vår känsla i bilden


min outfit igår, läs under om ni undrar varför jag laddar upp bilden igen.

vad tycker ni om min vår outfit?


igår när jag skulle se big brother så laddade jag upp det här inlägget och det gick inte att kommentera men jag lyckas fixa det efter ett tag igår. och imorse när jag vaknade gick det inte att kommentera igen så därför tog jag bort inlägget och tänkte jag laddar upp det senare igen, så här kommer bilden igen.

nu ska jag vänta på att viktoria ska komma, sen ska vi dra bort och träna fotboll.
ska bli kul att träna fotboll, har inte tränat på tre år.

Kommentarer

Jo det är bra ;) Göru?

sv; Okej härligt ! :) skola oså !

Allt bra idag då ? :)

- yes :}

tack så mycket!

okej vad skoj, hur länge har du tränat det? :D

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer m.m :P

=) skönt med vårkänsla... hoppas våren kommer nu på rikigt...

=) hoppas din dag har vart bra..

skyller på dig

Fint :)

Okey, det är väl samma här. Men ska va med pojkvännen med och plugga lite men på fredag ska jag ut :)

vad har du för dig just nu då? (:

RE: mysigt med träning, jag ska snart iväg och spela match :)

tack så mycket :)



mycket söt outfit :)

sv. okej :)

Fin outfit!

gillar tröjan, såå söt! :)

sv: hihi okej, får se om jag hittar dem sedan då och testa! Är dem sura?



Fin outfit, älskar tröjan. Blommigt och härligt. Det gillar vi♥

jätte snygg outfit !:)

Jätte fin outfit :)

Haha okeej inte såå mycket typ bara skola :D

- slappar :)

Vad för kamera har du?

Sjukt fin blogg! Kika gärna in min =)

svar: :D

fin outfit!

vad gör du? :)

coola bilder på bloggen :D

Svar; Tack du är också söt ;)



Gillar din outfit vääääldigt mycket :D

sv' allt bra idag då? :)

Fina bilder :)

svar: det är ju du som är söt! :):)

haft en bra dag då:)?

gud vilken fin blogg du har! jag är stormförtjust i din header måste jag säga!

hur är det med dig? :)

snyggt ;D

sv: haha ne ja är bollrädd å ja tycker folk skjuter så hårt xD fotboll har aldrig varit något för mig :P

SV. Tack så mycket :D:D

Sv, Tack!!



Snyggsnygg outfit! ;)

Fint linne/tröja (:

hej sötis hur mår du

- Jo! :) <3

Fin outfit! :)♥

Jag har också den ringen :)

Härlig outfit =)

lycka till med fotbollen!



jag spelade också fotboll innan och har gjort det sen jag var liten, men slutade nu i vintras. Saknar det ibland men det var ändå rätt beslut..

Inget, vad gör du? ^^

Hej hej :)

Allt bra med dig idag? kram♥♥

Fin stil!

snygggggggt!

okejokej, jag ska hjälpa en kille med ett bokomslag :)



härligt outfit, :)

Sygg jacka

fin outfit!

vilken är din bästa årstid? :)

härlig outfit faktiskt! :D redig vår känsla på den!

Jag tränar också fotboll! :)! ♥ visst är det kul? :)

Ja:)

sv: bor lite utanför Borås :D i en liten håla ;) haha!! Har din dag varit bra då?? :b

Igår kväll kollade jag på teve och myste med min sambo,



Vad har du pysslat med idag?

Kram

mysig outfit!

Men fina du

De är ju grymt snyggt, vilken tingeling outfit

snyggt! :D<3

Vad gör du?

hejsan snygging! allt bra?

sv: Ja ! jag vet. Supertidigt >_<. Känns nu kan jag säga. :)

Har du haft en bra dag ?

sv; tack :)



så fint!

sv; Har varit på Kungsmässan, själv?

hon tackar nog! ;)

:D<3

fin vår outift.

svar: tack så mycket!

roligt med fotboll! har själv spelat :)

superfin!

& din design är gourgase. :D

sv: ja eftersom dagen redan varit så är det väl inte så mkr mer som kommer hända^^ så vad har du gjort idag?

- kul att du är med i min och L8nybegs tävlign!

Hejsan, jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint armband. Var gärna med! :)

var gärna med i min tävling på min blogg! www.tvfriends.soclog.se

Hejsan!

Dagens blogg är uppe på min blogg, släng gärna in en kommentar så är du med och tävlar om att få en länkning på min blogg!

/fejkadblond - dalarnas största killblogg!

snyggt ^^,

fint!

fint :D

urhärlig bild! :)

Fett fin klocka! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback