segt intenet, mindre blogg för mig.


en bild för ett tag sen, ändrade färgen lite.

Igår blev det ingen melodifestival för min del, fasnade vid datan och skrev med lite folk och sen såg jag en film. Där i mellan ringde Viktoria mig så pratade jag med henne ett tag, tack för alla dina ord Viktoria.

Igår tänkte jag ta och svara på kommenater och skriva ett inlägg innan jag gick och la mig. men internet var riktigt segt då, och det känns som internet är lika segt nu som igår. jag blir så sur när det ska vara så segt, får se när jag svara på kommenater. Iaf så vaknade jag nu och tog en liten sovmorgon idag, skönt att få sova lite länge.

jag får se när jag svara på kommenater, just nu är vårt internet så segt.
vad ska ni göra för något idag?

Kommentarer

godmorgon :D

jag ska bar ata det lugnt

Jag ska på träning, dusj?

åh du har en ny header <3 jätte fin!<3

segt när nätet laggar :P



PUSS

Jättefin blogg du har, fina bilder! :)

Idag ska jag äntligen inviga mitt gymkort och plugga matte :)

Svar: Japp, händer idag :)?

sv: jaha :(

jag trodde du kollade lite eftersom det stod det :)!

Hoppas du får en bra söndag! :-D

hejj :) hur är det med dig idag ?

Kram <3

sv: jo det är jätte skönt!! :)

Sv: oui! ;)

sv<33

va gör du sötis?

SV; okej, men man brukar hitta på något annars är det ju bara att blogga , mycket.

Du kanske ska rensa den lite? Jag ska hem till min sambos föräldrar! ;D

Svar: Ska kolla på en match och plugga :)

hoppas allt är bra

ja gör ingenting typ :P slker en roll till en film typ :P

själv?=)

sv bara tar d lugnt hehe <3

va ska ikv? (:

sv: japp, de är kul xd..

vad händer idag då<3

sv blir nog samma<3

sv ja :D<3

hur mår du?

sv: så kan det bli ibland :D

Igår kväll kollade jag och killen på film och tog det lugnt. Skiner solen hos dig också idag?

sv: gör du då? :)

svar: samma här :) <3

va göru? :D

Hej, allt bra? :)

snygg blogg

- håller med! Händer det något kul idag ^^?

Hejhej, här kommer jag lite random. :p

Men du har världens finaste blogg, I likelikelike it! :)

Kolla och kommentera gärna min frågestund så e du bäst. :)

fin bild :)

sv: okej, jag väntar på att min kille ska vakna så att vi kan äta frukost!! :) snart väcker jag honom fan x)

- helt?

Vad händer hos dig idag? :)

sv:

taack så mycket :) <3

svar:

jo, det är bra :)

- ok, då får du inte skicka så många kommentarer! haha

- ok, men du har segt internett :(

SV; Yes, vad händer idag? :)

ja rensa cookies och cache. :P kan gå snabbare då :)

- :) Ätit något semla iår?

fin bild på dig :D

Sv: Nice :) Allt bra med dig? :)

vad händer hos dig idag? :)

- ahh 3 veckor inann den riktiga dagens, blir bjuden på tisdag med i skolan men ska stå över ;)

Ledsen för sent svar! Anyway. Det är du som är söt Bea! Punkt. :)

Sv: Så bra :) Jo det är bara bra :) Hur mycket kostar en sån kamera som du har, ungefär? :)

Jodå det är bra med mig :) <3

Vad ska du göra idag? :)

Nu finns vinnarna på min blogg, kika in och se om det blev du :)

Hoppas det bättrar sig med internet! :)

- Händer det något kul idag ^^?

sv ja mår helt okej jag med<3

Sv: Okej :) Vill ha en ny kamera men vet inte hur en bra kamera ska vara :P

Hej allt bra ? :

typ inget :) <3

hur har din vecka varit? :)

ally bra:)?

sv: jo jag tänker göra det nu!! x) puss <3

fin bild :D

Hej !

Pågår just nu en frågestund hos mig!

Kika in på min blogg och fråga mig något !? :D



http://mirelladeluxe.blogg.se/2011/march/fragestund.html

sv: aa det är bra! skönt att våren är påväg! :)

härligt. ska du ut och njuta av den lite eller?

Sv: Haha okej. Vill gå på bio. :P <3

Sv: Det är bra med mig. ^^

tack :)

vilken fin bild :)

din blogg är....awesome!

Varsågod :D

Vad ska du göra idag?

Själv ska vi snart fira min födelsedag :)

svar: sitter och fryser som ett as i mitt rum och lyssnar på musik x)

SV: Härligt :D Jo det är super!

Sv: Okej får kolla på den :D

tack.. det är bättre nu... =)

fin bild! :))

vad har d för planer i veckan då?? :))

fin bild..=)



jag håller på laddar upp en videofilm och sen gör jag rent akvariumet..

sv: varsegod :D

hihi, tack ^^

Häligt jodå det funkar



vad gör du ?:)

härligt:D

jo det rullar:)

sv: hihi ^^ göru nudå? :)

Hej! Jag tänkte bara påminna dig om att det inte är försent att fråga någon liten fråga på min

frågestund. det skulle vara jätteroligt om du frågade någon fråga! ;) kram

svar: jo :( <3 hela dammsugarpåsen började brinna så det kom ut en massa rök ur dammsugarröret :O

tack :)

söndag och sol betyder kaffe ute!!

skola, och i veckoslutet är det planetat en skidresa till norge, där jag ska åka birkerbeinerreinet (längd).

:)

sv ja <3

görs?

sv: typ svarar på kommentarer m.m ^^

hej, ställ gärna en fråga i min frågestund :)

jättefin bild på dig!

jobbigt att det är segt!

Jag mår toppen! Btw; fin header :) Vad gör du ?

fin bild :)

sv; :).

sv: hihi:D alltid du, det är ju höjdpunkten typ med helgen. Och ingen kan säga att man inte får äta det(A)



Usch, hatar när internet segar... känner för att slänga ut datan då typ haha:D ♥

Melodifestivalen igår var ändå riktigt seg så du missade inget :)

Ställ gärna frågor i frågestunden! :) <3

fin bild på dig! =)

fin bild på dig! =)

så fin bild.

allt bra med dig? :d























Follow my on Bloglovin







Trackback