allt för dig

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Inte mycket plugg för min del, hade precis börjat plugga då mobilen ringer och jag var tvungen att fixa andra saker. fick verkligen panik, och var tvungen att lämna plugget. vi har betallt min lillebrors och hans vänners bio biljetter, men man var tvungen att ha med sig nummret som står på baknomatkortet. men det gick inte alls så bra för oss att få tag i min pappa, så han kunde förklara dom tre sista siffrorna. så det var lite problem där och sen ville jag inte plugga bara för jag blev sur.

Annars ikväll, händer inte så mycket. ska försöka sova tidigt, men det blir aldrig så tidigt som jag har tänkt. men vi får väl se hur det blir, vi hoppas på det bästa. För jag är så grymt trött och behöver sova om jag ska orka med dagen imorgon.

GLÖM INTE TÄVLINGEN LÄNGRE NER I BLOGGEN!

Kommentarer

ANMÄL ER TILL DAGENS BLOGG, VINNAREN UTSES IMORGON OCH BLIR LÄNKAD :)

svar Jag fixar en liten video :)

du?

Jasså Gotland :) Själv går jag i stockholm på johnbauer gymnasiumet. Sugen på länkbyte ?

sv: jaa, ja hade tänkt va me, men ska bara fixa en bild ^^

sv:tack :) vad har du gjort idag då

Fin bild!

Jag har som tur är sovmorgon imorgon :)

jaa, Allt bra?:)

svar okej, nä inte ja heller, bara chillerillar :)

sv: haha nu glömde ja precis bort tävlingen detta är illa xD men ska fixa de nu :P

oj, är de din lillasyster??

väldigt väldigt lika :)

hehe :)

sv: tack så mycket :) haha ja blir alltid nervös när ja ska va med i fototävlingar varenda gång :P

sv: absolut haha :D!

sv: hahaha ;)

går det bra i skolan och så då? :)

sv: hihi ok :))

Ja :)

sv- okej, jag gör inte så mycket jag häller. Allt bra?

åh vad fin blogg :D

haha oj! menade BILD såklart ;D

Yes, fin bild :)

:D

sv: varsegod <3

men gud så söt hon är

sv- så bra, bra här med. :>

jag skulle också behöva sova tidigt, är typ helt dödstrött! har lagt mig sent varje kväll den senaste veckan men behöver ändå plugga. så man vet inte riktigt vad man ska prioritera :o

Sv: Svarar på kommetarer sj? :D

vad gör du+ :)

sv: haha ja jag börjar tänka för mycket typ: kommer bilden duga? den är inte bra m.m blir lätt sådan vad de gäller mina bilder :O

Sööööt:)

Hej, vad fin blogg du har!

Märkte att du hade en likadan kamera som jag har, jag är jättenöjd med den.

Skulle vara snällt om du ville kolla in min blogg! :)

Allt bra? :D

fett söt! :)

ja :( <3

Sv; härligt, jo jag mår bra :) händer det något roligt imorgon då? :d

Det är verkligen svårt att komma sig i säng i vettig tid även fast man försöker.

sv: Tackar! :D jag undrar bara för att jag tappade min på golvet och sen låter den konsigt när jag ställer in skärpan, men jag vte inte om jag inbillar mig haha....

Fin bild :D

Jättefin bild! =) Är det (en av?) dina småsystrat? =)



SV: vsg! =) Ja, precis! =) Är väldigt nyfiken av mig, o tkr att det är väldigt kul att få veta ngt nytt om folk! =)



SV: Aha, okej! Fast om du är 1.63, är du ändå 8 cm längre än mig. Nästan alla mina kompisar är minst 1.70 m. Har bara 2 kompisar som är under 1.60, men båda är längre än mig (fast inte så mkt). och nu fick du veta ngt nytt om mina kompisars längd + att jag fick veta ngt nytt.



vsg! Snälla bli min är en superfin låt! kul med låtar som stämmer in på en själv. gillar också den låten + 17 år, som har varit min favolåt ganska länge. :D



Så söt bild :)

Hej! Vilken fin blogg du har :) Besök gärna vår blogg som regelbundet uppdateras med det bästa från 90-talet :)

sv; antagligen samma :)

åhh nice tävling!! har ingen brea bild haha:D

allt bra med dig?

kram :D

Ok. Plugg är med :/

kul att du e med i veckansblogg kika in 22 maj och se om du vann :)

Hej helt underbar blogg kolla gärna in min blogg ha det gött!!!

Är det din syster? ;) För ni var rätt lika:p



nu har jag skaffat en systemkamera:D

Förlåt för försenat svar!



svar: Allt är bara bra med mig. Själv då? :)

så himla fina bilder, som alltid! :) du har talang!



svar indeed! hoppas du får en fin fortsättning på veckan! kram

allt bra sötnos ?:)<3

Grattis du vann ¨dagens blogg¨ !

var gärna med igen !

gud vilken fin bild! :D

Fin bild! :)

fin bilda allt bra ??























Follow my on Bloglovin







Trackback