:D din blogg är väldigt fin och inspirerande :')

sv; Händer idag då!?

Kram & Poosss

väldigt fin :)

Vsg :)



Fin sida ! :)

sv: okok, lyssnar på musik ;)

vad ska du hitta på imon ?

Haft en bra dag? :)

sv: :D. Vilken fin sida ! Allt bra ?

allt bra med dig i dag?

Det ser bra ut (y)

Hej! jag undrade bara egentligen om du hade smakat ICE breakers, och ifall du har det, vilken smak är godast . Skulle vara roligt för svar kram ;)

förstår det ;)

sv: åh, jag fattar! Det låter ju mycket roligare att göra på det sättet iallafall:P Åh, har din mamma en blogg? Coolt. Tror jag... Det är inte så många vuxna direkt som har det, fan min pappa kan inte ens starta en data(A) ♥

Halloj! Idag har jag umgåtts med mamsen och städat.

Vad har du pysslat med idag då?

Kram

sv; dagensbloggar är uppe nu, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans :)

det funkar :)

sv;hihih ,,

Men vad gör du nu då ??

kram

allt bra med dig idag?:)

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

sv: Okey :D

Ska fixa lite Pankakor om en stund :b mumms!!

Gillar du pankakor?? :D

Och vad brukar du ha på isf?? :b

härligt, bara bra med mig :)

vad gör du?

Sv: Oh, har ni gjort en egen hemsida, nice;)

<3

sv' hihi :)

sv: vad gör dudå :D?

Okej vad bra, jag också! ;)

sv: Hej :D Allt bra?

sv. härligt! :) jodå det funkar ^^

sv; okay

nee typ jag e med en kompis, vi snackar på skype (pojkvän) HAHA

händer i veckan då ??

Fin blogg =)

det e ingget vidare ha migrän

va e de för sida? blogg på engelska?

va hräligt :D de är toppen med mig!

sv; haha ok,

ne inte så mkt ;DD

mm

Yes ;)

sv; vsg :D

haft en fin dag?<3

sv: jag ska plugga, har prov imorn :( vad gör du själv? :)

ska du stänga ned denna då ?

ahaha okej

ska strax plocka lite på rummet, du då?:)

Fin blogg! :)

Allt bra idag?

Kram

Fin blogg! :)

Allt bra idag?

Kram

Fin blogg! :)

Allt bra idag?

Kram

Fin blogg! :)

Allt bra idag?

Kram

sv: ingenting lyssnar på musik :D

sv: taack :D

jag kollar på tv, sj? :) <3

Yeah!♥;D

Gjort idag? :)♥

jaha, då e ja me :)

Hej vi har en dagens blogg tävling oss hos =) så det skulle vara kul om du ville vara med :D

Här har du en direkt länk till tävligen



http://adammajuss.blogg.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg.html#comment



Ha en strålande kväll kram!

Hej vi har en dagens blogg tävling oss hos =) så det skulle vara kul om du ville vara med :D

Här har du en direkt länk till tävligen



http://adammajuss.blogg.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg.html#comment



Ha en strålande kväll kram!

:d

sv; Varsågod! :)

Jodå här är allt bra också.

Kram

sv; Varsågod! :)

Jodå här är allt bra också.

Kram

sv: bara bra :D ser på sverigs mästerkock ^^ har du sett på det ngn gång?

hahaha ja :D

Sv: Vilken stjärntecken är du? :)

Gjort idag ? :D♥

;P

sv; åh så jävla grym !!!:o

vad gör u för något?

Jätte fina bilder!

sv: nice :D gillar du det? asså sveriges mästekock :3

svar: tack :)

:)

sv; mm :)

Kram

sv' hihi :)

sv; mm :)

Kram

sv; mm :)

Kram

SV; okej, jag ser på glee ;d§§§

fin sida! :)

sv: så lite så! jag gör inte alls så mycket, håller på att laga min köttfärssoppa! åh vad gott det ska bli! :-) vad gör du själv?

kram!

Åh, vilken gullig header!:D<3 GAH, love!:D<3 Kram//FeliciaHerman (www.muffinskram.blogg.se)

Jag sitter och pratar med en kompis som jag inte träffat på år och dar ! haha !

Själv? :D

snyggt! :D bra jobbat.. ;-)



allt bra med dig idag?

- kul !

jag älskar LOVE ringen på headern var finns den :)?

sv: tack! härligt att höra, jorå de är bara bra :) du har inte något tips på ett bra tema att illustrera efter? typ melodifestivalsvinnare eller nåt ( har redan börjat på de temat men vill ha ett till :) )

kom hem för en liten stund sen, själv:)?

va fin den var!! Såå snygga bilder :D

Vad gör du? :)

sv: hihi yep!

sv: hihi ja det är härligt nu när fåglarna börjar komma tillbaka efter vintern!:D hur har din dag varit idag då?:)<3

aw tack sötnos!! <3

inget :)

gjort idag?

Just nu har jag en frågestund tillsammans med min kompis Hannah på bloggen. Klicka på länken eller klicka dig in på min blogg för att ställa en fråga: http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/march/hannah-algice-har-fragestund.html :D

Samma här.

så fin blogg !

vad ska du göra på lördag då ?! :D



kram Nadia

följ gärna min blogg vetjja !

Följa varann? :)

kram

har vart i koslan och nu e jag med en kompis sj :)<3

sv: coolt att din mor bloggar :D! min klarar knappt av facebook :P

sv; hihi okej :) , jag ska snart hoppa in i duschen :)

hur mår du idag då? :)

okej, jag ser på film :)

haft en bra dag? :)

Vad är det för en sida och vad är den till för? :)

sv:ja:)

Asså vet du hur advensjuk jag är på din header!

Du har min drömkamera också,en sån ska jag köpa!:)

Hoppas du haft en bra dag gumman:)

Gillar designen!

sv: hihi okej.. brukar bara ha hallonsylt på men idag lyxade jag till det med grädde oxå ;) hihi...

Förresten vilken är din favorit pizza?? :D

sv; :D. Det är bara bra =). Har ni haft fint väder idag ? :)kram

svar: ja, skulle vara roligare :)



varsågod :D

Men åh vilken fin blogg!

sv; skönt :) det fint tack,trött bara -_-

Sv: Oh, jungfru kommer ''ut'' i min blogg om 5 veckor xD

Jag är kräfta :D

Tack tack!:)

fin :D



sv: okej, vad kul :D

sv: just nu pluggar jag :D

ha en bra kväll! <3

Ha en fin kväll :)

sv' jag med. dom är lovely! :D

Tycker att den är jätte fin :D

Jaa jo det är sant iof! men men :) Hur är det med dig annars?

sv: okej, jag ska vara med min pojkvän :)

sv; jo då med mig är det bara bra!

Hänt idag då? :)<3

bästa bea :)

se påt v men ska snart göra mig i ordning inför natten

sv: okej, jag svarar på kommentarer haha :D

den ser jätte fin ut, du har gjort det riktigt bra och jag skulle aldrig kunna göra det bättre själv! vad mysigt med visby, jag har varit där en gång och det var i somras. riktigt fint ställe :D

Sv: Okej :) Hur hinner du svara på alla kommentarer?

okejokej:)

Vinnarna av dagens blogg är nuu uppe! ;) Kika in och kolla om det blev du OCH anmäl dig till torsdags dagens blogg! KRAM

Vad tycker du om min nya tunika? :)

sv; :D

Kram

sv; :D

Kram

teve :)

tack! ^^

ok ha det bra

Hej där! Är du ett Isabelle Strömberg fan? Då är min blogg rätt för dig, har precis startat den, bloggen ska så klart handla enbart om Isabelle! Kika gärna in :)



Om inte, så ursäktar jag mig ^^

Hej, jag har en tävling på bloggen där du kan vinna ett rosa rosett halsband :) var gärna med och tävla! Det ända du behöver göra är att följa mig på bloglovin sedan skriva varför just du vill vinna :) lycka till.



http://niiisans.blogg.se/2011/march/vinn-ett-rosa-rosett-halsband.html#comment

tack du:)

trött som fan, annars okej. ska sova nu i alla fall så det blir nog bra..xD

riktigt fin blogg .

allt bra ? :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback