nöjd tjej efter en underbar kväll


en bild från igår på Linnea & Emelie, söta tjejer.
(kommer fler bilder sen)

Igår åkte jag hem till Viktoria och så fixade vi oss och sen så skulle vi dra till miggo. men det blev inte så, runt sju tiden eller något så kom folk hem till viktoria. badade balja och sen var det fest hos viktoria det var as kul, kan verkligen inte förklara hur bra kvällen var. det finns inget som jag kan komma på som blev fel igår, allt var så grymt bra. kan inte förklara så mycket mer, efter som det är svårt att förstå och det kommer bli långt om jag ska berätta allt. men helt klart den bästa kvällen på länge ♥

kom hem sent igår och imorse när jag vaknade orkade jag inte sätta mig vid datan innan jag skulle åka till vibble. har vart på ledarkurs idag från klockan tio till fem. sen har jag åkte hem, och nu försöker jag fixa bilder. och har gjort lite annat här i mellan allt. men dagen var helt okej, men jag har vart trött och ibland har jag verkligen inte mått bra. hela dagen ända fram tills jag åt mat så kändes det som jag vill spy, vet inte varför. (jag var nykter igår, så det har inget med det att göra) men annars är jag jätte nöjd med dagen och det har vart riktigt intressant.

har ni haft en bra helg, eller lördag och söndag?

uppdatering 22:08, nu är jag trött och orkar inte svara på fler kommenater. jag svara på alla imorgon efter skolan. hoppas det inte gör något, ha det bästa mina bästa läsare och besökare.

Kommentarer

svar: haha ja!:D<3

gjort i veckan då:)?

Vilken är din ben & jerrys favorit smak?



Skulle va gulligt ifall du ville slänga in kommentar o svara!<3

Låter som en grym kväll, ja! :)

sv; yees! :)

Haft en bra söndag då?

du verkar ha haft en bra helg, va kul! :D <3

Jag kollar solsidan! Vad gör du? =)

kolla och se vem som vann veckansblogg!:)

hoppas du får en fin kväll :D

Hej hej! vet inte om du följer min nya blogg på spotlife?

Jag kommer på tisdagkväll att dela ut två invite för att få börja blogga på spotlife.. vill du vara med och tävla så gå in på min blogg och motivera! kram kram

Skoj =)

sv: oja:D!

vad har du för kamera?:)

hoppas du haft en underbar helg! :)

söta tjejer ja :)



Hej vännen!

Vad gör du?

Kram

sv: hehe ja eller hur!

jag gör ingenting.. ska sova nu :)

sv: jag svarar på kommentarer just nu :D själv då?

jättejätte fin blogg!! :)

sv: varsegod :D Haft en bra dag?

fin bild! :D

:D<3

sv' hihi sweetie :)

sv: varsegod vännen :D

Bara bra:)

hej! hur är allt med dig ? :) förlåt för sent svar

vad bra

sv: men du har det ju!! :D

hej vad svarade du nej på ?

man också vara offline vän med dig ?

för du ska länka till min blogg ?

det är bara en länk

visst kan du länka tillbaka

min blogg

ha en bra söndag

sv: härligt, jo det är kanon! :)

Förlåt för sent svar ! (a) Allt bra med dig ? :)

Härligt :) händer imorgon då?

vad har du gjort idag då? :)

Så härligt!!! :)



PUSS NATTI

sv: åh tack så mycket! :)

härligt, med mig är det också bra. :)

Så härligt att läsa att du haft en underbar gårdagskväll! :)

okej :)



planer inför morgondagen :D?

kram

Sv; Inte mycke, dudå? =)

Vad härligt att läsa att du hade det bra igår kväll! :)

sv: jag chillar massor och har blivit tvingad att se på Big Brother. Det var första gången jag såg det. Vad tycker du om Big Brother?

sv: jag chillar massor och har blivit tvingad att se på Big Brother. Det var första gången jag såg det. Vad tycker du om Big Brother?

Lät som en mysig kväll :)

Fin bild på er också :)

Tack:D och så kul att du gillade örhängena.

Tråkigt:( men jag fattar inte varför det är så där för mig i några veckor redan. Men från andra datorer kan jag se bloggsvar.

varsegod :p

just nu äter jag frukost ;)

Sv: Just nu sitter jag och ätr frukost och funderar på vad jag ska ha på mig idag :p Själv?:)

jadå det är as bra med mej, själv ? :D

söt bild :)

vad ska du göra i veckan då? :D

fin bild!



hoppas du haft en bra helg!

fin blogg!

låter bra de:)

sv: just nu har jag tyskalektion ;)

sv: sitter i skolan :D du?

sv: underbart :D hihi...

Hur står det till denna månda morgon då?? :)

Allt bra med dig? :)

snyggingar dom där :)

allt bra med dej idag :D ?

*Just nu pågår en tävling i bloggen där du kan vinna en invite till spotlife! Avslutas imorgon=)*

Jag har blivit finalist i en fototävling, och det skulle varit jättesnällt om du ville gå in och rösta på mig, nummer 5 här: http://kandy.se/2011/march/fototavling-med-tema-karlek-dags-att-rosta.html :D



tack på förhand!

SvaR: jo det är bra:) händer idag?

Hej! :D

sv:jo det är bara bra :P

så kan de va :)

Fin blogg! :D

Samma :o Vad gör du ? :)<3

snygg blogg! :)

sv: haft en bra måndag :D?

heej:)

kolla in min snygga bloppis



säljer en tajt skinnjacka:)



http://striperellis.blogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback