tack, ni är bäst!

lite bilder från februari och mars, har inget annat att ladda upp nu..

Min kväll har vart helt okej, inte gjort så mycket sett på big brother och sen har jag ätit mat här hemma och sen har jag inte gjort så mycket. På något sätt känns det som det är en fredag idag, men det är torsdag.

Jag vill även tacka alla underbara läsare, ni är helt klart bäst! Ni gör en glad och ställer verkligen upp, tack till er som har lagt ett fint ord i mitt förra inlägg. Jag skulle helt klart kunna berätta vad jag har för tankar, men känns inte så bra att kunna göra det här på bloggen så alla ser det. jag är ledsen, men väldigt glad för alla era ord det hjälper mig lite. Och alla andra ord värmer också, otroligt glad att ni läser min blogg och kollar in.

Vilken bild gillar ni mest?

Kommentarer

sv: tackar så mycket :)

skulle också uppskatta om jag fick endast snälla kommentarer från mina besökare/läsare..

Kolla in min söta tävling för söta tjejer :)<3



http://bestguzz.blogg.se/2011/march/kitty.html#comment

Bilden på dig! :)

SV: aha ^^

Själv degar jag runt här hemma och försöker koma på någon bra film att se...men det går inte särskillt bra. Några förslag? :)

Hej allt bra :) ?

Gillar bilden med blommorna o den med smoothien på! Jättefina!:)

varsegod=) hihi

vad ska du göra i helgen?=)

Allt bra med dig? :)

Vad har du för planer idag då? :P<3

riktigt fin blogg!

du, jag har startat en dagens blogg tävling och undrar om du vill vara med och delta? för mer information så tryck bara in dig på min sida.



om inte, så ber jag om ursäkt ifall jag störde dig :)

En bild i timmen tills jag går upp! Missa inte!

du har ju missuppfattat. torsdag och fredag är ju två dagar? :) det började ju vid 14 idag och jag ska hem typ 18 imorrn

ooh, härliga och fina bilder! :)

sv: Du behöver inte kommentera inlägg:) jag förstår det. Blir snarare besviken på de som läser mycket men visar inte ens att de är mina läsare:P man vet då inte vem som läser, men jag vet att du läser min blogg.



Jag gillar alla bilderna men den nedersta bilden med ugglahalsbandet är min favorit.

okej. fint collage :)

- svarar på kommentarer, dudå? :)

Fin blogg!!! :)

sv: anytime! :)

fina bilder =)

Bilden på gelé hjärtan tycker jag är finast, hihi :)

Tusen tack!

Hur är läget? "D

snygg blogg och fina bilder:D

har frågestund på bloggen , sätt in en fråga!

MODELL OCH FOTOGRAF!

SLET MIG NED 20 KILO!



MODELL OCH FOTOGRAF!

SLET MIG NED 20 KILO!



MODELL OCH FOTOGRAF!

SLET MIG NED 20 KILO!



HTTP://AMANDABERGGRENS.BLOGG.SE

HTTP://AMANDABERGGRENS.BLOGG.SE

sv; :).

sv: jordgubbar helt klart ;) hihi..

allt bra med dej denna fredag?? :D

Sv: Varsågod! :)

Kan inete du skriva ett inlägg om bloggdesign, t.ex hur man får bilder längst ner? :)

Du är ju så duktig!

God morgon, sovit gott? <3 hur många sidro?

näst sista

svårt att välja!! alla var bra!! :)

Godmorgon:D

sv: bara bra :D hihi!!

händer ikväll då?? :b

sv; ja, verkligen!

- snart på min tredja ;) vgd?

det är så jobbigt

sv: kan du posta inlägg?:O det går inte för mig :S

sv: var så lite så :) vad tkr du om bikinisarna? :)

sv; Vad skall du hitta på idag då :)?

- slappar! Händer det något speciewlt idag?

sv: Jo jag kunde också m en inte trån firefox, knepigt!

sv: fredagsmyyyys för hela slanten... :D hihi!

kör på en fråga igen då ;)

Äpple eller päron?? ;)

den längst upp till höger :D<3

hoppas du mår bra gumman

- IKEA med mamma! Vad ska ni göra på stan?

sv: hihi ^^ allt bra?

sv: ja:S vad ska du göra idag?

samma här

sv: hihi, det är bara bra med mig :D

- bra. Vad händer idag då för din del? :)

svar: njae, sen jag la upp en kommentar som jag gav svar på tal på, har jag mest fått en massa skit kommentarer -.-

sv; Vad mysigt :). Haha, min dag blir rätt lugn som du förstår :).

:) hur e det idag?

sv: jaah oekJ:) jag vet inte vad jag ska göra:(

jag gillar verkligen uggle halsbandet!

- okej :) jag sitter i sängen med kompisarna och sitter vid datan :D

Fina bilder! Allt bra med dig idag?

- chilla. Vad ska du göra på stan då? :)

fina bilder :)

svar: det försöker jag också göra, men jag är en väldigt känslig person :/



jo, faktiskt! :D

Jag gillar alla bilder :D

sv; Ja, det är det allt :).

Bilden på godisskålen gillar jag mest :D

Älskar uggle halsbanadet! tror ja ska köpa sånt ;)

Jag gillade godis skålen haha xD

den längst ner till vänster gillar jag mest! =)

Oj, vilken fin blogg du har och vilka fina bilder :) Hur gör du så biderna blir så bra? Ha det bra, Kram Emma♥

mycket fina bilder ska du veta ;) <3

sv; Det är bara bra med mig :D

fina bilder!

sv: varsegod <3

Fina bilder :D

Sv: Tacktack! :)

Ha en fortsatte trevlig dag!

Det ser gott ut ja! :D



Jaa, skönt med sol! <3

underbart halsband!

Schyssta bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback