frågor & svar

Är alla vår bilder tagna i år & har ni inge snö kvar?
Vi har vår tecken på Gotland, plus om bilderna inte skulle vara från iår så hade jag nog skrivit det i mina inlägg. Men alla vår tecken finns inte just i min trägård, efter som vi tog kort i skolan och då hade temat vår tecken. men annars så är vår bilderna tagna iår och vi har nästan inget snö kvar. bara små snö högar som ligger på sidan av vägen eller något sånt.


varför vill du inte följa mig via bloglovin?
Jag följer många på bloglovin, men jag hatar att få frågan ''kan vi följa varandra via bloglovin?'' jag följer dom jag gillar att läsa och inte folk som bara frågar så här random om vi kan följa varandra. bara för ni gillar min blogg, ska inte jag behöva följa era bloggar. men kan alltid se till att läsa den ibland, såg också att jag snart har 300 som följer mig super roligt!

vad har du för kamera?
Jag har en Canon EOS 500D, det står även i min meny. och det går nästan inte att missa att jag har en Canon 500D heller efter som nästan varje inlägg jag skriver så brukar jag skriva vad jag har för kamera.

Kommentarer

Okeii, jag ska väl bara ta det lugnt med bebisarna ^^

- jaa :D

fin kamera du har !

vad görs?

Sv; okej :) det är bra har varit och lyssnat på typ föreläsning idag, xd :D durå?

helt okej med mig! hur är det själv då :)?

Sv; okej :))

se på tv

Okej :) Jag ska försöka få klart i rummet och garderoben ;)

Fin blogg <3 vad har du gjort idag då?

hehe, vad bra! bara finfint :D vad gör du? <3

Jo just kamera, ser man ju tydligt i sidan

Varsågod ;D<3

hih :)

häärligt det :D!

Vad görs?

Fina bilder! :)

nu börjar jag få det som jag vill ha det! :D yey! ^^

Fin blogg!:)



Checka gärna http://schteeekarnas.blogg.se (H)

sv: inte så mycket faktiskt :)

har du varit utomlands någon gång?

och isf vart? om inte, vart vill du åka?? :D

:D händer i morgon?

Hade halv studiedag idag på skolan :D super sköönt :D hur är det med dig då??

haha tackar..xD orkar inte göra mer nu i alla fall..massor i menyn som är ett "kommer snart" dock som jag inte orkar göra något åt just nu. :P

haha tack sötnos..xD

skolan,packa på kvällen samt detta med i skolan.Enbart för Eksjö Gymnasium

10.00 Modemässan öppnar Stadshotellet

11.00 Alice Hagenbrant

11.15 Paul Svensson

11.30 Jay Smith

11.45 Tyra Sjöstedt

12.00 Modevisning

13.00 Alice Hagenbrant



vill du göra ett länkbyte och ta del av alla mina läsare? :)

gå in på min blogg för att läsa mer, http://ntj.blogg.se/2011/march/lankbyte.html

fina bilder :D

Vad har du gjort idag då? :)

okej, jag pluggar :/ <3

sv japp, vad gör du?

Jätte bra tack :) hur gammal e du? 14?

Jätte bra tack :) hur gammal e du? 14?

Kul att du är med tjejen :D

Händer det något skoj imorgon då? ;)

tihhi :D<3

SV:Haha jag sitter och lyssnar på musik och svarar på kommentarer :)

gillar du din kamera ? jag fotar med min canon 1000 D :)

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

skulle också vilja ha mer vårtecken här :D förutom solen och den smältande snön!

Jättefin blogg :D

SV: Tack! :)

tackar :D

sv: härligt. jodå, det är bra. Vad har hänt idag? :)

Tack så mycket! :D

blir väll skype restan va kvällen ;)

Fråga: Vilken är din bästa dag på veckan? :)

SV okej, jag gör inte häller så mycekt.

bor du på gotland? ;)

hehe nu är i alla fall mina länkar inlagda..xD

det ska blir trevligt

ok :D

gjort idag?:)

svar: får hoppas det :D jag får ta en massa fina bilder på morsans blommor i fönstren här hemma så länge :)

händer till helgen? :)

härligt att våren är påväg :)



PUSS

svar: Varsågod! :D

Japp! :) Göru nu?

sv: aa, samma :) görs?

Javisst!

Thank you. Vad gör du? :)

sv: mycket snygga killar jao;)

:D



har du några helgplanerd å :)?

Haft en bra dag? :)

min dag har varit bra :D

följer du nån speciell serie på tv ? :)

SV:Japp, ska du kolla på Glee i kväll ?

fin blogg! :)

hej tackar

du skrev lite fel

(beattriicee.blogg.%2Cse)

vem google frågade

om jag menade

beattriicee.blogg.se ?



ha det bra

Jaa :D

http://ellenbergstroms.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment - var med och tävla om att bli dagens blogg, vinnaren får en länkning!

Hej!

Just nu pågår Veckans blogg i min blogg:) Var med och du kanske blir veckans blogg!

Länk till Veckans blogg: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html.



Kolla gärna in resten av bloggen och skriv vad du tycker om den:) Om du gillar den så följ den gärna via bloglovin så följer jag din om du vill:)

oh, vad mysigt!

Hejsan :) vi har precis startat om och börjat på ruta ett igen med vår blogg. Vi har alltså gjort om hela bloggen, med design och utseende. det vore superkul ifall du ville säga vad du tycker om vår nuvarande design :) Kram Mikaela & Malin

ja de har jag:)

Jag grät typ för att det inte var samma väder idag som igår :( haha.. ska du kolla på greys ikväll? ^^

sv; Härligt ! :)

Hänt idag då ?

Sv:Jag har varit i stallet jag,hi hi!:)



Svara på mina gåtor på inlägget ''sista dagen på veckan''.....



Snälla,det avgörs på Söndag...

Hur mår du då?

allt bra? :)

Hehe okej, inte jag heller :D

Eller letar efter någon sevärdfilm

<3

sv: ingenting, alls. skolan bara ;)

vad ska du göra imorgon? :) <3

allt bra idag? :D <3

gör du snygging? :D

japp

vill du ha en snickers ?

ska vi dela på en banan ?

ahahahaah

sv: okey, va tråkigt :(

jag har varit i spanien, grekland 3ggr, bulgarien, hawaii 4ggr å så danmark oxå ;) hihi..

Hur mår du idag då?? :)

ja de har ja :)

hänt i dag?

Sv; skönt att höra :D jo allt är super :) <3

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Kika in om det var du. Om inte så finns det alltid en ny chans imorgon! Trevlig kväll! KRAM!



http://storyofemmiie.blogg.se/2011/march/dagens-bloggar.html#comment

kollar på tv bara...har astråkigt. :/

sv: samma ;)

måste bara säga att jag älskar dig blogg! :D

sv: vad härligt! jo det är kanon :D

haha, har faktiskt aldirg varit där :D

varit i skolan, läkaren

härliga bilder(:

alltså...det här är ju bara fööör drygt..xD har suttit vid denna dumburk hela dagen! :O

mm.

men skule vara riktigt kul att åka! :) <3

var glad för det..xD jag har bara nördat datorn känns det som..:P det jag har gjort annars går att göra framför datorn i alla fall. :/

sv; görs nurå? :)

sv: skönt att höra! jag det har varit samma här för mig! :) Är allt bra annars då?

hehe yes :)

ska du kolla på glee senare eller?

.p

minst sagt.. :/ måste jobba klart på föreställningen till i morron okcås men orkar inte. :/

SV:Japp det ska jag :)

fin blogg:)

sv; samma här :P haha

skulle inte du till bion? :P

sv beatrice jakobsson; tack så mycket, & detsamma :D Kram

sv: bara bra faktiskt :)

har din dag varit bra i vårsolen?? :D

om ni haft sol vill säga?? ;) hur många

grader har ni haft?? :b

SVAR: tack så mkt :D

Hörru :) Ska tatuera mig, något galet. Eftersom jag redan gjort en tatuering med mina intialer på handleden i hebreisk stil och sen en till på foten där jag tatuerat in mamma och pappa så vill jag nu ha en GALEN BILD! :D Gå in på min blogg och sg om du tycker den är bra!

sv: Jo men visst :D ! Hur är det med dig då? :)

RE: ja men verkligen :D

dagens blogg är avslutad :)

blev det du ?

om inte så får du en ny chans imorgon :)

hej, vad görs ?

svar: Åh vad bra att det är fint med dig! :D skönt att det börjar bli vår på riktigt nu, man mår så mycket bättre ;D



Gud vilka fina bilder, du tar alltid så fina bilder --> vad det än är så lyckas du få det där lilla extra! Komplingmang to you! :D <3

sv: åh de är inte många som tycker de i den här åldern :P speciellt när dom är små då är dom mysiga :)

Jag vill ha mer våååår! Är lite avis på er Gotlänningar! Förresten har jag aldrig varit där, har jag sagt det redan kanske? :P

vad gör du? :)

sv: vart med en kompis :D

nej inte jag heller mer än att jag ska va med en kompis på lördagen :)

:D

Sjukt snygga bilder du tar! Har du några tips om man vill börja fota? Kamera osv. Jag bor i London så skulle gärna vilja börja fota lite mer

Hejsan ! :D

allt bra idag ? :D

gjort ikv:) ?

hej jag brukar svara

jag följer dig via bloglovin

närr jag ahr har loggat på bloglovin



det svar nästan alltid



tack så mycket



ha en bra kväll

jaa canon e bääääst ;)

Fina bilder

jo de är det, jag har kunnat ändrat sånt när jag har lagt in headern i stilmallen, men nu när jag har mouseover, lägger man in headern i kodmallen, och då fattar jag 0 :o

jag kom ifrån datorn i några timmar i alla fall! xD

sv: ja:]

vad ska du göra imorgon då?

sv: tack =)



här e det braa, trött ska ta gå sova strax hur e det sj kram

SV: tack (a)



PUSS NATTI

- lugnt sötnos!

så himla härligt att våren är här!!

nja inget :)

händer i helgen ? :)<3

åå jag vill också kunna fotografera!!

fiin blogg :) ♥

Hej vad händer?



Längtar du oxå till sommaren??

härliga bilder!

grymt fina & våriga bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback