skönt att få koppla av & fundera ett tag


smycken som jag fick hem för någon dag sen, kolla längre ner i bloggen för att se vart jag köpt allt.

Jag har ingen bättre bild att ladda upp just nu, orkar inte ta nya bilder för jag har ingen idé alls vad jag ska ta kort på. Just nu sitter jag vid datan och ska packa det sista sen ska jag dra till stan, inte taggad till att åka buss men det får gå.

kom just på att i måndags skulle jag berätta vad som händer i veckan, förlåt hade glömt bort det. men det var nog lika bra att jag inte skrev något, efter som allt har ändrat sig och till helgen vet jag inte hur det blir. allt är så oklart just nu, ska bli så skönt att sätta sig på bussen och få koppla av. jag som älskar att ha allt planerat, men det är nog bara jag som gillar att ha det planerat.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

vad roligt! Hör av mig på söndag ^^

hihi, fredag i morgon ;D händer någe kul?<3<3

hur mår du idag då?:)

sv; :).

okej :)

Händer under helgen ? :)



Ha en bra kväll :)

Så lite så :D

sv: aha, ja då förstår ja att du inte fota nåt igår!:P hade ni det trevligt tillsammans då?:)

:d

sv; Okej :) samma typ :p

Allt bra idag då ? :)

varsegod;D

nä men tack, du kan va :)!



och fin designen blivit btw!

Sjukt fina smycken :) Hur står det till med dig idag?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

sv: Okej :)

Tack så mycket! Ja det var det, det var ju två som åkte ut igår men en av tjejerna var faktiskt riktigt rolig xD

Allt bra? :D

sv:

skönt :) men jag har alltid smink i skolan. ikväll ska jag färga håret och se tv :)

jag ska bara mysa, hihi. ^^

nja inget :D

hur mår du? :D

kolla på Pretty Little Liars! vad ska du göra? :)

- vgd?

härlig din nya header är :)

Hej!

Nu har vi precis startat en tävling på bloggen, där man har chansen att vinna ett presentkort på valfri butik + en stor länkning!

Så om du skulle vilja vara med och tävla klickar du på den här länken (http://funki.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment) och så följer du beskrivningarna!

Kram<3

SV; jaa, gillar datorn eller vad det är ! (:

riktigt fina smycken :)

SV; :) Jag ska slappa ikväll! Är sjukt trött typ ;O dudå? (:

sv; ikväll vet jag inte vad som händer!



var gärna med i min tävling om en liten länkning!

Vad packar du? :D



Jag har precis badat.



Har du haft en bra dag? :)

sv: Åh tack så mycket fina du :)<3

najs! vad bra :D

åh snygg blogg!

Och du fotar jätte fina fotoon!:o

sv. så littte så:)

hhehe ja dom är kalasfina

sötis

haft en bra dag? <3

hoppas du får en fin torsdagskväll! (:

Kram

sv: ja det förstår jag!;)

svar: Åh vad bra det låter :D jo det är finemang med mig med! :D skönt att ha lov? :)

sv: vad görs? :)

Vad gör du nu då? :D <3

sv: japp ^^ :)

verkligen jättefina bilder! :)

sv: :D

SV; göttans :D

SV; Härligt, härligt!

Skönt med helg imorgon, right!? Vad händer då? :)

Okej, är du hos din bror nu? :)



Jag har också haft en bra dag!

Fin blogg och snygga bilder! ;)

Snygg blogg! :)

Sv: Skönt det :) Själv är jag tyvärr sjuk.

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

SV; tack så mycket! :)

sv: <33

SV; tack åter igen ;) fin blogg förresten! :D

svar: öh va ? fatta inte:P

Svar: inte mycket alls, äter choklad och pluggar hehe :) dudå?

Sv: Jag gör inte så mycket hörredu, klickar bara runt lite på internet och tar det lugnt. :) Du då?

sv: mm :) <33

ska vara/sova över med massa kompisar :)<3

Sv: Den är sååååhäär najs :D

:)

sv: varsågod :D tycker du har bra smak

vassegoo! :)

Kollar bara på tv! Dudå?

sv: okej ;)

hur är det idag då? ;) ♥

Sv;bra :)

Hej!

just nu pågår en tävling på min blogg, var gärna med om du vill:)

Jag älskar smyckena! Fina<3

Haha , den där lilla datorn var ju awesome! :D

Gud vilken snygg bild! Har sagt det förr men jag säger det igen, du fotar så himla fint!

Snyggt























Follow my on Bloglovin







Trackback