mysigt att baka på en söndag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma igen och helgen börjar dra ihop sig, tråkigt men sant. Det har vart en riktigt bra helg, jag är nöjd med helgen. och jag har bara vart med Viktoria under hela helgen, vi har verkligen haft det super mysigt.

Idag har jag och viktoria bakat lite, eller det var hon som bakade. (ska inte ta åt mig äran) Efter skulle jag ta bussen men bussen kom precis när vi nästan var framme så jag missade den. då fick jag och Viktoria vara ute spela fotboll och vänta på att hennes mamma kunde köra mig till Visby. Jag är verkligen super nöjd med helgen, och Viktoria har nästan gått på allt jag säger lite små kul. men tack för det underbaraste helgen, fast vi haft lite tråkiga stunder ibland.

vad har ni gjort idag & är ni nöjda med helgen?

Kommentarer

haha :D

Hej på dig!

Ledsen för sent svar..

har haft det ganska jobbigt just nu i livet och har därför haft en bloggpause.. jag ska försöka att uppdatera oftare och komma tillbaka..

hur är allt med dig?

Bara bra!

jag fattar inget nu .. thihiih :)

Sv; Haha ja ^^

Jätte bra här :)

MUMS ! :D<3

fin blogg! :D

fotar , solnedgången :)<3

ser gott ut !

sv: jo tack de är toppen här :)

Sv: Jadå, bara bra. Sj? :)

Kram

Men nu blev man ju lite sugen på chokladbollar! Nu måste jag baka de till kvällen haha :D

sv. varsågod ;)

Haft en bra dag? <3

- yes :)

varse:)

sv: aa allt e bara bra:) sj?

sv; Okej låter toppen (y)

Planer för kvällen?

- hihi :D gör du?

Så gott! :)

en gång mupp, alltid mupp! :p

MMMM GOTT :b skicka några hit va ;)

Haft en bra helg?? :D

SV:Japp allt är bra med mig sj?

Jag är bara ärlig (: skulle du kunna hjälpa mig med att göra så där som du har i ditt akriv? :)

vad gott det ser ut! :)

sv: Jodå min helg har också varit helt okej!:D

Om det är du som har tagit bilden på vattenfallet så är du verkligen skit duktig! :)

Allt är bara bra med mig, hur är det själv ?=)

åh vad sugen jag blev, dom såg riktigt goda ut!

har frågestund så ställ några frågor :D

Hej.. Gabriel heter jag.. Ny bloggare.. Kikat lite på din blogg och tycker att den är intressant.. Jag tycker att du har en fin design.. Jag vet inte riktigt hur man gör en fin designad framsida.. Skulle vilja ha hjälp med det.. Känner du någon som har det intresset.. Mejla mig gärna..

mmm, det där såg riktigt gott ut!



tänkte bara säga att din blogg var riktigt fin :D

sv: ja, det är bara bra med mig! :) hur är det själv?



tack så mycket!!

Haha härliga bilder ;) Blev dom goda?

Ser smakligt ut!!

svar: okej :)

sv: hihi tack du! =) åh, vad gott med chokladbollar! Det är så gott, och enkelt. Himla nice när man är sugen på något men inte orkar... Själv funderar jag på att baka scones, blev så himla sugen på det sedan jag såg ett matprogram hehe. Det är så gott!



Ha en fin kväll!♥

fin blogg! :)

Är allt bra med dig? :)



Kram...

Sv; tack! :)



Fina bilder :D

sv: hihi, mums !

Fy fan så gott det där såg ut -

annars för att svara på din fråga så har jag mestadels läst nyheterna om Japan för att se om jag kan komma dit om två veckor eller inte. Så, extremt mycket updates. haha

MMMM goott :)

sv: ja allt bra här. :)självdå? :)

sv; Varse, jag skrev precis klart kapitel 8 i min berättelse som jag skriver på bloggen! :) sj?

sv: Tack och tack för frågorna! :D

SV japp, vad gott det ser ut :D<3

sv. hihi!

haft en bra dag? :D

bra ! Det borde du va också. Vill du bli fortograf eller?:)

sv; Jo, tack! det är bra. Vad gör du då? :)

Åh! Gud va gott! ;D

Var med i min frågestund! :)

japp, allt bra! sj då? :)

sv: varsågod :D

okej, nja inte jag heller faktist xd Fotat lite :)

Ska du göra ikväll då? :)

förlåt för sent svar har inte haft tillgång till dator för har inte vart hemma, men ja är tillbaka nu !

sv: okej ^^



mm, gott :)

Sugen man blev på chokladbollar ända tills man såg sista bilden och börjades minnas hur kletigt det är.



Sv. jo då allt är bra med mig. Lite deppig idag eftersom att det har varit mulet ute hela dagen (eller i alla fall den tiden som jag har varit vaken) Hade hoppats på sol så att man kunde ta massor med fina kort.

Hur är det själv?

Varsågod :)

Sv; Tackar :D! Inte mitt bästa menmen..

Sv; kom just in har varit ute med hunden:)

Planerat inför kvällen?

sv. här är de jättebra :D

Mumsigt :>

Tack så jättemycket ! :)

Gott det ser ut! Själv har jag dekorerat tårta idag då min lillebror fyller år imorgon, så det firade vi idag :) Funderar även på att baka hundkex till vovvarna! ^^

Ser riktigt gott ut! =)

Vad har du gjort för att få träningsverk då?=(<3

sv: helgen har varit perfekt :D men som sagt måndagar suger hårt, speciellt när man jobbar hela dagen :(

Några planer för veckan då?? :b

sv: så lite så! :)

nä inte så mkt, dudå?

sv: vsg :)

haft en bra helg? =D

nej men kolla negerbollar :D

vad gör du nu?? :D<3

sv: ja :)

jo det är bra:)♥♥

Sv: Tack så jätte mycket! ;D

Allt bra? ;D

Nejdå, kommigen de är bara att fråga allt mojligt! :)

Jag själv bakade chokladbollar idag ^^

sv: hihi ^^ allt bra?

svar: Inget jag kollar bara på tv och svarar på kommentarer, allt bra med dig? :)

okey , förstod nästan det;)

Fotar du bara saker och sånt då,eller fotar du t.ex människor också ?:)

sv; okej, vet inte.. Har inte speciellt mycket att göra :)

Vi har också bakat massor idag ! :D

Tack så mycket!:)

sv. ja men eller hur ! :D

sv; det låter bra, ja här är det oxå bara bra :) Grymt fina bilder du tar :)

sv :

jag ska sova över med kompis :) ♥♥

Coola bilder :)

Jaoja, men man känner sig lite fet efter man tryckt i sig en massa kakor ^^

sv: jadå :) samma här ^^ görs?

Sv: de e bra! :) Va har du gjort idag? :)

sv: ;)

vad ska du göra ikväll då :)

sv: jodå det bev dom ^^

riktigt goda :D

sv: okej! :)

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer, fast ska nog måla naglarna :)

okey , inte för att jag vet så mycket om fotografering,men du tar vackra bilder, så keep it up !:)

hehe njaa kanske inte ^^

Fin blogg! Kolla gärna in hos mig och passa på att ställa en fråga eller två i min frågestund! Kram :)

sv: inte så mycket :)

va gör du just nu då?? :D

åh vad gott!

ååh vad gott!!

sv: typ inget , haha :D

aw, du är söt! :D



guuuuuud va gott det ser ut!

blev sugen nu på chokladbollar haha :D



/ dina♥

sv: japp :) händer ikväll då?

Hehe tack,, gott med cocosbollar :)

svar: Bara bra med mig, vad gör du då? :)

grymt fin design & fina bilder !



Min helg har varit toppen, din då? =)

sv: yes !

hihi vad gör du?:)

Funderar på att köpa systemkamera, men vet faktiskt inte vilken :(

sv: okej ^^ vad kollar du på?

Sv, Jag kom precis hem efter en härlig shoppingkväll. :)

Jag tänkte också baka idag, men jag hann inte. :(<3

ja :D

Chillar vid datorn i väntan på att klockan ska börja närma sig 8^^

Hej! Om du gillar fjäderörhängen så skulle jag bli jätteglad ifall du kikade in på min blogg och skrev en liten kommentar om vilka du tyckte var snyggast! Ha det så bra! :D

sv: haha :)

sv: aha :P men vad ska du se på då? :D

blev nästan sugen på att baka jag också nu ^^

Hej!



