jag älskar ugglar


mitt halsband från http://www.bijouteriestore.com/
det här halsbandet kostar 49:-

nu har jag åkt från min bror hela vägen hem till min pappa, och nu ska jag se på tv och fixa lite andra saker. har inga andra planer för kvällen, blir väl att se lite avsnitt ifrån solsidan och ta det lungt.

Idag fick jag mitt halsband jag hade skickat efter, och det var super snyggt och jag är super glad att jag fått det. Nu väntar jag på alla mina andra smycken. Hoppas verkligen dom kommer imorgon eller något, just nu får ni se en dålig bild på halsbandet. men det kommer snyggare bilder imorgon när det är lite ljusare ute.

vad tycker ni om mitt nya halsband?

Kommentarer

snyggt :D

om du blir medlem på gratisbio kan vi bli kompisar på den sidan? :D

sv: okej jag kanske ska köpa röda får se hur många som tycker att jag ska köpa röda eller svarta.

Hej. Förlåt för sent svar. Har haft sportlov, men har inte haft tillgång till internet. Men nu är jag tillbaks!



sv; okej nej inte så mycket jag heller... ;)

hihi :)<3

halsbandet är jättefint, diggar ugglor i diverse sammanhang :) Särskilt förstås de levande ugglorna :)

vilken söt!

Söta :)

jätte fint :)



svar: ja :D

:p

SKITFINT halsband :D

svar: varsågod :D hur många uggle smycken har du nu då? :)

sv: mm :)

vad görs?

svar: okej :D ska du skaffa dig fler uggle smycken? :)

riktigt fint halsband! inte så dyrt heller, awesome :)

du får ha en skön ledig onsdag i morgon

sv: chattar med kompisar och tittar på tv:)

dd?

jag ska nu sova ska upp ganska tidigt i morrn

:D

god natt<3

intressant och gullig blogg :)

Aa :D <3

sv:D. Vilka söta ugglor !

svar: okej :)

Jag har en likadan! :)



SV: Så vad tycker du om nya bloggen :)

jaha duktig han e

för i morgon eller?:)<3

Hejhej, haft en bra dag:)?

Snyggt halsband !

vilket häftigt halsband!:)

fin blogg :D

Halsbandet är så jäkla fint! Ugglor skrämmer mig inte längre, haha..



SV: Jag får väl göra så,men jag antar att bloggen är tråkig för tillfället.

fick du det eller köpte du det?

Halsbandet är jätte fint! Har du många smycken med ugglor? =)

så snyggt är det :D

Hej, vi har svårt för att välja vilken header vi ska ha. Därför vill vi ha din åsikt och se vilken vi ska ta! här är inlägget: http://olydiga.blogg.se/2011/march/headers-rosta.html#comment



BTW. jätte fin blogg! :) ♥

Hej, vi har svårt för att välja vilken header vi ska ha. Därför vill vi ha din åsikt och se vilken vi ska ta! här är inlägget: http://olydiga.blogg.se/2011/march/headers-rosta.html#comment



BTW. jätte fin blogg! :) ♥

Riktigt fint halsband! Har kollat på något liknande på lindex tror jag det var, och nu ångrar jag mig att jag inte köpte det..























Follow my on Bloglovin







Trackback