våren är på väg, lycka!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bilden ser mycket bättre på min data, än vad det gör på blogg.se

Våren är på väg, solen skinner och snön försvinner men det är inte jätte varmt ute men varmare än vad det var innan. Förut när jag skulle ut och springa fick jag med mig Jonathan och Fredrik, men dom gick bara med mig en bit sen orkade dom inte mer. men jag sprang vidare och känner mig riktigt duktig nu. men det var ingen bra idé att springa på den vägen jag sprang på, det var typ slask och motvind hela vägen.

När jag kommer hem helt slut och kan knappt andas så sitter min halvsyster och hennes barn hemma hos oss och fikar. så jag fick vara lite social mot dom, nu har dom åkte och jag har fixat mig och skulle lätt kunna soman nu.

är våren på väg hos er också?


Kommentarer

visst är dem :)

Fina bilder du tar ♥

åhh, hon tackar dig, hihi :D<3

sv: jag gör inte alls mkt. snart kommer mina föräldrar hem, så ska bara vara här ett tag till sen bär de av mot staden ^^. händer idag då?

härliga vårtecken :D älskar den blomman

sv: Okej vad roligt, vinnaren kommer upp sent ikväll eller imorgon innan 07.00! ;)

nja.. de va inte riktigt den stilen ja va ute efter



testa rösta igen, den verkar inte funka

sv: Är i v.12+4 så har inte vart gravid så länge :P Men magen har redan börjat växa haha xD

SV; Jaha, okej :)

Fin bild btw!

fin blogg :)

kolla gärna min :)

mm

Fin bild!

Allt bra med dig idag? :)

underbar bild! :D längtar så tills alla blommor kommer upp :D

Sjukt fina bilder du har !

älskar värkligen din blogg !

läs&komentera min blogg :)

VÅREN ÄR VERKLIGEN PÅ VÄG TILL OSS! :D



sv: hehe okej! :D

Nu finns vinnarna av dagens länk uppe blev det du? GÅ IN OCH KOLLA!

hur mår du gumman

Fin bild :D

Jag mår också bra :D Vad gör du ? :)

hejj , allt bra idag då ? :D

tack sötnos

svar: jo, röken va länge i mitt rum, hade ont i halsen av all rök :( <3

SV; ingen orsak! :)

tack så mycket tjejen.

:D

sv. jodå ;)<3

Haft en bra dag?

jättefin blogg! :)

sv:

hihi vad bra :) jo ja mår bra oxå ! <

Sv: Varsågod! :D

sv: hihi ^^ Man känner verkligen att våren snart är här :P

sv:

hihi taack så mycket :)

händer ikväll då ? <3

sv; :)

sv. okej, nja rätt tråkig dag, hahah. :)

Händer något speciellt i veckan då? :D

Sv: Okej :) Inte så mycket kanske plugga repliker :)

tack :D

blogg.se drar alltid ner på bildernas kvalitet, synd! :)

sv tack<3

görs?

svar; hihi jaa :) har sparat länge :D

svar: jo :( men röken försvann efter en stund :)

sv:

hihi låter nice :) ska kolla på film <3

Vad gör du? :)

sv: hah ja! ^^

sv: japp :D

Bild från i år? :)

Sv: Oui... :(

SV, hihi varsegod (:

jag mår bra tror jag

sv: allt bra? :D

Man kan hoppas att våren är här för att stanna nu :)

har du fotat bilden?:)

Svar: Det är bra:)

Mm:)

svar;

tyckeer du har så långt och fint hår :D

hur mår du idag? :)

SV, nae, sjunger på 'life - Ulrik Munther' du borde lyssna på den om du inte har det redan, grymt bra!

Fin blogg!



KOlla gärna in min! :)

sv: hihi, gör du nudå?

Sv: ah :)

Åh har ni redan fått blommor med! :O Fuskigt! haha

Men idag har isfläckar allt smält, det gillar vi! :)

Dum fråga men vet du vem ulrik är? Iallafall är han typ bara 15 år och är grymt bra + svensk!

sv; haha, tack så mycket :)

jodå, solen har lyst hela dagen ^^

sv. jo samma här :)

Har du haft ett bra lov då? ;)

SV: Gå in på youtube och sen på musik videon till ulrik- life, jätte bra (L)

Våren är påväg hit också. :)

Vad söt katt på din header :)

allt bra denna söndag? :)

sv; :)

sv: Som sagt fuskigt! :P hahah

skulle dock vatt sommarn som vatt på ingång, haha. mycket fina bilder!

Fin bild, längtar tills blommorna kommer fram här hemma också :)

sv: hihi:D åh vad härligt med vårtecken! Det gillar vi, själv har jag dock inte sett något än. Men har köpt en vårjacka iallafall, bra början(A)



Btw, vad är det för blommor?♥

fin blogg du har! älskar headern!:)

jag fyller år idag :D:D:D Ett Grattis?? <3

sv: fast det kanske inte var en förlust att du missa melodifestivalen ändå!?:P



Härligt väder här också...va skönt att kunna va ute och springa...här är det för halt än så länge.:/

ja bilderna ser tävärr alltid mkt bättre ut på datan än blogg.se :(

bli veckans blogg?

allt du behöver göra är att kommentera att du är med.

direktlänk ; http://juliaparksjo.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment



ha det bra :)

Älskar våren!:)

Tack:)

svar: ja! :D

vad gör du gumman

Haft en bra dag?:)<3

kram på dig sörnooos!!!<3<3<3

riktigt härligt när man känner att våren är påväg <3

aa oke

Sv; nej men du hade kommenterat en jättekonstig sak.. ;) men aja.. vad har du gjort idag? Vad ska du göra ikväll? Kraamisar <333

Sv: Tack så mycket! :D

Desamma! ;) Allt bra?

Tack :)

sv' ja :) allt bra denna söndag då?

sv: oj vad våren var tidig hos dig då!

här är det fortfarande massa snö :P

Våren borde komma fortare!:D

Svar: ajjemän :D haft fint väder idag?

Okej, bra! Samma här :)

Våren dröjer nog lite hos mig, men man känner definitivt att den är påväg, sol och +grader! :)

hej, ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Första frågestunden på Bloggen.

http://www.fowzies.se/fragestund/

tackar för svaret

lyckan kommer och går

den som har den

för vara glad

ha det godis

tack så mycket! din header har blivit mycket snyggare också ;)

sv: ja men duktigt! Själv går jag på gym men jag pallar aldrig att springa! :D

sv: tackar :D

otroligt fin header!

sv.japp,allt bra:)

hejsan hur mår du!? <3

Härligt :)

ett nej kan vara ett långsamt ja

haha

- hehe, inte jag heller tror jag

fin bild

nee inget

tack så mycket! har nu redan fått snödroppar eller är det gammal bild? :))

tänkte bara tipsa om att om du inte vill att bilderna ska bli "suddiga" för att du laddar upp dom på blogg.se så ska du förminska dom t.ex i fotoshop till den bredden som du annars laddar upp dom på bloggen med (t.ex. 700px) det är när blogg.se förminskar dom som dom blir sådär jättesuddiga! :) funkar för mig iallafall. :)

hemma efter min sälen resa. allt bra ? :D

sv; Härligt ! :) Var med min saknade syster :)

Hänt idag då ? :)

ja! lycka :D

Fint foto!

Har varit ute och tagit kort :D

sv; :)

sv' härligt :) här är allt toppen!

Så himla härligt! =)

Ja! :)

Sv; bra att du mår bra :) jag är sjuk... :( <3

ska du se solsdian och wallander? =)

Jag väntar på att Solsidan ska börja :D Dudå? :]

härligt att höra :)

min vecka har också varit bra.

har ju fått träffa klassen igen utan en hel vecka utan dom :D

Så härligt att våren är påväg nu! ^^

sv: svarar på kommentarer + musik ^^

hur har din helg varit? :)

Sv: :D

ja, det har vart vårväder idag! :D

Fin bild!

SV, jaa!

hej blir det fel på en milimeter

faller allt som ett korthus

haha

Härligt ju ! :D

fin bild! Allt bra med dig?:)

äntligen vårtecken! :D

åh va fin bild! =)

fuskigt!! vart har de redan börjat komma upp sådana i landet? :D

Åh vad underbart!

Åh, härlig bild! :)

fin bild! :)

Det ända vårtecknet hos mig är nog det att det ställvis på vägen är bart, annars har vi massor med snö på gården ännu, säkert en halv meter ;) Och sen ett vårtecken är ju att det har varit +17 grader i solen :D hoppas på flera soliga dagar att snön snart försvinner ;)

Mm, det är faktiskt skönt att våren är på väg!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback