I love owls


mitt halsband från http://www.bijouteriestore.com/
det här halsbandet kostar 49:-

En sak jag inte gillar med lov när man har bestämt sig för att sova länge, så vaknar man vid åtta tiden och kan inte somna om. Eller jag gör det iaf, riktigt drygt. Sen när man ska upp tidigt, då kan man sova hur länge man ville. Jag får ta och sova lite senare på dagen om jag bli trött efter som jag vaknade så tidigt.

Idag är det andra mars, inget speciellt händer mer än att jag ska vara hemma. Och senare ikväll ska jag vara med en kompis, inga andra planer för min dag. Här är två bilder som jag tog för ett tag sen på mitt snygga halsband, ett tips köp halsbandet om du inte redan har ett. Har försökt ladda upp den här bilden nu i flera timmar och äntligen går det att ladda upp, först krånglar datan sig och sen blogg.se men det finns inte så mycket att göra åt saken.

vad tycker ni om halsbandet?
vad ska ni göra för roligt idag?


Kommentarer

Jag skulle först åka till göteborg , men så blev det inte ! . Sen skulle jag vara med en kompis och så blev det inte heller , för det hände en sak . Och nu sitter jag här hemma :) vad ska du själv göra idag ?

förlåt för jätte sent svar! men det har varit mycket i skolan! :(



det är bara bra, själv? :)

Jätte fint halsband, samma halsband som du har kort på i ett inlägg från igår? :)

sv: har blogg också vart nerlagt typ 3 tim för dig?:O

Samma här :P

- har kommit hem från mammad jobb! hur många sidor?

jättefint :D

svar: aha, okej, det är fint iaf :D

SV; Inte speciellt mycket. Skola, som vanligt. Och sen iväg till handbollen ;) Hos dej då? :)

hihi okej:)

jag ska inte heller göra nåt speciellt , haha ^^

sv: Jaså?:S sjukt irriterande!

<3

Otroligt snygg blogg! :)

Hur tar du dina foton?

Dom är ju fantaskist fina! :D

/Hannah

Inget, tecknas själv? :)

svar: ja! :)

har blogg.se krånglat i flera timmar för dig idag? :O

jag städar.. durå:)?

tack gumman <3

sv: ja :) vilken najs uggla :D

verkligen!

svar: ja jo, men jag kunde logga in då och då, och se några bloggar, men inte alla :O

- 8 ;) men jag tror inte man liksom behöver 20 idag eftyersom det kan inte vara många som fått några kommentarer! vgd?

jag tycker det halsbandet är jätte fint har ett sånt halsband själv :)

Super snyggt halsband!!! Ska nog gå in och titta lite :D

sv: ja:P vad har du hittat på idaG?:D

okej:)

alltså fyfan, älskar det här halsbandet!!! min lärare hade likadana örhängen idag. blir galen! loooove



nu ska jag städa och sen bada. har bara varit i skolan tills nu :)

svar: ja! :D undrar hur det blir för alla bloggar på mest aktiva listan, eftersom blogg.se har krånglat sen säkert runt kl 11.00 idag? :O

:) gjort idag?

- japp ;) vgd?

haha:D

Sv: Har inte jag heller, men jag försökte i alla fall :) Men det var bara ett litet tips :P

Jättesnyggt" Beställde hem en för några timmar sen jag med :)

Svar: jag har varit i skolan, hur mår du? :*

sv: jaha:) jag försöker fixa sommarjobb:(

- Härligt, jag mår också bra :D

Sv: Okej, längtar tills resultatet ;) Älskar halsbandet btw :D

okay :_) har bara varit i skolan och ska till gym snart!

sv: billig med de är inte illa :P

sv: sådär;/ har du ngt sommarjob?

haha känner igen det där med när man vaknar! halsband, nöjd med de? :)

Sv: okej, skumt.. Fast har ju varit fel på blogg.se hela dagen typ så dom kanske inte fixat allt än :P

sv: hur äre med dig?

Halsbandet var jättefint :)

svar: hoppas verkligen det, jag har inte kämpat mig upp dit för att visa min blogg, och sen åka ner på grund av blogg.se krångel! :O

- ja :) vad har du gjort idag?

å va fin den va (:

japp :)

Fint halsband :)



sv: Härligt! Jo allt är bra här med :p

- samma ;) hur går det med kommentarerna?

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

sv: hehe japp :)



Ha en trevlig kväll!

- okej :p nja inte så mycket :) <3

- helt ok! men tänk postitivt! <3! Hur många sidor har du?

Älskar din nya header! :D



Allt bra idag? :)

Waow :D sjukt snyggt!!!!

Jättefint halsband. :D

Nej, jag ska inte göra något roligt idag, tyvär, haha. Sportlov är urbota tråkiga.

