ingen bra kväll i fårösund


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild från fredagen i skolan
sent inlägg, men har verkligen inte haft tid att sitta vid datan. Igår i skolan tog vi lite vatten bilder som jag tänkte bjuda på senare och så tog vi lite andra bilder. På slutet satt alla vid en egen data och gjorde vad vi ville, rätt skönt att bara ta det lungt. Efter skolan gick jag på stan med Viktoria, köpte nya fotbollsskor dom är super snygga. (ni får se bild sen) efter så fixade vi och så åkte vi ut mot fårösund. ingen bra idé hade inte alls roligt denna kväll där.

Om man säger så här så bor jag längst ner på Gotland och fårösund ligger högst upp. det var roligt vissa gånger under hela kvällen igår. men det var riktigt tråkigt om jag får säga det, tur att man kunde sitta och smsa för det var verkligen riktigt tråkigt att vara på en chill fest och alla var typ 30 år. Nej men ingen bra kväll iaf, hade en underbar dag med Viktoria iaf. (berätta mer i nästan inlägg)

Idag har jag åkt buss hela dagen och sen har jag firat Rikard och Henrik (berätta också mer sen)
vad har ni gjort idag & igår?

Kommentarer

hej! jätte fin header tjejen! :)

Japp allt är bra:)sj?

Bloglovin byte?:)

SV okej jo jag med och fira min födelsedag, (:<3

Hej!

fin blogg:)

Hej! Kika gärna in på min blogg! Jag är en 13 årig tjej som gillar att blogga mycket och har försöker ha mycket BILDER med för att jag tycker det är roligt! Kommentera gärna eller kika bara in och jag kommenterar gärna tillbaka! Kram :)

Åh, jag vill också bo på gotland! Så jäkla fint där :)

Hej, titta min blogg? :)<3

sv: jo tack , de är bra :D

japp:) dd?

Tack :)<3

härligt! jo det är bra med mig också :D<3

jättefin header! ha en bra lördagskväll :)

sv: Jag gick barn o fritid, men det var ett tag sen :) Vad går du för nått? Kram

:)

jejjemen :D vad ska du göra ikväll?

Så roligt, min sambo har intresse för foto så vi kanske köper en system kamera till sommaren

Kram!

Absolut :) har bloglovin? så kanske vi kan följa varandra?

Kram

sv; jag mår också bra! :)

ska du göra ikväll då?

åh ha så kul :D nej jag vet inte riktigt. :)

typ lite :D

Allt e bra här, du då?

jag pluggar med en vän, vad gör du:)?

sv; okej, inte mycket ;)

mjo lite. :/

yääh:D

SVAR :)

hihi okej.

vad är ditt favoritämne i skolan:)?

sv; jodå, det är bara bra med mig! :D

sv: mm

Hejhej, ville bara säga att du verkar ha en riktigt bra och fin blogg!

Sen undrar jag om du skulle vilja vara med i min veckans blogg.

I så fall klickar du på denna länk för att komma direkt till tävlingen:



http://simpleeheart.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-tavling.html

Har även en länbytes helg på min blogg där jag byter länkar med de som vill.

Om du känner dig intresserad så är det bara att klicka på denna länk för att komma dit.

http://simpleeheart.blogg.se/2011/march/lankbyten.html



Hoppas du får en bra helg för övrigt.

Puss



Lejon!

men det är skönt det också ibland. :)

haft en bra dag!



vad gör du?:)

historia :p

Sv: Varsegod! Jo allt är bara bra, själv? :)

Tjuu! Allt bra med dig ? ^^

SV nae, om 21 dagar. Heheh, fyller du år i dag då? ;D

sv : okej :)

Hej:) ha en bra helg<3 Kram<3

Jag gör inte så mycket, väntar på att jag ska bli ensam hemma. För husse och matte ska iväg snart. Vad gör du själv? :)

sv: haha okej inga problem :p vad har du för planer för kävllen då? =)

tråååk dudå? :)

sv: tac så jättemkt:)

okej, fan vad kul! :D

tack så mycket :)

tråk :)

Hihi jag vet. Tyckte det blev skitgulligt=

sv: jaa okej det låter trevligt, tror också att jag ska göra det ^^ får se hur det blir. Något vill man ju hitta på när det är Lördag! :)

gör inte så mycket :)

hihi:)

Tack så mycket ! :)

Hoppas du får en toppenkväll ♥♥

vad har du annars gjort idag? :)

SV; ska snart äta, händer i morgon?

sv: jo den har vart bra :)

hhaha :p<3

sv; jotack det är bra :)

hur är det själv?

okej. :) samma här, vara iväg på en liten shopping runda, men annars ingenting. :)

Sv; Joo, allting är bra med mig också! (:

Vad ska du hitta på imorgon?

fin blogg :)

- Jo. ^^

Har du haft en bra dag? :)

Ha en trevlig kväll :)

sv. okej :)

Haft en bra dag sötnos? :D

Allt bra?

yäääh :D

var bara hemma och myste :)

Det är super tack :)

Hur är det själv? :)

sv: typ inget tign

du sj? (:

vill se bildera :D



PUSS

hehe jaa :)



gjort idag då? :P

ja det vare verkligen! :D

- ja :)

vgd? <3

SV okej (:

Undrar om vi kunde följa varandra, själv följer jag endast de bloggar som jag är intresserad av att läsa inte bara för att "få" prenumeranter. Har inte ens hunnit lägga upp en Bloglovin ikon på min blogg ;) Kram

har ny blogg nu sötnos men du behöver inte oroa dig för bloglovin', de har redan automatiskt fixat så att du följer den nya bloggen istället för den gamla så du behöver inget göra! :D Just, kick back and relax!

Vad tycker du om den nya bloggen? Är det något som är galet som jag borde höra av mig till spotlife om?

(Detta är alltså ett auto-message som går ut till alla JAG följer på bloglovin' så det kan hända att jag följer dig bara och du inte följer mig och då ber jag om ursäkt för kommentaren! ^^).

allt bra annars?

vad fin bild :)

VAd ska du gra i morgon då?

Ingen fara, inget du måste göra Kram

Så lite så, varsågod :)

- inge :P

har ni snö?

- mm, för oss med! visst är det drygt? :o

Varför? :O

Oj nu förstod jag dig inte? vad menar du

Kram

yes! :)

väldigt fin header!

:)

sv: hur har din dag varit då :D ?

Vilken go lektion det lät som :)



SV: :)

Nej men så snäll du är, du är söt :)

tack sötnos! xD

vad hittar du på?:)

Men rubriken heter "INGEN BRA KVÄLL I FÅRÖSUND"

Ja absolut, Ska lägga upp bloglovin ikon strax. Vill egentligen få klar min design innan allt annat går upp, men jag det är inget man kan undvika eller hur? Kram

va med i veckans blogg!

http://emmyysfoto.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

sv. jo den har varit bra :D

Hihi, orkade inte läsa men nu har jag gjort det, okej tråkigt :)♥

sv: jadå :D

Görs?

roligt att du är med i dagens blogg!

och nej , man behöver inte samla röster ;)

sv: Jatack bra, själv? :)

sv: :D!

vad gör du då :D

hihi (a)

ska vi gilla varandra på facebook?:D

ha en trevlig kväll!

haha måste säga att jag har minne av en guldfisk, vad är det du är dålig på? har lagt bloglovin ikon nu

Och lagt till dig

Kram

okej, tittar lite på tv ;)<3

det ska jag ha :)

då gillar jag din nu ;)

din mupp :)

haha sötnos..^^

nej nu ska jag fixa med bilder till ett nytt inlägg! :D

sv: härligt!! :) jo det är bra här med :)

sv; bra bra. :K

Hur har din helg varit i övrigt?

japp!

fina bilder du tar förresten!

Hur har du haft det idag? :)

haha :D

haha okej :D♥

haha ja det är lite svårt, har själv betalat en tjej som hjälper mig. Men hon har inte hört av sig så jag hoppas hon gör det snart

Kram

hihi (:

:D♥

tittar på fotboll!

själv?:)

sv: Mja, helt okej fö rmig med. FÖrsöker få bort huvudvärken som förföljt mig hela dagen.. Du har inga bra filmer att rekomendera? ^^ <3

sv: aa :)

svar: lyssnar på musik. du? :)

Inget, själv? :)

så...nu har jag fixat bilderna...nu ska jag bara fixa inlägget också..xD

SV: aaaah!!!



PUSS NATTI

sv: inte så mkt :D

sv: ja, det är bra med mig! :)

några planer för morgon dagen? :)

allt väl ? :)

Okej, sov gott ;) Om du ska sova..

sv: bra att du mår bra! :)

De är bra , hure är de själv ? <3

okej, kul! :)



har shoppat lite, gått en promenad, fotat, tagit de lugnt.. aa typ de :D

fin blogg ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback