nu är fredagen över snart är det skola..


min outfit idag, riktigt sköna kläder.

min kväll blev att får vara med bästa Emma, underbart att få träffa henne och prata lite med henne. Men har lite saker jag ännu funderar på, iaf så åkte vi runt kollade läget lite och sen åkte vi hem till Alexander och såg big brother. Riktigt skön fredag, och jag är nöjd med kvällen.

Innan Emma kom fick jag även äta super god mat med min bror och hans flickvän. Känner mig ännu riktigt mätt i magen efter all mat jag åt. Fick även träffa Viktoria ikväll var riktigt mys, hoppas jag får träffa henne lite mer imorgon också. Efter som klockan är över tolv fyller även en vän år, men grattar honom imorgon i bloggen.

har ni haft en bra fredag kväll?

Kommentarer

<3

snyggt halsband!:)

:) jag försöker svara på dom flesta när jag har tid :)

okej :) Har du fått hjälp av någon ? :)

jag fick lov idag!! :D har du redan haft lov eller? ;)

söt bild på dig!

har haft det grymt! älskar din design:)

snyggt

svar: tack :)

sv; varsegod :D

svar: varsågod :) <3

jaha okej ! , riktigt finfin ! :D <3

fint halsband också :D

sv: åh, det var inget att tacka för <3



okej, vi hörs imorgon? love!

haft en bra kväll :) ?

svar: det ska också göra snart :P

tack! <3

vgd för något?

tack gumman

hej fin blogg! :)

aa :)

Snygg outfit :P

Allt bra med dig? =)

Vad ska du hitta på på helgen då? :P<3

- önskar dig en trevlig helg :)!

ja=/ men inte så mycket att göra, studenten är nära=)

Snyggt!

Nyhet: Din blogg är fylld av bilden för att du gillar fotografering. Jag är smart. Ja.. det vet jag. c:

O JA SNART ÄR HELVETET . DET BÖRJAR NÄRMA SIG. SKOLAN= HELVETESJÄVLASKITVECKORDÖDÖDÖDÖ

- önskar dig en trevlig helg :)!

sv; Jaaa det kan man säga :D

sv; ja det borde du vara :D

Riktigt snygg outfit!

God morgon! Sovit gott <3?

sötis!



tack så mycket:)!

Förlåt att jag kommenterar så tidigt. Men jag undrar egentligen bara vad DU tycker om min bloggdesign! Jag skulle bli grymt glad om du sa de ;) Kram

Fina kläder :)

Sv; Bara bra. :) vad ska du göra idag? <3

Godmorgon :) sovit gott ? <3

Hej beatrice ! :)



Skitsnyg outfit och en hur snygg som helst design ! :)

Fin blogg:)



kram Frida

du är så himla sööt:)

- ja, hur många sidro?

Svar: Jag gör ingenting, allt bra ? :D

Sv; Ah. :) Kanske ska ut på stan med mamma. <3

Snygg outfit!! :D <3

Snygg outfit!! :D <3

- samma ;) Men eftgersom jag var med if´gör gor och ahde jag bara 10 sidor + 2 inlägg ;) Så är man redan med så är det enkelt att hålla sidg kvar (ibaldn) ;) vgd?

så söt

Godmorgon! Sovit gott inatt?<3

- håller med, blev så arg på den igår att jag var tvungen att lagga all tid. Men nu blev det som vanligt och är sjag med så är jag, annars är det som det är ;) Vad händer idag då?

Sv: Kul att du är med, håll utkik idag om du vinner :)



Fråga, läser du min blogg dagligen? :)



Fin blogg förresten!

Kram Vickan!

Jag gillar din stil Beatrice :D

Hur är läget?

/Matilda

verkligen inte gumman

- skönt! Men har du över 10 sidor kommer du någ vara med, så fick jag ;).

Vad söta bilder :) Händer det nåt roligt i helgen förövrigt? :)

sv, Jo det är samma här faktiskt.. ska på ridkurs om en halvtimma :D

/M

- ahh, jag blev typ skit glad att rammla ner en bit men inte helt ;).

jag saknar det som var innan, när vi snackade skit mkt . Inte blivit alls så mkt mer:( <3

sovit gott? :)

Sv; Men nu blev de ändrade planer, HAHAH, ska till farmor å farfar, lol. <3

ja det tkr ja me:D

- ja, vgd?

sv. jodå! :)

Usch då. VArför ska du ligga i sängen och fundera? :/ ja, jag är inne nu en stund. Ska snart åak och käka :)

<3

okej, ja det gjorde jag :)

skönt o höra :)

jodå det är bra med mig också, hitta på idag?

Besök gärna min blogg släng in en kommentar också! <3



förresten jätte fiin blogg!

du behöver inte försöka komma in nu!:) JAg är inte inne mer, är ritkigt hungrig och huvudet sprängs!:) Får snacka senare:D<3

SV: hihi, varsågod!

det är bra!!

- ok, det ska jag också snart ;) bara få lite flera kommentarer!

sv: awesome, är de inte skönt med helg??

dessutom skiner solen och de känns att våren är påväg :D allt bra med dej idag?? :D

hej, vad görs ? :)

Jaa, vad hittar du på idag då? :)

Sv: yepp! Det är sjukt häftigt att se henne dansa :D Tror hon skulle tävla på gotland i år faktiskt :)

- japp ;) diggar din ring ;)

sv; mh. ;)

SVAR: jaa! :)

fotar lite :) som jag ska lägga upp inästa inlägg !<3

hihi, så lite så ! :)



Hoppas du får en kanonlördag !

Kram :) <3

jätte fin blogg :)

sv: Jo titta på bilden tex i det här inlägget o jämför det med din mamma på kortet på väggen. Jag vet ju inte hur hon ser ut nu men på just den gamla bilden =)

Bra blogg!

Besök gärna min ;)

Snygg outfit, ser jätte skön ut!

fin outfit :)

jättefin!:)

vart är tröjan under koftan köpt? :D

fin blogg!

Fin outfit !

allt bättre idag? =)

Snyggt! :)

snyggt halsband!

Fint halsband :D

Snyggt!























Follow my on Bloglovin







Trackback