tänker på mina vänner


Foto:Elin Sandelin (länk)
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

äntligen är det helg, känner mig lite glad för att det har vart fint väder idag. har även träffat mina underbara tjejer i skolan, och tagit kort. känner att dagen inte kan bli bättre, det har vart lugn och rolig fredag precis som det ska vara. får inte träffa Elin på en vecka nu, men hoppas hon får det roligt att åka skidor.

jag är en person som bryr sig om allt och alla, fast man inte känner en person. för några dagar sen så dog en kille som kommer här ifrån Gotland. jag känner honom inte, men bryr mig verkligen och hoppas han har det bra. några av mina vänner känner honom, och förstår verkligen att det kan vara jobbigt. det jag ville säga var att jag hoppas han har det bra, fast vi aldrig har träffat varandra.. vila i frid J (nämnar inte ut hela namnet)

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

tack :D!

:)

:) Planer för helgen?

sv: okej ^^

Haft en bra dag?

inge roligt när en ungdom dör, min pojkväns nära kompis dog nån vecka innan studenten förra året :(



svar: fast nja vadå? :P



jaa ^^.

Hejsan! Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett snyggt smycke från ritazdesign :D

Kram! <3

sv; yes,super fina ;)

sv; hejhej

har du haft en bra dag ?

är du med i dagens blogg??

Kram

sv: jo haft en toppen dag och solig o fin har den varit oxå! :)

sv: Härligt ! :D

sv; haha :)

göres snygging?

sv: ja oja!

älskar peace-halsbandet som du har på bilden^^

Skulle du inte kunna göra steg för steg hur du fixar så att bilden blir utskuren också klistra på den på en annan bakrund, om du förstår vad jag menar? ;)

sv: det är väl klart!! :) har till och med lov jag :)

allt bra med dej då :D?

allt bra denna härliga fredag:)?

Sjukhuset <3

Fin blogg ! :) Ska du göra i helgen ?

Fast i den här tävlingen behöver du inte länka i din blogg. Skriv bara att du är med och sen är det klart :D

sv: jadå det har jag :D



aww, tack :)

de funkar, har ont i huvudet annars är de bra :)

Helt okej

med mej är de toppen :)



haft en bra fredag<3?

sv: ja tävlingen är inte upp än:D

sv: Ja exakt, blir nog att åka dit någon fler gång också! =)

vad gör du? ;)

svar: nej, precis, det är tragiskt, fast man inte känner dom.. :(



haha, vadå då? ;)

Det låter ju super! :)

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli dagens blogg ! :)



Lycka till // skrh.blogg.se

fin blogg btw :)

Anmäl dig till dagens blogg och jag har en frågestund ! :) Jag utser vinnaren på söndagen 13/3 och jag svarar på frågorna på måndag!



Ha en trevlig helg! :D Kram!

sv: hihi:D åh, det var ett himla coolt halsband! Är lite småkär i peacetecken med(A) Vart har du köpt det någonstans?



Gud vad smyckesgalen jag låter nu men haha:D

Allt bra med dig idag?♥

va med i veckansblogg om du vill på min blogg!:)

sv: hehe okej!:P vad har du för planer till helgen då?:)

du verkar vara en sån fin person :')

Så hemskt när folk dör :(

sv:aa :) händer ikv då? :)

frågestund på bloggen; frågstund på bloggen; http://juniegauffin.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment ;)

nehe vrf inte då? :O jag sov som en stock jag ^^

allt bra då ? :=

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

sv: hihi ok!

aa skola här med :)

du tar fett snygga bilder ! :D <3

Snygg blogg =D görs?



KRAAM!!

sv: najs :D ne samma här sen så fyller pappa år så vi ska fira honom med :)

Hej! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg !

allt som du behöver göra är att kommentera inlägget ! :)



Lycka till / skrh.blogg.se



fin blogg btw! :)

hej :D skulle du kunna hjälpa mig med en sak?

Tack !



Åh va fin du är, änskar jag hade ditt utseénde ! (a)

tänk på alla bloggvänner

kanske flera hundra

länkbyte ? byta länkar ?

jag länkar till blogg

under blogg vänner

JonaZ blir bra länknamn

ha helt underbar fredag

sv: Tack så mycket, jag gör inte så mycket (; Vad gör du då?

Så lite så :)

Härlig bild sötan! :)

har haft en jätte bra dag det är ju fredag :D



Kolla gärna in vår blogg, plus att du har en jätte fin blogg ! :)

det är bra här med :) försöker hitta på en ny design :D

har haft en jättelugn och helt okej dag, hur har din dag varit?

Men shit vilken fin header du har :D <3

min dag har varit bra :) hur har din fredag varit?

Hej,Hur är det?

Sorry att jag inte har svarat kommentarerna..

Allt bra annars? :)

Sorry att jag inte har svarat kommentarerna..

Allt bra annars? :)

;)) Allt bra?

Vad bra :D !

Gjort idag ?

- önskar dig en trevlig helg :)!

hihi:)

härlig bild :)

gaah va fiin desingn!!!! :3

Sv; Tack :)

sv; Det är bara bra tack, så skönt med helg! :D

tack

Fin du är! :)

sv: jag ska nog vara med kompisar också :) är du också ledig på måndag?

nee, vet inte vem nathalie norrby är, vadårå ?:)

sv: okej, går hon här i västerås då eller :)?

vad göres

sv; gjorde nyss klart ''dreggel 2'' på bloggen xd nu ska jag titta på tv! c; sj?

haha ja <3

Låter kanske lite skumt, men jag är också sådan...tänker på allt och alla, främlingar som nära personer :)

Sv: Är inne lite på youtube ;)<3

Svar: Tack så mycket! :) Ha en bra fredagkväll!!!

gud vilken fin blogg & underbart fina foton!:D

svar: :)

sv: haha ja det är ju bra ;D är allt bra med dig denna fredag?

hihi<3

<3

alltid bra o tänka på dom ;)

ja ;)

<3

finis! :)

Ser tv dudå? ;D

yes de är grymt här, själv då ? :)

ok

Fin blogg! Vad gör du för att få mer läsare?:)

<3

okej ;D

händer sen? :)

okej härligt! ;)

sv: ...hah det är bara bra med mig C: det är ju helg föfan ;D vad ska du göra i helgen?

sv: okej :D

inte så mkt är hos min faster och ska åka hem i morgon någon gång påe ftermiddan sj?

Hihi :p<3

<3

sv: kollade hennes facebook och jag känner henne inte :)

sv: Ja :D

inget tror jag . ;)

okej tråkigt

din peace halsband e fin

sv: inte så mycket (; Ska du göra nåt roligt i helgen då?

Jag mår toppen!:D<3

haha jag vill ha semlan på din header :o

vad gör du mer ikvl? ;)<3

<33

sv' va bra :) samma här!

Vilken års tid älska du? :D

sv: Ja det tycker jag med :)

sv: japp:D såg att du bodde på gotland :) känner du någon som heter sammi norrby?

fin bild!

hihi du är så söt ! :)



Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! :)

sv; Ska försöka förklara nogare: I din header, har du ju en bild också dom lila blommorna, hur har du klippt ut bilden på dig så det blev så bra? :)

sv: hihi ^^

Görs?

hänt i dag?

hihi okej :D

Svar: jaaa verkligen *:D

okej, inget.. :p<3

♥♥

Okej,vad bra :D

Jo det är bra :D

sv: haha ofta :o?? jag och min kompis ringde till honom mitt i natten och snackade med honom haha.. samtidigt pratade vi med en annan sammy som bodde på gotland, han är lite 'konstig'.. vet du vem det är :)?

sv: vad "yes"ar vi och "ja"ar åt? :p

Hej, behöver hjälp med klännings val !

http://linneamalmborgs.blogg.se/2011/march/hjalp-mig.html#comment



Tack på förhand :)

sv: Okej det ska jag göra, tack så mycket för tipset!:)

svar: mycket tid till bloggen eller? haha hänger inte med nu x)

sv:

vad bra :) jo ja mår fint !

händer i helg då ?

sv: min design ser lite knäpp ut i vissa webbläsare, skulle du kunna vara söt och hjälpa mig med det? :) <3

du får en länkning i min meny

Hoppas du haft en bra dag:)

Har en tävling på min blogg. Skulle vara kul om du ville vara med! :)



--> http://lamiafotosulblog.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment

Du tar finfina bilder :)

sv; jaha okej! :)

nej kom jag för fårn träningen för en liten stund sen så nu blir det bar att ta det lugtn :)

Fin bild ovan! Har du bytt header? Den var superfin, både småbilderna och den större bilden :D.



SV: sorry för sent svar. Jupps, det var supergott! :D Vad bra, bra att du blev glad för min kommentar! ;D Har du haft ett bra lov? Vad har du gjort under lovet? Ha en bra fredagskväll!!

allt bra med dej nu ;d?

Trevlig helg!:D

Fråga, när du lägger upp bilder så lägger du upp dem 4 å 4, hur gör du?<3

/ M

:)

Min dag har faktiskt varit jätte bra! :)

Fin blogg! :)

http://emeliesvarven.blogg.se/2011/march/finalister.html#comment rösta på nummer 9 är du snäll :) Puss!

svar: :D

yes det är good! hur står det till själv? :D

hihi, jadå ! :)

skulle du kunna hjälpa med med en sak på min design?:$

- hihi :)

har din fredag varit bra :)?

fin bild, saknar dig gumman!

:)

tack :D allt bra?

sv' ja :) händer det något skojj i helgen då?

Fin bild :)

Inte alls avundsjuk på att du alltid blir bra på bild, inte alls avundsjuk på att du har en galet fin header, och ABSOLUT INTE avundsjuk på att du alltid ligger på mest aktiva.



Vet du vad. Jag är inte avundsjuk på dig alls! <3

sv: mys med familjen och killen min :)

Ha en fin helg :)

sv; Hihi, vad ska du göra i helgen då? :D

Fin bild på dig! :)

Hej, allt bra? :)

Fin bild! :)

kram!

Fin bild! :)

kram!

va fint halsband :O .. sjukt fint =)

Inte kul när folk dör.. Hans lille bror går på min skolan, i 9an, det känns förjävligt att bara titta på han, och hans vänner, när dom gråter..

Men det händer oftast dom bästa tyvär..

KRAAAM!























Follow my on Bloglovin







Trackback