ny vecka


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild från igår när jag var med Viktoria ♥

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det en ny vecka med mycket roliga saker. Först idag så har vi gympa i skolan, vi ska spela tennis och där efter har vi foto och då ska vi gå runt på stan och ta lite bilder. det kommer nog blir en bra dag, fast jag sovit länge så är jag jätte trött men nu ska jag fixa mig och dra till skolan.

Idag händer inte så mycket vad jag vet, imorgon blir det bara skola vad jag har tänkt kanske åka hem ett tag till pappa. På onsdag ska jag till tandläkaren (tror jag) och sen fotboll, ska bli roligt. Torsdag blir det skola och träning, fredags så blir det skola och träning och något roligt. Till helgen hoppas jag att det blir bio också plus att pappa åker utomlands på lördag. (vet inte hur jag kommer klara detta) det är vad mina planer är, men dom kan ännu ändras.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

God mrogon, sovit gott? :D

SV tack! allt bra med dej? ;D

Vad ska du göra i dag ?

Allt bra?

sv: godmorgoN:d

Fin bild. Ha en bra dag.

Sv: Tackar! :D

ÅÅh hahah den där bilden får mig att sakna tiden när jag bodde i hus och vi hade studsmatta på baksidan av huset. Jag tror inte att jag tillbringade en sekund utav mina somrar utanför studsmattan ;)

Hade behövt mer helg!

Svar: Det var mitt nöje (=



Det är toppenbra! Själv?

Tack! :D

precis!:D

Vinnaren har utsetts nu gå in och kolla om det var du som vann :-) kram

Härlig bild!:)

myyyycket fina bilder!:) Allting bra?

ja det är det faktiskt :D

god morgon sötnos! allt bra?

sV; Yeah, allt bra med dig idag då? :D

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

Vad ska du göra i veckan då? :)

jag har sovit gott =)

Tack :D

Fin bild =)

Hej vilken fin BLOGG du har woww:) Snälla Kolla in min "MUSIKVIDEO" och skriv gärna nåt fint så jag vet vad DU tycker:) Önskar dig en underbar Måndag;) Kraaaaam

Vill du vara med och tävla? Kolla då in: http://skoguiden.nu/2011/03/21/tavla-med-skoguiden

Hoppas du har en bra start på veckan ! :)

okej, ha just vaknat:)

Lycka till med veckan!

Kram

fin blogg du har (: titta gärna in på min ^^

sv: Jo, men så är det ibland tyvärr.:/

SV:Allt bra :D?

jooorå ;)

Va härligt! Tack så mycket! :D Haha! Ja men något måste du ha gjort för att komma dit? :)

ja :D

fin bild :)

Ha en bra start på veckan :)

Jag fick hem Tyras omtalade Lip Plumper idag och ska testa det sen. Kolla gärna in om du är intresserad ♥

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig då i min blogg (i inlägget "veckans blogg") hur många gånger du vill, så drar jag en vinnare på söndag. Om du ej är intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar.

Direktlänk till veckans blogg inlägget: http://moalinden.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-1.html

Tusen tack!!

Fin vecka önskar jag dig!

sv: okey ;) android sony ericsson men ska köpa iphone snart ;) hur står det till idag? :D

Det är bara bra :) lite hungrig bara!

vad har du för dig? <3

jao :)

sv: vad skönt att höra! :) hade du en bra och rolig helg? kram

ha en fin vecka :)

allt bra ?

Kul att hoppa studsmata ? :)



Besök gärna min blogg; jovannatheonly.blogg.se

sv: haha ja!

Studsmatta är ett stort vårtecken :D



Tack ska du ha!

sv: =) hiih...



sj e man på jobbet just nu...haft en bra heög?

inget speciellt :)

hur är vädret hos dig idag?? :D

SV: :)

hejsan, hur mår du ? :)<3

vad gör du då? :)

veckans blogg vinnare är utsed!

kolla om du blev en av dom 4a som vann!:)



http://emmyysfoto.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-vinnare.html#comment

Sv;bara bra:)

vad gör du? :P<3

fin blogg, kolla gärna in min

Var med i dagens trailer eller dagens låt och vinn en länkning :)

sv: najs :D haft en bra måndag :)?

sv: jo allt är bra! =D

hur är det med dig? =)

Yess, så är det :)

sv: haha, well. Jag är en riktigt sucker för choklad men. Det är alltid gott. Men ja, de blev himla goda faktiskt! Gjorde dem idag iställtet, orkade inte igår. Åt B&J's istället hihi. Awesome!



Ha en fin kväll♥

Jaa :) jag hade en bra helg! själv då?

vad tycker du om min nya design? Lite fin slip fixas nån annan dag!.. ;)

Vad har du gjort idag? :)

jag mår fint, vgd ?

Fiin blogg var gör du headers?♥ ;)

studsmatta är ju bara för kul ^^ vill ha en även om jag är för gammal för sånt där!























Follow my on Bloglovin







Trackback