yellow flowers


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? jag har sovit rätt gott, men är super trött och somnade rätt sent igår. kan säga att jag inte alls var på humör igår efter som att blogg.se krånglade och det gjorde mig bara arg och sen finns det andra saker också. tur att jag inte alls är lika sur idag som igår för då hade jag tyckt synd om dom som ska träffa mig idag. aja, nu ska jag fixa mig och dra till skolan. (bilden är tagen från igår)

fick ett roligt sms igår, det tog ett tag innan jag kunde öppna det efter som att min mobil är seg. finns en förklaring varför, har inte raderat några sms sen nyår. iaf så var det från tandläkaren, var helt säker på att jag skulle ditt på imorgon men det var visst idag. illa men jag ska inte klaga, visst det gör lite ont men det är helt klart värt det!

hatar när blogg.se ska krångal.
har ni haft fint väder och många vår tecken?

Kommentarer

nehe men nu funkar de ?

tjeeena, allt bra ? :D

fin blogg :)

kolla gärna min , kram !

allt bra idag?

jag ska åka till skolan nu :D men vi hörs kanske lite senare , kraaaam

sv; Varsågod :).

händer idag då?

Mycket härlig bild!:)

Allt bra?

sv: Häärligt! :D Ja med mig är det bara bra! <3

fin bild

Okej!

Nej, min dag var okej. Projektredovisning var inte så kul, men sen fikade jag med två kompisar vilket var trevligt! På kvällen tittade jag på Big Brother. Ett av mina favvoprogram just nu ^^.

Fin blogg,

du kanske känner igen mig när du ser min blogg..men jag fick skapa en ny, min andra kunde man inte kommentera på :/<3

Vilken fin blogg du har! (:

KRAM

Fin bild!

sv: Det gör han verkligen ^^ hihi

Hoppas du sov gott söta du!

sv: aa :D



gomorron, sovit gott?<3

hehe okej :D har hkk ;)

händer idag då? :D <3

hej, är du bra på designer? behöver hjälp med en liten sak, självklart får du länkningar, de är så att min nya header går inte att få rakt, vet inte hur jag ska göra, har du lust att hjälpa till? :)

varsegod:)

svar; okej :)

Allt bra idag då?:)

Jodå det har allt varit vårtecken här i skåne med!

I fredags var de snö, sen i söndags och idag är de strålande sol och fint väder samt lite vårblommor här och där :D

Fin bild :)

SV; vad bra :) här är också allt fint :)händer det nåt roligt i veckan ?

Sv: tack detsamma! :)

vååår!

svar; det är bra här med :)

Vad ska du hitta på resten av denna tisdagen då?:)

ska t en komåpis :)

Hur är det med dig idag? :)

Fint med blommor! Här är det 11 grader ute, så skönt men det vänder så klart till helgen då man vill göra vettiga saker. hur har du det?

sv: :D

vill du vinna en länk till din blogg? skriv en kommentar om just du vill vara med och tävla :)

Skit fin bild!

- Hihi jaa :D

Jätte mysigt med sol, vad ska du hitta på idag?

idag är det äntligen underbart vårigt väder :D

sv: Skönt :)

Nej jag tror jag håller på att åka på någon feber, så det är inte jättebra just nu..

Vilken härlig bild :D

vsg:D

Härligt att våren är påväg :D Fin blogg förresten :)

SV; jo det blir väl mest skolan, sen även pojkvän, vänner, kanske shopping och fest och sånt mysigt :)

Vilken fin bild!... och blogg. :)

Vilken snygg blogg du har! Hoppas du får en fin dag :)

sv: tack själv :)



vacker bild. snart kommer sommaren hoppas jag :)

Hej, jag undrar om du kanske vill rösta på din favorit bild:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/march/fototavling-2011-3-borja-rosta.html



Klicka på länken och rösta på den bästa bilden,

skulle också bli glad om du gillade inlägget på bloglovin.



Tack och ha en trevlig dag!

Fiiin bild! :D

- fin bild!

eller hur:)

Jag funderar på att min blogg enbart ska handla om något speciellt, har du något konkret förslag på vad det skulle vara? kram

Åh vad härligt med vårtecken!!

sv: trevligt =)



min helg har oxå vart super bra, vart med pojkvännen hela helgen...



här i sthlm e det fint väder just nu... men har ennu inte sett några vårtecken.. =/

fina bilder :)

allt bra idag? :D

Eller hur haha.

Händer för skoj idag? :)

Ha en toppendag :)

sv; Okej skönt, det är helt okej med mig!

Bara bra!:)

underbar blogg !

Fin bild:)

Va händer idag?:D

vilken fin & vårig bild! :)

Fin bild =)

nice bild! :D

sv: de gjorde de verkligen! fatta aldrig när min fotografiskabildlärare skulle förklara de :P

super fin bild !

OH VÅÅR! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback