ännu en till hemsida att jobba med


Min nya sida som jag tänkte berätta lite mer om, läs inlägget!

Hemma från en dag i skolan, eller har vart hemma ett tag men haft annat för mig. Idag i skolan har vi vart ute i skogen och tagit lite bilder. Vi hade super roligt, eller jag kanske hade det. vet ju inte vad dom andra tycker. Men något som vart mindre roligt är nog att jag har vart själv i skolan eftersom dom jag brukar vara med var inte där.

Efter lunch fick jag börja med mitt phofolio kan man säga, jag ska använda den hemsidan för att lägga in mina bilder och sen kanske folk vill beställa några bilder eller något? inte vet jag, får se hur långt jag kommer och hur mycket den utvecklas. jag har gjort en början idag och det är inte alls så lätt som det ser ut! Får fortsätta med den en annan dag, nu har jag lite andra saker att fixa. Plus att det blev ingen tandläkare idag, jag passa bussar och allt så det gick inte så bra som jag hade tänkt!

Jag har haft en bra dag och fått mycket saker gjort!
vad har ni gjort idag? haft en bra start på veckan?

Kommentarer

det är brabra :) själv?

Gu va roligt att du håller på så mkt med hemsidor! Vad arbetar du i för program för att skapa hemsidan? :)



sv: usch, vad tråkigt att kameran är sönder :( Går den att fixa på lagning?

kul att du är med i dagens blogg :D lycka till!

ser ut som en bra start på hemsidan! :)

sv: japp!

sv: helt okej :)

kollar på tv :) vgd igen ? xd

jo det är ok. trött som fan dock.xD hehehe.. :P

vad gör du? :)

Fin hemsida!



Idag har jag haft praktik och nu ska jag fixa med min hemsida och portfolio samt fixa designen på bloggen.



Vad gör du?

Kram

sv: härligt, jo helt okej med mig :)

hittar du på då? =)

sv: hihi:D åh, det där låter som en riktigt bra ide du... Har du gjort typ en hemsida eller? ♥

Hejsan, dagens blogg är nu avslutad, jag ber så mycket o ursäkt att det tog tid, men istället har jag valt 6 st vinnare, så det är extra stor chans att du vunnit, gå in och kolla och var med igen: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/may/utkast-maj-1-2011.html#comment,

KRAM =)

sv: jag lagar mat :D

sv; inte mycket, ska äta om en stund!

själv ? :)

sV: va bra jag mår sådär :)

sv; ja men det är klart! :D

sv: usch då =/ men har du garanti på de?



hemsidan ser bra ut iaf de lilla man ser :P

riktigt bra blogg! :)

kram

vad heter sidan?:D



Gilla gärna min facebook sida! det skulle vara så himmla gulligt av dig^^ det enda du behöver göra är att söka på: onlyangelica.blogg.se och sedan klicka gilla! :) jag får ursäkta om du inte gillar denna typ av reklam, puss!

DIREKTLÄNK: http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/onlyangelicabloggse/222113027805221

roligt med en sån sida :D

sv: aa, samma :) görs?

sv: de tkr jame:D

kan man få se hela din hemsida? :D



svar: haha ja! :)

tack ;D

Sv: så bra jo det är bra här med :D

låter spännande med en egen hemsida :D

Sv: Jo det är bra=)

väljer ut vinnarna nu, lycka till! :)

Tack ska du ha! :)

sv: tack ;D



psst, du glömmer väll inte min tävling?

http://marbes.blogg.se/2011/april/tavlingsdax-kimstore.html

sv: tack det ska jag :)

sv; hihi :)



Åååh vilka roliga idéer du har!

vinnarna & ny omgång av dagens blogg uppe på bloggen nu! :)

FRÅGESTUND, FINNS INGA DUMMA FRÅGOR!

SÅ KLICKA IN OCH STÄLLE EN LITEN FRÅGA ELLER FLER:)

http://josefinhagglund.bloggplatsen.se

Allt bra idag sötis? :)

tror ja ska färga håret och så i veckan iaf, de är allt ja vet :)

vad roligt :) görs?

Tack desamma :)

Jag har haft en bra start på veckan förutom att det är typ 4 grader nu bara för att skolan börja, på påsklovet var det typ 20 grader typiskt haha... Har du haft en bra start på veckan då? :D<3

mm ;)

Sv: Tack så mycket kära du! :)

Hoppas allt är bra, kram

Allt bra? =)

gud vilken fin blogg du har!

Hihi ^^

Du har fått ett e-mail om tävlingen du var med i på min blogg!! :):)

tack baby

Yes=)

sv: härligt åh höra!:) det är bra med mig med1

sv; okej :) ja har varit med en kompis! allt bra med dig då?<3

sv; okej!

Haft en bra måndag?

sv. kul att du vill vara med! :D Allt bra? ^^

jag har jobbat

det ser riktigt bra ut! :D

va heter hemsidan ? :O

nu har jag utsett en vinnare i dagens blogg :D gå in och se om det var du som vann, eller anmäl dig igen!

Kul det låter!! hoppas folk vill beställa bilder av dig! :) Fin bild ovan, förresten.



SV: haha, ja :P aha, gute glass. är det känt inom sverige, eller bara på just gotland? Kul att göra egen glass :) aa, precis, hihi ;)



förstår att det är bra, när det är fint väder! :) låter bra .

SV: Inte alls vad? :S Tappat bort ämnet här ^^

jaa elr hur! :D

Vad spännande!

GODIS!!!!! :D <3

Vilken fin blogg :o Den du har på bilden där asså :D Och älskar den bilden som är header :o Godis!!! <3

Sugen jag blev på godis nu ^^

sv, haha samma här, skola, hem och är ute och chillar med vännerna! :-)

kram!

haft idrott hela dagen i skolan, och träning sen, själv då? :)

Svar: Tack så mycket, kul att du gillade min nya header!

sv: hihi, johodu:)

Kåter kul :)

Låter kul skulle det stå :)

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe, är du inte med där så finns det en ny omgång. Lycka till! :D

va med och tävla om 15% rabatt på hoofstore http://bysisters.blogg.se/2011/may/lottar-ut-15-rabatt.html

fin blogg :D allt bra med dig?























Follow my on Bloglovin







Trackback