Kika in på min blogg och läs om hur det är att vara 11 år och ska bygga en resemaskin med sin bästis! Alla tror att det är omöjligt, men nästan inget är omöjligt i den här världen.. =) (PS: Min blogg handlar om min vardag, men brukar IBLAND skriva om det här med att bygga resemaskinen)

oh herregud va sugen jag blev !

får kila ner och baka chokladbollar snabbt innan solsidan börjar så jag har något att knapra på!

as fina bilder och jätte gullig blogg :)<3

sv det einget vidare

Jajamen !! :D

sv: ska du se solsidan idag då ? :)

sv: okej, kul :)

oops haha blev lite weirdat där x)

Ja, så tragikst :(

Sv, jag vet. :(<3

sv: jajemän ! :D

svar: jag har inte tillgång vid min dator, den är pajad tagentbordet funkar inte så pappa ska lämmna in den i morgon hos datron doktorn. Hoppas dom hittar felet. Så jag får sitta på familjens dator. sen har jag också ont i halsen men det gör fruktansvärt ont att svälja det tar stop liksom hur man ska beskriva det.

Har inte haft så här ont innan när jag har haft ont i halsen innan

Jag vet inte vad det kan beror på jag hoppas det släpper snart.

Måste blir frisk innan nästa fredag då jag ska umgås med en kompis.

Det är likson svullen halsen och jag har svårt att andas med får kall luft i stället och det isar som bara den

Superfin blogg!! ^^

sv: japp ! :D

sv: hihi, aa det ska jag :D

allt bra idag då :D ?

det hoppas jag med

sv: svarar på kommentarer ;) hihi!!

Vad tycker du? Iphone eller Android?? :)

Va har du för telefon?? :)

sv; sjukt snygga! :)

Några planer för veckan då? :)

sv: okej va härligt! jodå det är bara bra med mig också :) <3

SV:Japp allt är bra med mig sj?

thihi taack ;>

vilka fina bilder :)

de är bra med mej med :D

sv : Väntar på solsidan ! :D själv ?

Nam nam! Ser gott ut. Haha, älskar din header btw! Ursnygg.

vad har du gjort i helgen då? :)

Hej :) din blogg är sjukt fin & bra.. skulle du kunna hjälpa mej om vilken systemkamera jag ska köpa som är både bra och billig.. gå in på min blogg och säg det snälla :) tacksam för svar!

tack, händer det något roligt i veckan då ? :)

mm

härlig blogg! och dedär såg jättegott ut! :D

gott :D

sv: japp ^^

görs?

ja de e super :D

Inget <3

- Tack så mycket!

hehe jaa :)



åh så gott! :D

vad har du gjort idag? :)

sv: okej :D

typ ingenting, dudå? :)<3

Sv: Jo, det är bara bra. :) Sj?

sv ; varit på dansträning & vart med kompisar :)

Hihi, den där handen skulle jag vilja slicka av. Mums! Men tror inte jag skulle få det för matte. ^^ Jag sitter just nu och också svarar på kommentarer. / Kram

sv: okej ^^ görs?

<3

Ooh, nu blev jag riktigt sugen ;)

svar: åhh tack :)

Muuuumsigt!



Tack så jättemycket :)

Ser riktigt gott ut !



Kolla in bloggen (www.littlewomen.blogg.se) för senaste tipset, bästa maskaran!



tar de lungt :) durå ?

Åååh, vad gott det där såg ut! :)

visst äre :D



oh så gott med lite negerbolls!

sååå gott!

hur kan du ha bilder på sidan? :)

Vilken vacker blogg :) <3



mums, ser gött ut ;)

göttt hörru du:)



kram/sandra<3

Åhåååå, vad sugen jag blev nu!!!

Åh vad gott det ser ut :D

sjukt fin blogg, älskar alla dina

fina bilder. man blir ju inte lite läskad

av denna bilden heller..

Åh vad härligt det ser ut!<3

Vad sugen man blir på chokladbollar när man ser biderna! :D

Åh sååå himla gott.. Skulle passa bra just nu med chokladbollar. :)



Läs min blogg som blivande mamma, 16 år kram



www.IsabellaY.blogg.se

Väldigt fina bilder i hela bloggen! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback