semlor, semlor och semlor


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Lite bilder som jag tog förut när vi gjorde semlor, det var riktigt gott med en semla. men efter en halv semla är jag jätte mätt och orkar inte äta mer, tråkigt men sant. har ni ätit någon semla idag?

nu hade jag tänkt gå och sova, ska bli skönt med sovmorgon efter som jag är ledig imorgon/idag. ikväll har jag inte gjort så mycket mer än att se hockey och sen såg jag big brother. det har varit ett rätt lugn kväll, och det gillar jag. imorgon/idag vet inte vad jag ska göra, men blir det lika fint vänder som dom senaste dagarna ska jag passa på att vara ute. kanske ta lite bilder eller bara ta och gå ut och springa eller gå, bara något sånt räcker.

Kommentarer

sv' va bra! jo det är bra med mig med :)<3



kommentera gärna nya designen!

åhh mums:D

sv' åh tack! :)

härligt, jo med mej äre toppen:)

fin blogg:)

allt bra ?

sv: tack !

hitta på idag då ? :D

ha en jättefin dag<3

Sv: Har du några planer för dagen? :)

Allt bra?

ja det är hon :)

det där såg riktigt gott ut :D

Hej! Super fin blogg du har....

har också en canon 500D :D

Sv: Åh, men nu kan du väll blogga? :D Ehm, förlåt för sent svar men är sjuk.

Sv; Inte så bra.. :s Ehm, förlåt för sent svar men är sjuk.

sv; Jo de är bra med mig mmeee ;D<3

gott!



SV: jadå, händer idag då? :)

Jag är galen i semlor, kan äta 4 stycke om de är nybakade...jag sa ju, galen.

Igår åt jag inga eftersom var borta hela dagen och hann inte baka ju:) bakade för ett par veckor sen.

sv; jag sitter i skolan, dudå? :)

sv; Händer idag då ?? ;D

bläää (a)

gott

mumms :D

~ Förlåt för sent svar! ~

Helt okej :) , vad har du gjort idag?

Jag älskar semlor! :)

oh gott !

Nu är det så att jag ska tatuera nedre delen utav min underarm, någon text i kursivstil. Jag har några förslag på min blogg, men jag kan inte själv riktigt bestämma mig vilket jag ska välja eftersom alla har så olika, men ändå vackra meningar. Därför skulle jag vilja att du går in och röstar fram din favorit. Tack på förhand, och ha en kanonbra dag! kram :)



smarrigt värre ;)

Vad gott =)

Jag år ingen semla igår, dom var slut på vår affär :(

sv härligt :) jag mår toppen!

sv; hihi okeej då inte jag heller ;D

skola :)

- Härligt, jag mår asbra :D

:) Planer för idag?

ok jag har inte ätit nån i år kanske blir i helgen

sv: hihi (a)

ja mysigaste :D

- haha ;)

åh, va gott med en massa grädde i varm choklad!! :D

- haha :D

svar: yes, mums :D

allt bra idag då? <3

- är med en kompis och svarar på kommentarer ^^ dudå?

:) Ska ta det lugnt :)

Jag hoppas du får en bra dag! :)

va härligt, jodå, det är bara bra :)

va härligt, jodå, det är bara bra :)

sv; yesyes :) hih okej, nian är visst populär ;)

- yes! ^^ händer idag?

sv: härligt att höra, jorå tack de är bara bra här (: planer inför resten av veckan då?

fyfaaan du sikken kalori bomb, så jävla gott

JAg har faktiskt inte ätit en enda semla detta året. Men det har ju sin lilla förklaring oxå ;D

SV: gasa med skotern, hhaha :D

svar: allt bra med mig, är lite smått förkyld bara :P

va göru? :D

sv: Så härligt! :) Jag ska jobba, plugga och åka på Urkult i sommar. Kanske jag hinner med en IKEA-resa också - det finns inte här i Umeå...Hur är det annars då? Frisk och kry?

sv: japp ! :)

underbart gott det ser ut!

sv: hur länge har du haft systemkamera då ? :D

sv; ja det är den? :) jaså? blev det bra då?

sv: :D

Bara bra:) Händer idag?

hehe :)

svar: vill hämta hem en tröja med Heidi Klum says Fuck Off! på, men får inte för morsan :(

- aa! haha okej :D

Vi har frågestund va snälla och släng in en fråga!

VI SVARAR PÅ ALLT ;-)

http://emdrea.blogg.se/

allt bra ? :D

sv; jaha :)

mmm.. så gott med semlor :D <3

vad gör du? :) <3

Ser supermys ut :) Nope, inte ätit semla.. går på matschema för träningen :)

mums så gott!

Shit vilken fin blogg du har! ;o

Mums!! ses verkligen jätte gott ut, verkligen fina bilder:)

nja, är ute efter en kompaktkamera :)

nja, är inte ute efter en system :)

Jag åt farmors hemmagjorda semla igår, mmm :)

vilken fin blogg du har! :)

kolla gärna in min också, och släng gärna in en kommentar. :D

sv: jaha okej :) allt bra idag?

Varmt välkommen att tävla i Dagens tjej!



Du har chansen att vinna en länk på min blogg som har 300-500 läsare per dag!

sv: vad tusan, snöar det hos dej oxå?? :O

annars allt bra idag?? :D



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig..

man har en röst varje dag ;) glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

Jag är nog en av dem få som inte tycker om semlor haha :P

vad goda dom ser ut att vara :)

jag glömde att man skulle äta semlor igår!:O

btw, kollade igenom din blogg, fina bilder du tar!

svarar på alla goa kommentarer och ska snart in till stan och träffa en kompis. själv?

jag hatar semlor (a

vad grö du? :)

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, GÅ IN OCH STÄLL NÅGRA FRÅGOR ÄR DU SNÄLL! :')

http://moooaandersson.blogg.se/2011/march/entry-116410939.html

- okay, är med en kompis :)

Hej, skulle behöva lite musiktips. Kan du hjälpa mig? :)

det är godast med hemgjorda semlor :)

hur redigerar du dina bilder?

Kommer inte ihåg vad jag skrev. :P Och du har inte lagt ut kommentaren än. ;D

sv: Så lite så ! :)



Ne, semlor är inget för mej :(

Allt bra med dig? :*

var gärna med och vinn att bli länkad på min blogg! Fin blogg :)

mm, gott :D

sv: är van med mitt... hihi därför :D

Tss.. Nu har vi på bubblesfun en finfin tävling du bara måste delta i :)



http://bubblesfun.blogg.se/2011/march/tavling-basta-spotifylistan.html



Skulle vara jätte kul om du deltog, kram!

Har du lov nu?

Elle hade du nu i veckan elle förr förra veckan?

Vad ska du göra under lovet?

Vad gjorde du under lovet?

sv: inget speciellt faktiskt, du själv då? :)

sv; Härligt ! samma här :)

Hänt idag då ? :)

gud.vad.gott.det.såg.ut!!!

Jag har ätit semla , haha :D

Fin blogg !

sv: najs:) denna bloggen har ja haft sen i typ maj men innan de har ja haft två andra :P

vad e dedär du drack till? :D

mumms:)

sv; Jodå, det är bara bra med! Det där ser gott ut haha :-)

dagens blogg är utsedd , kolla in om de blev du!

1 Semla åt jag igår =) tycker det är gott men det brukar bli en om året och det räcker.

Fina bilder du tar.

jag började med en diet på fettis dagen, väldigt bra inplanerat. Dreglar nästan när mina föräldrar ätit hemma. Ser så himla gott ut!

vad gör dudå? :)

svar: Np:)

Kompisar,och sånt..ska till hemavan imorgon!<3

SV: Jag svarar på kommentarer och lyssnar på lite skön musik :) Själv?

Härligt! :) det är bra med mig med :D

gud va fina bilder!! :D Men usch för semlor ;p

har du bloglovin? kram

Hej! Hur är allt med dej ? :)

Ojj så gott:)

sv: vad skönt :) Jag har haft seinarium. Ingen vila och ingen ro på universitetet :) Vad pluggar du?

Sv: okej, jag ska plugga''/

så gott! Det blev ingen semla för min del ;(

Jag älskar semlor! :) Eller fastlagsbullar, som vi säger i Finland ;)

Jag åt det! Det var riktigt gott:)

Just nu där jag bor så snöar det:/

hehe hatar snö:D

Hur mycket kostade din kamera??För jag har alltid velat köpa en.

Heej fin blogg du har =)

Åh vad gott med hembakta semlor :) Gillar dock inte mandelmassa, ska vara vaniljkräm i :)

vad är det i jmuggen?

Sv: Ja :)

En fråga, hur kan du ha så sjukt mycket kommentarer på varje inlägg? :o

himla fin bloggdesign!

Mumsigt!

GOTT GOTT :D

mums :)

jag gillar inte semlor :(

åh mums :D

- Mumsigt :D <3

det där såg gott ut ! :D

Åååh va gott :)

Mumsigt

Gonatt o sov gott

Ser ju otroligt smarrigt ut :P

Mums, va gott det ser ut! :)

Så jäkla söta :*

Gud så gött ♥

åh jag älskar semlor! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback