rullrån, ett tips till er som vill baka


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? det har jag gjort fast jag somnade rätt sent igår, men det var det värt efter som man såg big brother och försökte få in lite ny musik på min mobilen. Lyckades inte så bra med musiken, men får försöka när jag kommer hem igen.

Nu ska jag fixa mig sen ska jag dra till skolan, en helt ny vecka efter sportlovet men nya lektioner. ska bli riktigt skönt tycker jag men lite bättre lektioner. igår gjorde min pappas flickvän rullrån som vi åt senare på dagen, riktigt goda och ett tips till er.

ha en bra dag i skolan, på jobbet och hemma

Kommentarer

<3

ser väldigt gott ut! :)

sv: Jag förstår dig:)

okej, men kul, en familj med talanger? Du är ju bra på att fota:)



Skönt när man får nya lektioner. Bra att de kommer bli bättre.

Gott det ser ut!

Muums!! det ser verkligen gott ut =)

ska du hitta på något speciellt i veckan? :)

sv; tack! :-)

Hihi ^^ Ska du göra idag ? _

hihi

sv: Vad roligt! :) Lycka till. Kram

vad gott det ser ut! :)

godmorgon sötnos:)

gott det ser ut :)

Gott det ser ut :)

Vad ska du ta och hitta på idag då?

Kram

Ohja!

sv: jadå, roligt också :D Hoppas du får en bra dag!

Sv; tack så mycket :) <3

mm, gott! :D



sv: hihi ^^ godmorgon :)

Hej!

Tänkte bara tipsa om denna superbra hemsida: http://www.supergratis.se/?r=7545



Genom att delta i gratis kampanjer, tävlingar osv samlar man ihop poäng, som man sedan byter ut mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort, ipod osv.) Jag har redan samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM. Helt gratis!



Prova du också :)

Gratis är gott, eller hur

SV: Det bror väl på vad du har för kamera? :) Om du har 7d eller 5d kostar de en hel del, men annars kostar det runt 1 & 5 tror jag :)

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??

Tackar :)

vilken färg tykcker du?

sv; Japp, hade jag med :D. Vad goda dom där rullrånen såg ut. Blev jättesugen på att baka. Hoppas allt är bra =)

god morgon sötnos!

allt bra?

ha en bra mpndag! :D <3

Allt bra?

hejhej, allt bra med dig? :)

vad tyckte du om att cilla åkte ur big brother igår? :o

kram

gott det ser ut! :)

Åhh det där ser så gott ut! :D



SV: ja :)

sv: allt bra? :)

Ha så kul i skolan;)

åh jag älskar rullrån.. det bakade alltid min farmor förr men sen dog hon och jag har inte ätit det sen dess och det var 2000 :(

Gott :)

sv: yesyes. :D

Hej, asså förlåt om jag frågar så mkt, men jag har 2 frågor till =)



1. vart gör du dina headers, och vart kan man skaffa programet ?



2. hur får man typ sån där bild på sig sj i bloggsvar ?



=)

/ jossan

Kollade också på BB =)

svar: Jo det är bra.

Vad gör du då? :)

tack

jajemen:)

så gott! :D



http://cccilla.blogg.se/2011/march/spetsklanning-tack.html#comment

Va kul att du är med & tävlar i kvällens blogg! Ha en bra dag, kram:)

sv; Okej :) samma

Händer idag då ? :)

gott.. trodde d va vårullar först :p

dom är så goda :)

Åh det är så gott, har inte ätit det sen jag var liten! ^^

okejokej, vaknade just :)

sv: kollade på tv och tog de lugnt ;)

hur är läget med dej idag?? :D

Har frågestund, skulle bli super glad om du ställde nån fråga :D

Varsågod! :D Det ser ut som pannkakor!Kan du inte lägga upp ett recept? kram!

Ser riktigt gott ut!

sv: vad trevligt! Jag ska plugga och träna och bli snygg och smal ^^ Har du någon schysst träningsform som man inte behöver gymkort för att utöva?

hoppas du får en fin dag!<3

Åh vad gott det ser ut!

sv: okej, jag ska snart till en kompis:)

Mums!:D Gott!:)

ser mumsiga ut :)

Tingeling du

Så fina rullar, riktigt mumsiga

va goda dom såg ut att va :D

har du något tips om en bra kamera? har redan en systemkamera och är ute efter en kompaktkamera, vill gärna kunna ha fokusinställningen

men mums

vad gott :)

svar' jaha :)

Mumsigt :)

har en dagens blogg på bloggen.

kika in och anmäl dej :)

åh, så goda!

allt bra ? :D

sv; Tack! :D

Hehe, solsidan var bra! :)

sv: tack :D

Sv;Allt e bara bra med mig,och igår så var jag med en kompis :D

vad händer idag då snygging? :P<33

^^

vet du vart man kan få tag på vita spetsklänningar? :)

tipsa mig här: http://cccilla.blogg.se/2011/march/spetsklanning-tack.html



ursäkta om du inte vill ha sånhär "reklam"! :)

sv: vsg :)



vad har du hittat på i dag ???



kram laila

åh, rullrån är så gott!

nej gud vad sugen jag blev nu!

dom är så goda

åååh vad GOTT! :D <3

åh, dom där är skitgoda! :) har bakat dem tidigare och de är väldigt jobbiga och svåra :)

vad gott!

så fint mönster!























Follow my on Bloglovin







Trackback