snart helg för min del


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Jag har sovit riktigt skönt, men gick och la mig sent igår så jag är riktigt trött. Idag i skolan blir det engelska hela dagen och efter skolan blir det kanske bio med bästa Elin, vi ska se hur många ligon finns det i värden.

igår såg jag på big brother och pratade med Emma på skype i två timmar. det finns en hel det att prata med henne om. men nu ska jag ta och fixa mig och dra till skolan. jag hör av mig senare.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.


Kommentarer

Hej vännen! Fin blogg!



Vad har du för dig idag då?

Kram

Allt bra?

Fin bild! Som vanligt, då! :)



Kul med bio, vill också se den filmen! :) Jag har sovit gott, men tyvärr inte särskilt länge. Är därför trött nu ;/.



Detsamma: Ha en toppendag! :D



SV: jupps! :)

Sjukt fina! börjar ni redan få sådana? <3

fiin blid!!! :)

jätte fin bild!! :D:D



ha en bra dag!

fin blogg!

SVAR: jodå :D !

Sv:Vad ska du göra idag då:)??

sv: hihi, varsågod ;)

Gud vilken fin blogg med superfina bilder!

Riktigt med vårkänslor man får när man ser dessa blommor! :)

vet du hur man flyttar en header? ifall du kan, skulle du kunna få inloggningsgrejor och så kan du kolla ifall du kan lösa det? :)

SVAR: NU är torsdagens blogg utsedd! Kolla in för att se om det blev du!



Vann du inte? så är du välkommen att tävla igen idag om att bli fredagens blogg :D!

ha en bra dag själv:D

sv; haha, ja ><

sv: allt bra? ;)

Namninsamling för Miley Cyrus till Sverige!

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5419

Godmorgon

Ska du ut i det fina vädret idag? =)<3

okej, jo det är bara bra ;) <3

haha ja ;)

sv: skönt att höra! :D jo det är bra här :) planer för idag då?=))

god morgon sötnos! allt bra?

:p

Vilka påskkännslor man får när man ser bilden :)

fin bild =)

sv:

allt är toppen med mig, själv ? :)

Nej, jag svarar också på kommentarer ^^

Snygg ja? Mums!

heejsan, gör du gratis bloggdesign? :)

sv: Vart har du varit då? :)

fin bild :) <3

Hej!



Gillar du makeup märket MAC? måste bara tipsa om en sjukt billig sida. www.jkcosmetics.se Aldrig sätt så billigt märkessmink! Kolla!

Riktigt fin bild :)

sv: :)

Fin bild :)



Svar: Tack så mycket! :D

Allt bra med dig idag då? :)

Nu har gårdagens dagens blogg blivit avgjord! Kolla om det blev du? Blev det inte just du idag så anmäld dig gärna till dagens blogg i detta inlägg för att ha chansen att vinna imorgon: http://conler.se/2011/march/dagens-blogg-243.html#comment

Kram!

Du är sjukt duktig på att fota :)

sv. Veerkligen! :) så mysig att lyssna på

hehe va kulatt höra, tack!

tACK:F

Din blogg är otroligt fin!! <3

Hejsan, hoppas att allt e bra med dig?

Ha en fortsatt fin torsdag! :)

Bara bra!

Sv:Jag ska rida snart!



Svar: Förlåt för sent svar och dålig update!!

Hoppas allt är bra?

Hej, fin blogg! :)

Hoppas du får en trevlig dag!

Fina bilder :)

Vill att det ska bli lov men det är bara tre veckor kvar nu :D

här hittar vinnarna av dagens blogg!http://ellenbergstroms.blogg.se/2011/march/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment - roligt att du var med och tävlade!

Fin bild!

åhh vilken härlig bild! snart är det vår :) gör du i helgen då?

Vad bra! :)

Med mig är det också bra :D

NY BLOGG, KOLLA IN DEN :)

fin bild

sv: då kan du skriva på¨åt oss som vill ^^

Just nu gör jag ett skolarbete, står allt om det på min blogg. Har en omröstning där som jag skulle vilja att du deltog i - kan du göra det? Skulle vara underbart. :)



Du blir länkad om du är med, men om du gör det så kom ihåg att skriva en kommentar om att du har svarat.

Snygg blogg =D



KRAAM!!

jo helt ok. stressad dock

till rakt över inläggen, nu ligger den ju snett över, den ligger typ över halva inläggen och halva menyn, vill ha rakt över :)

du är så duktig på o fota !:D

allt bra idag+ =D

http://pinksnow.blogg.se

japp :)

Åh, vad mysigt det ska bli med påsk :D



http://Linnea.spotlife.se

härlig bild.



RE: tack så mycket :)

Jag har helg nu :D.

fin blogg (:

Okejj, nej inte mkt.. svarar på kommentarer ;) <3

tack så mycket !

vad görs ?;)

Hej, hur är det med dig idag? :)

:D

nemas problemas :D

sv; jadå, allt är bara bra :) sj?

btw honey, är det bara på min dator du har publicerat tre liknande inlägg?

lyssnar på musik. vad ska du göra idag då? <3

riktigt gött :D!

hur står det till med dej idag då??

underbart som tusan med fredag imorrn eller hur?? ;)

SVAR: hihi okej vad kul att du är med å tävlar! :D

kom just hem:)

skönt med fredag imon ?`

hihi okej, hatar när blogg.se fuckar! ;D

sv; :).

Allt bra idag? :D

sv: ja mår bra :D

sv: samma, alltså skola. fast vi hade friluftsdag hela dagen:D!

de strular typ jämnt nuförtiden..

sv: kalas och shopping =) ha en trevlig helg!

Jo det är bara bra ;) Göru? <3

fy på dom. snart är det sommar och då kommer jag :)

Hej. Hoppas att allt är bra!

Jag har en fråga; Har du lust att lämna en kommentar under detta inlägg:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/february/jag-behover-tips-om-tvattmaskiner.html så skulle jag bli SUPERGLAD! Spelar ingen roll vad du skriver, bara du skriver nåt! :)

Sen får du jättegärna vara med och tävla i mina tävlingar, kan tillägga att det inom en väldigt kort tid kommer upp en tävling med en större modekedja! Kanske kan vara intressant? ;)



Kram Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

sv; :).

Fota lite hade jag tänkt :D

Ja! :D

vad ska du göra idag då? :)

Hehe, ja :D

Skriv gärna vad du tycker om den!

Borde jag ändra på något kanske?

var inte rädd för att ge kritik :D

älska fredagar :D

sv; Allt bra :)?

nu har jag lottat ut vinnarna till veckans blogg kolla o se om det blev du :)

va gärna med i dagens blogg på min blogg om du vill :)

haha jag har så sjukt bra minne, minns inte vad jag skrev till dig nyss haha ;D

vad ska du göra imon då :D ?

sv; härligt! Det är bra här också :).

aha ja vet inte än riktigt :)

fin bild :D

Hej! Jag behöver hjälp! Jag kan inte bestämma mig mellan Nikon D3000 eller Sony a290. Snälla säg vilken som du tycker är bäst. KAN INTE BESTÄMMA MIG! (: (Jag vet att man ska välja den man trivs bäst med.. Måste åka och känna på kamerorna igen :)

men får ju hoppas på ngt kul :D

sv: inte så mkt :D själv ?

NAW, TACK SÅ MYCKET :D

ska nog iväg t en kille :D

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

älskar din blogg!

ja de tkr jag med :D

blev de bio :D ?

allt bra ? :d

vad gör du?

nehe vf inte de :(?

Kul med bio ! :)



sv:Aha, vart skulle du vilja resa då?:)

jätte fin bild! Vad grö du?

- Söte :)

aha vilken film blir de då :D ?

sv : ok :)

så finbild gumman

SV okej, jag kllar på bloggar (:

aha den vill ja med se :D

hoppas du har haft en bra dag :D

vad tycker du om håkan hellström? gillar/gillar inte? :)

okej, jag städar :)

hihi nja xD

Nej samma här :) <3

den verkar tvär go xd

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

du måste skrivit fel ?

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

kolla min blogg!

Hej! Kikar in & hoppas att du har haft en underbar dag & önskar dig en trevlig kväll! :)

Kram.

sv: han gör vissa låtar bra, men naj inget jag måste se elelr lyssna på hans musik :) du då ?



skrev du t mej xd

inte jag & du :o?

Ska du göra i helgendå?

Tack så mycket :)!

hur är det med dig idag då :)=

haha de gör inget :D

haha nedu de är inte lätt när de är svårt (A)

SVÄ okej, jag ska tillfarmor och farfar (:

HÄRLIG BILD :D

allt bra? :)

Åh så fint!!!



PUSS

härlig blogg och härliga bilder

Guud vilka fina bilder! :D Kolla gärna in på min blogg. Jag älskar också att fota! <3 Vad har du för kamera?Hur mycket kostar den? Hoppas du har tid att svara! :D Kram!

Du tar übervackra foton!

sjukt fina foton som sagt:]!!























Follow my on Bloglovin







Trackback