vill ha en one piece dress!!


bilder från deras hemsida, sök på google onepiece så hittar ni.

Igår var jag som sagt med en kompis, vi gjorde inte så mycket mer än att prata, såg på tv och ta det lungt. Det finns inte så mycket mer att säga, jag hade en riktigt trevlig kväll och får se när vi träffs igen helt enkelt.

Vi såg på big brother igår, riktigt bra tycker jag. Ni behöver inte alls tycka det är bra, men jag ser på big brother om jag inte har något annat för mig. Iaf igår hade nästan alla i programet en one piece dress, jag vill också ha en. Får ta och spara lite oebgar. dom ser super mysiga ut och skulle lätt kunna bo i den när jag är hemma. Blir så kär i dressen när jag ser den, måste köpa!

Vad gjorde ni för roligt igår?
& vad tycker ni om one piece?


Kommentarer

godmorgon!:)

åååh jag vill också ha en onepiece! :(

hur mår du idag? :)

sv:

ja det kan jag förstå att du gör! jag gillar onepiece, det verkar mysigt. men nästan alla på min skola har det, och jag går på en väldigt liten skola, så jag känner mig trött på dom redan och jag har inte ens hunnit köpa mig en. vilken färg vill du ha?

Mycket :) <3

God morgon! Hur många sidor <3?

Godmorgon! Sovit gott? ;)

SV; hihih, funderade just på om jag ska beställa en onepiece elle dra ner till gbg o kolla butiken... hahah :D dudå? :)

varför är ditt inlägg om din outfit borta? :(

hej, vilken hemsida? vill nämligen oxå ha en.

Hoppas allt är bra med dig annars :)

Hur lång tid tog det för ditt hål att läka? :)

ser att du är kvar på listan, vi båda är, hejja oss :D

skulle inte säga nej till flera 1000 kr och äga en massa one pieces! :D

- samma! Och du är fortfarande kvar på aktivaste <3.

sv: allt bra?:D

svar: meh, klumpiga Bea då :( <3

svar: ah, och för en gångs skull så ligger jag över 10:e plats :D

Missa inte tävlingen .

Du kan vinna ett presentkort hos nya smyckesshoppen jewelsforyou.

Tävlingen finns i mitt senaste inlägg mvh

svar: ah, fast man är ju ingen rik Kissie eller Kenza så, skit cockså :P

- jag tyckte faktist att det var ganska skönt med avbrottet eftersom jag inte satt farmför datoin då ;)

svar: ah, fett tur! :D haha, du gjorde som jag igår, tog bort nåt.

svar: jo, från plats 19 till plats 7 på listan, fett grymt :D

- ja, det var ju lite irriterande men ändå lite najs ;)

Okej! :)

svar: haha ja ;)



ska jag vara ärlig, äre inga fel på dina bilder, du fotar dom som du vill, och själva designen är inte direkt färgglad, men färgerna passar dig, typ, ditt bloggande :)

svar: nej, precis! :P

svar: jo, jag råkade ta bort nästan alla bilder från min student :(

- eller hur! vgd?

Japp det är bra :) sj då?

svar: okej, men jag tycker din header är lite färgglad iaf, och jätte fin :D

Var du öm runt kulan som sitter "på magen" eller vad man ska säga? :) Förstår du vad jag menar..?

jag vill också ha en _D

svar: ne, men tänk om det kunde va så lätt, jämt :)

svar: jo, alla minnesbilder, borta :( <3

- Ja. (;

hur mår du idag då?

- pigg och gla' vakna klockan 6 ;)

svar: varsågod, jag skulle ju vara ärlig! :)

fast en rosa :D

Okej tack! :)

Jo det vet jag, man vill ju inte ha en infektion! :)

I väntan på att mamma ska komma över så sitter jag och väljer ut bilder som jag ska beställa till en portfolio.



Vad ska du göra idag då?

Kram

svar: haha nej, kanske inte :P

svar: jag också! :(

- nä jag vet... :(

vet du vfr det inte går? ;O

- jag vaknar allttid tidingt ;).

När tog du din piercing? :)

- går inte... men det brukar bli så på vissa bloggar ibland, men det blir bättre sen ;) hoppas jag... :S

- nää ;) Hur många sidor?

sv: härligt:D det är bra!

Jaha okej! :)

svar: haha, trot eller ej, men det blev bara dator för mig igår + övningskörning och kollandet av jobb, själv då, förutom igår kväll? :)

svar: fan att man kan va så klumpig och radera en massa minnen på bild :(/

- hur då? (:

sv: ja:) vad händer idag?

Jag vill också ha en sån dress :D

- samma ;).

Idag ska jag först vara i skolan (är där nu) och sen när jag slutar ska jag hem och senare drar jag till min kille! :)



Vad ska du göra idag? :)

godmorgon ! :)

Ja sant :) fin header.

- Jag har mailat dom nu. Hoppas på svar ;) har du fått så någon gång?

Vill också ha en ;)

svar: okej, din killkompis du nämnde i en kommentar igår...?

svar: jo, det är för jävligt att sånt kan hända :(

- Okej :)

vad ska du göra idag? :)

- hur många sidor?

händer idag då ? ;p

- Okej, fick du snabbt svar? (:

- snart femte! Vi hjälps väl åt?

- inget :)



Åh jag älskar one piece! :D

Den bruna var fin :D<3

- Okej. :D<3

sv. hehe, varsegod :D

- Ja:D

hur mycket kostar en sån om du vet det? ;)<3<3<3

Det är okej sj dÅ?

Vill också ha en one piece dress! sjukt snygga :)

Kram

- som vanligt!

- som vanligt!

SVRA : du kasnke är den nästa som vinner , nästa gång :)

vem vet :D ♥

Just nu sitter jag och pluggar. Sen blir det en fotopromenad med mamma på eftermiddagen samt redigera lite bilder som ska hamna på den framtida hemsidan :D



Allt bra annars?

Kram

sv. Jorå de e bara bra ;D och just nu snackar du bara med mig, Susanna :D sj? :)

sv: hehe :)



åhh jaa med ;P

- Oj... det är dyrt tycker jag... :)<3

hur mycket kostade din kamera när du fick/köpte den? :D

Okej <3 händer ikväll?

- hur många sidor <3?

- Nepp, vilken färg har du tänkt dig ? :)

sv: nej verkligen inte hehe ;P

- Okej. ååh varför ska alla systemkameror vara så dyra! Jag önskar alla systemkameror kostade högst 1000 :D

Samma här :)

- OK, KUL?

jag vill ha en one piece XD



sv: tack :D

- fota lite emmelan då ;)

Ja verkligen :)

- jaha, ja då är det ju klart ;D

Men jag behöver en nybörjare. Jag har en digital jag fick i julklapp, men det är inte samma sak... Det är mer saker på en system, och det blir bättre bilder :)<3

sv: ja verkligen hehe :P

svar: du kanske gillar honom fortfarande? :)

okej, tack så mycket! ^^.

svar: lägg in en söt bild på dig själv tycker jag :D <3

Yees, hade lov v. 7 :)

Själv då? :)



Vi har varit tillsammans i 7 månader idag! :)

- så ska du fota?

- okej, är den bra? :)

men jag är mer nyfiken på nikon tror jag...

Dom är fina :)

sv: vi har så himla kallt här hemma så en sånn skulle vara skit bra :D

svar: varsegod! :)

ja allt är bra med mig! sj? :)

Vill också ha :)

jag ska till sälen (stöten) om en stund :)<3

- ok, vgd?

Tack så mycket! :)

Ja sånna bilder är fina! :)

- Okej :)

Men kan inte du ibland tycka att det är klumpigt att gå runt och bära systemkameran? den väger ju ganska mycket! :)

- Inte den orangea och vita, eller svart :) <3

svar: vadå då? :(

jag vill också ha sån onepiece dress :( <3

Men dom är sjukt dyra!

- me too!

svar: ser du förjävlig ut nu eller vad? :P

- OK, HUR MÅNGA sidor ?

sv: ja precis ;)

ja älskar one pice... skulle så gärna vilja ha en.. men de är lite dyra för att vara en mysdress!!

allt bra idag? :D

Igårkväll startade jag en ny blogg (Så det vore sjukt kul om du kollade in!) och onepiece's är fina men väldigt överskattade :p

Vad ska du göra idaG?

dom ser så sjukt mysiga ut!

jag vill också haaa en! :D

Vart köper man dom??

Åh dom där ser så sköna ut, typ vara hemma och titta på film när man har på sig en sån liksom!

Jag vill också ha en onepiece :D

Åh, jag vill också ha en onepiece! Speciellt den rosa/lila eller aprikosfärgade :)

jag vill oxå ha det!!! :@ xd

Dom där ser så sjukt mysiga ut.

jaa, värkligen.. alldeles för dyra för en mjukis dress :( <3

jag blev också supersugen på en när dom fick på BB! haha :D

jag blev också supersugen på en när alla hade i BB! haha

de är inte alls bra :( ska satsa på en data eller mer till kameran innan de blir en one piece för mej :S <3

ooooo har en onepiece och älskar den!

dom är rätt dyra men det är värt det :)

samma här :( <3

vill också ha en!

dessa one piece's asså..heeelt underbara :)

Jag vill också ha en onepiece, tycker de verkar så himla mysiga :D Synd att de är så dyra :P

Själv älskar jag one piece dressar. Jag och mamma har bästellt en varsin svart. Som kommer i slutet av april (:























Follow my on Bloglovin







Trackback