mys kväll hos min mamma


bilderna är tagna av mig med mammas kamera.

Godmorgon, vaknade för ett tag sen kanske runt sju men fick sova om i tjugo minuter. Nu sitter vi och ser på bert och sen ska vi leka lite innan jag ska dra vidare till Visby. Ska bli super roligt att få träffa Nathalie för det var ett tag sen. Idag är det också första mars, vad tiden går snabbt.

Lite bilder från igår kväll när vi satt och åt lite godis och hade mysigt. Igår fick jag även ta och hjälpa min mamma hur man änvänder skype. Jag tycker skype är riktigt bra om man inte bara vill sitta i telefonen och prata, en riktigt bra sak tycker jag. Nu ska jag försöka svara på alla kommenater, om jag nu får av mina syskon.

uppdatering 10:45 nu ska jag fixa mig och sen drar jag till stan och ska träffa min vän, skriver senare idag. kanske ska träffa en vän på kvällen men får se. hur som helst jag hör av mig sen, känns fel att skriva ett nytt inlägg bara för den här lilla texten.

Vad ska ni göra för något idag?

Kommentarer



börja blogga igen?



puss / eran lilla bex ollila.

Hej, nu finns vinnaren av gårdagens bloggtävling uppe :) kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till dagens tävling :) kramis

allt bra med dig idag? ;)

Det såg himla mysigt ut :D

sv: japp allt bra , själv då? <3

- yes, sovit gott? :D

godmorgon :)

jo det är jättebra:D<3

- ja ;) vgd?

åh, va mysigt det ser ut ^^



svar: hihi ja :D

sv; :), vad har du gjort idag då?

sv: hur är läget med dig idag då? :)

- bra! inget typ, ska till mormor lite senare ;)

vad fotar du med? :D

ska du göra idag då? :D

vad gör dudå ? :)<3

Mysigt :)

nja, inget :)

hur mår dudå? :)<3

mysigt :)

sv: tack ska du ha sötnos!

allt bra med dig idag? :)

SV: vad bra, vad händer idag då? :)

Svar: aw jo det stämmer också! ^_^

SV: Jaa då! Allt är bra med mig hur är det själv? Tack <3

;) Vad mysigt du och din mamma hade eller har :)

1 mars idag, längtar du till våren, och vill ha bort all snö? ^^

vad mysigt

ser ut som goda grejer där ;D

åh vad mysigt det ser ut. vad är det ni dricker? :)

Gud va mysigt :)

gillar hur bordet är dukat också :) <3

Skype är SUUUPER!!! vad är det för smak ni har på er sodastreamer på bilden!?!? :D



PUSS

Sv; Ja det hade jag med:)



Vad hittar du under lovet? Några planer? :)

Aw, bilderna ser ut som att det var mysigt ;)

Åh, älskar mysdagar haha! :D

okej vad bra. Min dag igår var också bra.

Allt bra idag ?

sv: ååh tack så mycket ! :D <3

vad mysigt ni ser ut att ha haft:)

- svara på kommentarer! Hur många sidor har du fått?

sv; inget;) ser du också en typ reklam grej längst ner på datorskärmen? asså på alla blogg.se bloggar kommer det upp en reklam banderoll längst ner, ser du det?

Vad mysigt ni såg ut att ha haft det! :D så där vill ja med kunna göra med mina föräldrar, blir aldråg så där mysigt... :P

Svar: Tack:)

sv: haha okej. Men jag menar det ser så bestämt ut. Nu ska vi liksom ha myskväll bara du & jag (du och din mamma då) Men så kan man inte göra hos mig, alla bara sitter i soffan och ser på vad vi vill och bara är. men inget är så där, mysigt uppghirt :P haha

:)<3 Hur mår du idag då?

okej typ kolla på tv och sen mysa med min kille :D

- okej.

Sovit gott? :)

sv: härligt :) det är bara bra :)

<3

jaa :D

Va mysigt :)<3

sv: Kan tänka mig det:) vad händer idaG?

allt bra?

Sv: aha, okej,

Tack så jätte mycket! :D

sv; okej :P jag är inte så bra på att förklara men asså på alla blogg.se bloggar jag har gått in på nu så är det som en smal reklam ruta som är längst ner på dataskärmen, och sen när jag bläddrar ner så följer den med,,, den är på din blogg också,

Allt bra?:)

- så bra då! drömt något? hihi. ^^

STÄDAR rummet -.-

sv; Aha, vad roligt ! Idag ska jag planera en resa och shoppa =). Vad mysigt ni såg ut att ha det =).

sv: Jo men det är klart :) Vi myser ju iof varje gång men inte på samma sätt ^^ hehe

Ser mysigt ut :)

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=80255



Snälla gå in och rösta på min outfit!



Btw, fin blogg!

Jag har en tävling på min blogg just nu! Gå in och tävla om ett söt mobilsmycke! <3



http://wronginalltherightways.blogg.se/2011/march/tavling-missa-inte.html

Mysigt! Allt bra med dig? :)

så himla mysigt det ser ut :)

sv: Okej :)

Den är verkligen fin ;)

Det var många! :D



Härligt med myskväll! Vad drack ni? :P

Jag med :D

såg jättemysigt ut! :)

Jag mår bra, lite förkyld men annars är det bra, själv då? =)

sv: ok :]<3 hur mår du idag?

jag tycker de e jättesmart att du skriver så "uppdatering 10.45" :)

Vad driker ni det rosa?

Fin blogg och vad söt du är!! Kram :)

såg supermysigt ut :)

allt bra med dig idag?

sv; jag mår sådär.. har väldigt jobbiga kramper i magen..



- Härligt!

jag har sovit bra :)

sv: haha okej :P

Svar: Tackar och bockar, jag jobbar på det!

Allt är finfint med mig, hur står det till själv?

Sodastream är bäst :)

Ha en underbar dag :)

Hej,



Ville bara erbjuda dig en inbjudan till AllieradeFotografer.se som är ett slutet forum för fotografer.

Vi delar med oss av vår kunskap till varandra.



Hoppas vi ses där!



Mvh,

Niclas

AllieradeFotografer.se

fin blogg du har :)

Hoppas du får en frotsatt bra dag då!

sv: jag ska vara med en kompis :D

Ha det så kul! <3

sv: varsågod:)

är bara lite småförkyld, men annanrs är det bra! hur är det själv? :D

Ja, det känns som att det är väldigt glest med ungdomar på gotland, hehe. :)<3

Nja sådär, känns som om jag håller på att kräkas hela tiden..

åhh din blogg är så underbar, läser den hela tiden!

var bara tvungen att säga det :)

Hur har din dag varit? :)

va de ser mys ut :)

- myspys!

mysigt (:

Ser riktigt mysigt ut :)

Sv; samma :)

svar' mysiga bilder :)

fint dukat

jo det är bra med mig, med dig då:)?<3

jätte fina bilder :) vad har din mamma för kamera? :d

såg mysigt ut :)

Idag har jag varit i skolan och nu ska jag snart se top model, vad gör du?



Nu är den nya bloggen klar så kommentera på den från och med idag :)

(tidigare vardagslyckan)



Kram

Mysiga bilder :)

det är bra här med :)

Jag slutade tidigt idag så blir bara att vara hemma och slappa ;)

har du lov eller har du redan haft ? :)

idag ska jag ta det lugnt,vad ska du göra? :)

http://adelisaggrabus.blogg.se/2011/march/for-att-gora-bloggen-roligare.html#comment



någon för dig?

sv: Hihi ja :)<3

sv: varsegod :)

Åhh massa mys!

Mysigt :)

tack så mkt :D

sv; Okej :) jag är 15 fyller 16 i sommar :)

Allt bra idag ?

sv: jo här med :) händer idag då? kram

Ser mysigt ut!

ikväll ska jag träna =) vad ska du själv göra?

Åh, jag använder själv inte skype men har hört att det är awesome. Måste man installera någonting för använda det? Kostar det något?



Ha en fin dag!

jag mår toppen :)

vad har du gjort idag? ♥

fin design

sv; ja :).

Din nya design är verkligen jättefin! :)

Btw, kan du rösta på mig i veckans blogg här: http://ctiinaa.blogg.se/2011/february/vote-for-the-blogs.html nummer 3 så är du supergullig! kram

vad hade ni för smak i drickan? ^^

mysigt :D

sv; bara bra med mig, hur är det själv? :)

mysigt !

Göra i veckan ?

sv: åh då är dom ju inte gamla :D dom är ju nästan som sötast i dom åldrarna dock får man ju ingen lugn stund :P

härligt med myskväll. :)

Hej finis,<3

allt bra med dej?<3

allt bra? ☃

Haft en bra dag? :)

Åh, vad mysigt det ser ut. Ska också mysa ikväll :) Allt bra med dig annars?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

HEHE :D händer till helgen :D

åh muums :D

sv: haha jadå :) vad hittar du på ikväll då? :)

Nu drar jag igång en ny dagens blogg(ar).

Klicka dig gärna in och var med och tävla :)



http://longtime.blogg.se/2011/march/1-mars-2011-dagens-bloggar.html#comment



Lycka till sötnos ;)

Va har du gjort idag? :D

<3333

.

.

.

- eller det som var i den där flaskan?

Det är sådär.

sv: Taaack ♥

Vad för saft? :D

svar: tack :)

Jag ska till veterinären med min lilla tisse om 2 timmar...

- japp :D

sv: jag tänkte snart gå och handla :) själv då? <3

Sv: Jag försöker plugga..xP Sj då?=)

- Japp! Vad har du gjort idag?

- Japp! Vad har du gjort idag?

haft en bra dag? :D

NU HAR JAG SVARAT PÅ DIN FRÅGA FRÄN MIN FRÅGESTUND KICKA GÄRNA IN

Fårösund! Du då? ;)

Vilken fin header!

Ja det är bra med mig :) Har du sportlov nu? :)

Fiiiin blogg ^^ <3

Hoppas du har en fin kväll :)

sv: jaha:) jag har inte gjort ås mkt:P

sv: har du haft det bra me mamma och syskonen då?:) antar att du fått leka en hel del!:P



Ja visst är hon söt min honkatt!?:)

Ja :(<3

sV: tack :D<3

Fina bilder :)

svar: samma här, är trött på snön nu när vi är inne på mars månad! :O

svar: Åh så lite så sötnos :D! Hoppas allt är toppen med dig! :) Kram

hejsan vad gör du? <3

väntar på min kille :D

:D

Vilken galet fin blogg du har!!!! :D hur lärde du dig allt om hur man fixar för att det ska se bra ut?? :O ;)

Sv: okej, Jag försöker bara bli frisk efter min j*vla förkylning :P

- vad för läsk? Hur många sidor?

Najs ! Jaa, dsm, och skolan o lite annat.

svar: aw men vad bra då hihih! ^_^

Hej!

Nu är jag äntligen tillbaka på bloggen.

Har ju varit iväg på semseter sen när jag kom hem blev jag sjuk men det är bättre nu iallafall!:D

Hoppas allt är bra!:)

Kram

sv: är de dom som är på bild i tomteluvorna :)?

sv: okej :) vad ska ni hitta på då?

Aa, hon är ett år äldre än mig ;) Gick i nian förra året.

Trevligt!



haft en bra tisdag i dag?

Sv: Okej :)

- Slappat. Hur är vädret på gotland? ;)

mm :D

Sv: Tack! :)

- ok,hur ska du göra för att få mer sidor eller skiter du i aktivaste?

Sv: Härligt :) Bara fint tack! Vad ska du göra i veckan?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

svar: fan ,jävla snö, booooooort!! :O

sv. va bra :D

jodå, den var bra! :D <3

sv: Jadå, själv? :D

Coolt! Världen är liten ;)

Speciellt på Gotland! xD

Lite slaskigt:)

mysigt :D

:)

- gjort idag? :)

hej, hur mår du ?

Älskar bilden på din header på dig själv!

SV, jaao (:

Okej, det är gott :)



Har du haft en bra dag? :D

Tack!:)

- 20, men jag håller med dig.

;)

? ;P

Härligt det! :D

Jag med. Mår du bra idag då??

- verkligen, vgd?

Vad har du gjort i dag då?

Ser mysigt ut :)

Va har du gjort idag? (:



Så mysigt! <3

härligt:)

- okej, nja inte så mycket :p <3

SV, okej, jo jag med (:

sv; okej :) jag pluggar :(

har du sportlov?:)

Jaha haha :) <3

Hur har dagen varit idag då? :)

sv; nepp , hade det v.8 :( <3

- yes :)

<3

du kasnke inte har sett det med du är en av finalisterna i min tävling! så du måste samla röster, lycka till :D!

heeeej mysig blogg du har....vore kul om du med kollar in min kraaaaaaaam

sv. hehe ja :)



såg mysigt ut

Det är inte dåligt det! ;)

Hur är det med dig?

sv: mysigt det ser ut :D

hur får du så många kommentarer? <3























Follow my on Bloglovin







Trackback