:)

Hihi okej :) Vad ska du göra imorgon?

svar: jo, jag hoppas verkligen att jag är kvar på listan imorgon :D

sv; tack, vad ska du göra imorgon då ?

www.bajenmichan.blogg.se

sv: härligt! jo det är toppen :D

- 10 ;) men vi hjälper väl varandra?

Okej, sjukhus :( <3

Hihi, vad sött!

Nytt modecollage uppe på bloggen, vilket plagg va snyggast? KRAM / Sofia ♥

svar: haha vadå då? Du har säkert runt 100 kommentarer till dina inlägg från idag :)

- vart ska du?

- japp :D

jadå, de e bara bra här :)

görs? <3

så bra ;)

taack, fast dne är bara tillfällig ska snart göra en ny "ordentlig". :D

Ja :(♥ Har du haft en kompaktkamera förr som du fotograferade med? :)

- vad händer i helgen då? :)

sv: hehe aa :D

Sv. Jodå :)

Haft en bra dag?

kolla min blogg ? :) <33

den är skit snygg :D

- kul?

älskar halsbandet :)

svar: men det blir ju fler, du kan ju göra fler inlägg också, och du har säkert runt 1000 besökare varje dag :D

jag älskar också ugglor :) har ett liknande halsband från veromoda :)

SVAR: Tack! :D

- hur många sidor nu?

sv: älskar halsband med ugglor, thihi ^^

Skitsnyggt halsband! Tycker också ugglor är coolt, vill ha i ringar, örhängen och halsband. Det vore ju häftigt att ha en uggla som örhänge :D

sv: aa, verkligen ^^

sv; Okej :) hehe typ samma :p

Allt bra idag då ?

- 11, tror inte man behöver ha så många idag eftersom det vart fel på blogg.se hela dagen typ ;).

Va snygga ! :)

- men lite kommentarer e ju alltid kul! Går det bättre nu <3?

sv: kollar på tv ^^ sj?

- ok :( Hur ,ånga sidor <3!

skönt! nej tyvärr, hade förra veckan :(

SV; men det kan ju vara gött de också ibland :D

sv: hihi, japp ^^ sj?

svar: okej, vart ska du? :D

japp!;)

- 6 stycken i vardera ;)

yes, gjort idag?

sv: najs jodå de är bra men känner mig så seg :P

sv: okej ^^

Snygg!

Hej! Jag tänkte bara säga att jag har en liten frågestund på min blogg! Du kan fråga absolut vad som helst, ingen fråga är dum ;) Det skulle vara grymt roligt om du ville fråga något.På söndagen 20.00 har jag svarat så bra jag kan, så passa på innan det är försent kram!! ;)ps, gud vilken fin header!

fint halsband :)

sv: hihi, haft en bra dag? ^^

- okej :p vara med kompisar :D <3

yes.

Okej, inte så mycket. :P

Halsbandet var coolt! Ugglor är alltid speciellt fina :)

Ikväll ska jag sitta och ställa in min system kamera :)

:)

glöm inte att kolla bloggen :) <3

sv: har haft en rätt bra dag :)

hur är det :D

sv:

ja helt sjukt egentligen :)

jag älskar det där halbandet! har själv kollat på det tror jag...

ugglor på smycken är faktiskt alltid snyggt av någon anledning. snygg blogg!

sv: japp ^^

svar: kul :) ska kolla/söka lite fler jobb, sen kanske ut och övningsköra mer med morsan :)

Sv. Jodå ;)

sv: hihi, tycker din header är fett fin <3

Du har en jättefin blogg :). Men jah bara undrar .. vilket program gör du din header i ?

Du kan svara på min blogg och säga att det är du ;).

Jätteglad för svar !

sv: allt bra? :)

sv: hihi, säger bara sannignen ^^

- yes :D

Okii :) Har ni i er skola en studio i skoolan :o

sv: hihi ^^

- Så lite så, allt väl med dig idag ? :) <3

sv: hihi, ja <33 :)

Händer ikväll? :)

Sv; Härligt samma här :D

Gjort idag?<3:)

Sv. Händer ikväll? :)

sv: Okej :3

ínte så mycket xp

Okej :P Följa varandra?..

svar: det blir att övningsköra imorgon istället :)

sv: :) gör du? ^^

Sv. Jag ska också vara med en kompis ;)

sv: hihi vart inte så mycket vettigt gjort igår kväll, jag va för trött!:P har du haft en bra dag än så länge?:)



Jättefint halsband!:)<3

Jaha förlåt.. :$

- okej :)

packa och plugga :)

sv. helt galet ju :D

sv: mjo =/ förslag på något man kan hitta på ?

ÅÅH FY VAD SNYGGT! Bud på att köpa ett själv alltså. "uggleklo" ;)

Hej hej! Fin blogg. Kolla in på min, jag säljer billiga smycken made by me! :)

Mycket fin blogg! Älskar halsbandet, och om du älskar ugglor borde du kolla accents ring dom har just nu, en riktigt söt ugglerng :)























Follow my on Bloglovin







Trackback