riktigt bra start på min vecka

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

kom hem från stan för ett tag sen har just nu fikat med mamma och Jörgen och träffat alla fyra halvsyskon. nu sitter jag barnvakt åt alla fyra syskon efter som mamma och jörgen åkte och handlade.

Idag har vi haft tennis, det var inte alls kul för jag var verkligen as dålig på att slå. men jag kan inte säga att jag var sämst heller. men iaf så efter gick vi och åt och så tog vi kort hela dagen. vi skulle ta kort på vår tecken och vi hittade super mycket, ni får se bilder sen. den här bilden är tagen i dag när vi skulle gå och ta kort, Elin ramlade rakt ner på marken. och där var det vatten och lite jord, det var kul för stunden men tycker synd om henne.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

sv: japp ^^

Allt bra?

sv: vad kul att du är med! :D

Ja :( vad gör du då? :)

- visst är den ;) vgd?

ha en fin dag!:)

kraam

:P

Asså,älskar din blogg!

Är så himla bra!

Du skriver bra och man får inlevelse!

sv: faan vad najs :D

sv; det är bra här med! ^^ <3

har du gjort idag då? :)

Okej, vi har elevens val så jag har suttit och sytt hela dagen :D

jag menar dom små bilderna du har i din meny :)

sv: tack! :)

SV:vad bra :D

Det är bra :D

haft en bra dag? :D

Hejsan vill du vinna galet snygga smycken ? gå då in på min blogg och tävla ;)

Kul att du va med i dagens blogg! kolla om du vann här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-13.html#commentt

om inte så kan du anmäla dig till nästa dagens blogg här:http://mattteo.blogg.se/2011/march/vinnare-och-ny-tavling-13.html#comment(det kan du göra fast du vann)

Mvh mattteo

Bara bra:D

sv: haha, det var den ju :)

har inte gjort så mycket, vart i skolan & åkt planka i snöbacke ;) du? ^^

sv: HAHA dum jag är. du skrev ju vad du gjorde i inlägget. haha xD

knas :)

vad gör du idag?:D

usch inte roligt att ramla i lera :/



anmäl dig gärna till dagens blogg♥

fin blogg :)

följa varandra på bloglovin'?

kram<3

sv: haha typ inget. åkt planka som sagt .. skola & sånt :o fått massa läxor :'<

jag svarar på kommentarer :)

Mm:)

sv: vad ska du göra ikväll då?:)

sv: aa, samma :) görs?

gjort idag då? :)

hejhej!

sjukt fin blogg :D

hur mår du?

SV: ja:D

Haha naw stackare :( <3

Vad söt bild! =D

sv: haha samam:D

Hej fin blogg du har , Tänkte vill du vara med och tävla i min blogg om en länk ? då tyckr jag att du komenterar och skriver jag är med . Jag utser vinnaren kl 17:00 kram //www.endi.blogg.se

vad bra ;)

bara bra jag med!

vad gör du?

SV: men erkänn att du skrattade lite :D?

sv: jahaja :) det gjorde jag med! ;)

Vad gör du? :) <3

SV: men erkänn att du skrattade lite :D?

sv: jahaja :) det gjorde jag med! ;)

Vad gör du? :) <3

sv: jahaja :) det gjorde jag med! ;)

Vad gör du? :) <3

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer :) hihi

haha , får man fråga vad det är på jackan ? :D

Åhh fy vilken skadeglädje! Stackarn som blev så lerig!



SV: ja :)

- fyy vad keligt ! men lite skoj ändå ;)

sv: ja:) har du sett "hämnden"?

Verkar som om du haft en ganska bra dag! :-)

ah ;)

hur gammal är du då? <3

samma här :)

Ha en fortsatte trevlig dag<3

Nu har jag frågestund på min blogg, om du blir nyfiken på att fråga något så skulle det vara jätte roligt! kramar

Roligt att du är med! Lycka till!

Shit har ni ingen snö kvar eller? :o

Hos oss snöade det i helgen..

Åh, jag som älskar tennis :) Har dock spelat det i tolv år haha.

sv; hihihi! :-)

sv: japp :)

händer ikväll då?

S:V haha det va tur det :D

okej synd :/

sv: okej, vad ska du se isf?

ska nog plugga lite:]

ser inte så kul ut på bilden, var det du som hade otur? haha ;) vad fika ni? idag har jag bara varit i skolan och packat och nu är jag hos min pappa :D

Nu har vinnaren av Ear Cuffen dragits! Kika in för att se om det var du :)

Kram!

samma här :)

vad tycker du om drömoutfit idag?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-dromoutfit.html#comment

KRAM

uusch!

- samma ;)Bra start i veckan?

:D::DD

länge sen jag läste din blogg

har inte hunnit men nu har jag läst typ 5 inlägg

å vill bara HISSA dina superfina bilder ,eller

som på fb -språk TRYCK GILLA :)

Kul att du fått en bra start på din vecka! :) Fin bild ;D. Du var säkert inte alls dålig på tennis, oftast är man för kritisk mot sig själv, helt enkelt.



SV: Jupp, så är det! ;D. att blogga är roligt, inspirerande och vikitigt för mig. Men det finns ju viktigare saker i livet, eller hur?! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback