till er som har bloglovin

tänkte berätta en sak som kan vara bra för er som har bloglovin och en sak som jag vill att ni ska hjälpa mig med. det ända ni behöver göra är att läsa texten, om ni vill hjälpa mig och få hjälp.

bilden här över är ifrån bloglovin och dom bilderna finns även i min blogg som ni kan se. jag tycker det kan vara roligare att få se bilderna på bloglovin som man laddar upp och sen trycka in på bloggen och läsa inlägget. för att göra så bilderna syns på bloglovin behöver ni logga in på blogg.se och gå till inställningar där bockar i att ''Lämna ut hela inlägg i rss-flödet'' när ni gjort det så finns bilderna på bloglovin som ni laddar upp efter. om ni skrivit ett inlägg och sen gör det här så funkar det inte, det är just efter ni gjort det här som bilderna kommer synas på bloglovin.

sen ser ni på bilden står det även ''en person gillar detta'' & ''bli först med att gilla inlägget'' jag tycker ni borde gilla mina inlägg om ni gillar dom. om ni tycker om att jag lägger upp tips eller något annat bra gilla just detta inlägg då. eller om ni gillar min bild i ett inlägg eller om jag skrivit något bra. då kan jag kolla hur måga som gillat mitt inlägg och försöka fixa ett lika bra inlägg en annan dag. (det är ingen som ser om just du gillat mitt inlägg, men du måste vara inloggad) du kan också se alla inlägg som du gillar, det är smart ifall du skulle vilja gå tillbaka till ett speicellt inlägg.

tack till er som vill hjälpa mig och hoppas ni förstår mitt tips.

Kommentarer

sv: nja inte direkt, men slutar snart :)

Allt bra idag? :D

tack så mycket :)

Nu funkar det :D <3

Sv; skönt att höra :D jo allt är super! :)

Sv; Hänt idag då? :D

sv: ja verkligen :) vad händer idag då?

Hej! Läget? :)

Sv; okej ,bara vart hemma :)



Jaa, det är nått fel på blogg.se? :p

sv: okej :) nej det händer inget speciellt :)

sv: hihi, varsegod :D



Haft en bra dag?

Sv; jo det tror jag :)

sv: ja :). hitta på idag? =D

sv: Håller med :D

sv MEN AJ:O fattar inte va de håller på me:P

Sv; mhm ;d

sv: aa, samma ^^

sv: Jaa verkligen!!

sv: Ja riktigt tröttsamt, men skönt att det funkar igen!

sv: haha :P händer annar sdå?

sv: okej, tack för att du sa det! ska fixa det ^^

sv: Hihi :)

sv: Hihi vad gör du då? =)

sv: kuL:) jag vet inte alls!

sv: aa, tog bort det och gjorde ett nytt :P hihi

ha en fin dag:)



kram♥

Anmäl dig till dagens blogg :D

tack tack:)<333

Vinnaren av dagens länk finns uppe vart det du? Kolla!

sv: mm, det funkade förut :/ aja, det verkar krångla fett mycke ^^

SV, ahha okej! varsegod (:

Kul att du är med på dagens blogg :D

Sv: Ja okej vad bra det då! Jo idag är det väl sådär, gick hem pga av huvudvärk,trött så är lite halvt sjuk. Tar det lugnt just nu!



Vad gör du då?

sv: Gött :) väntar på mat!

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

woooow, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Du får gärna vara med om du vill!

Jag förstår inte... :/

allt bra med dig idag? :)

sv: Tack så mycket! :)

Haft en bra dag hittills?

Nu är dagens blogg avslutad, kolla in om just du blev vinnaren & passa på att anmäla dig igen så blir jag jätte glad!

Ha en bra dag !

Kramar från lilla mig <3

sv: okej :) ska ut och gå med en vän :)

Bra tips:)



Vad intresserar dig när du läser bloggar? Jag försöker göra min blogg mer intressant så kom gärna med förslag om vad du tycker om att läsa i bloggar:)

Okej, skönt. Här blir det bara att slappa och senare att plugga lite franska :)

sv: hihi, aa ^^

Görs?

sv: okej ^^ jag kollar på tv :D

sv: Jag fattade men det heter bloglovin inte blogloving;)



Tack för tipset:D

- Vsg :)

Vgd då?<3

sv: :D

svar: tihi ja!

kan du itne ha nån tävling,jag är gärna med:)

sv: hihi ^^

Vad har du gjort idag?

sv: okej :) Vad gör du då? Förutom svara på kommentarer ^^

sv: det är bra :) görs?

sv' det var så lite så :) vart har du köpt det?

- japp :)



jo jag förstår ingenting med inlägget, med det där rss och det...



vgd? <3

Fin header! Gillar bilderna :)

Så skönt :)

sv. Ja det är fint väder, men kallt och blåsigt :P sjd?

sv: jadå :D

lugnt :)

jag ska ta det lugnt.. är sjuk. själv?:)

ja :)

sv: åh tack hihi :D

sv: haha förlåt ja läste fel trodde du hade tränat igår :P men då får jag önska dig lycka till istället då :P

sv: okej ^^

va i skolan idag ^^

:) När börjar fotbollen :)?

Nu har jag dragit vinnarna av dagens blogg!

Kika in och se om det var du som vann, och anmäl dig igen :)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

Vad skönt :D <3

sv: hihi, japp ^^

Händer ikväll?

tack :D

Allt bra då? :)

har haft en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka, är allt bra med dig? (=

Sv; städa :) själv?

sv; tack sötnos !:D:D:D<3

vill med spela <3

Tackar <3 sommarkänsla <3

Kul att du är med på dagens blogg :D allt bra?

nu kom godis bilden igen asså :p



blir att gå till centrum nu o handla :D

Träningsförbud :( <3

Samma :)

sv: okej, kul! är du bra på det?

Sv; ja! :) hur länge har du haft din blogg?

Anorexia vettu :/ <3

Sv; okejj :)

sv: haha ja tycker att fotboll är livsfarligt xD

vad ska du göra idag då :) ?

fin blogg, allt bra? :)

sv: okej ^^

jag spelar ibland för skojjs skull, men tränar inte :P

RE: och jag med ♥

Nej inte bra för kroppen, skadar ju organen men annars inga problem <3

jo tack det är bra, planer för ikväll? :)<3

jo tack det är bra, planer för ikväll? :)<3

Hej, vad gör du? ♥

sv' vi pratade om linnet du hade på dig igår tror jag det var :) haha

sv' okej :)

du fota så grymt bra! :)

Tack ska du ha :)

okej, pojkvännen ska sova över:)

sv: japp :D

Görs?

vad gör du då babe? :D

Tack! bara bra med mig :)

Ha en underbar dag :)

hej! Tävling om en supersnygg ring på bloggen just nu, kika gärna in! http://lipstick.webblogg.se/2011/march/tavling-avslutas-253.html#comment KRAM!

Är du en person som tanker ekonomiskt? Då vet jag något du bör titta in! =)



Titta in det här inlägget;

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/tips-for-en-billigare-livsstil-1.html#comment

och var med och tävla om presentkort eller bli medlem på hemsidor och tjäna dina egna pengar som åker rakt in på ditt bankkonto! Kan det bli bättre?



Störs du av reklam, så ber jag om ursäkt! kram

Fin blogg, allt bra? :)

Hej

Tack för tipset.

Fin blogg du har.

Massor med fina kort























Follow my on Bloglovin







Trackback