CHILLA GALET!


Den första bilden gjorde jag idag i skolan, när jag hade lite tråkigt. och den andra bilden gjorde min vän Lucas Bauermeister. Jag gillar den andra bilden starkt eftersom det är Lucas som gjort bilden och älskar ordet, chilla galet!

Idag när jag vaknade var jag rätt taggad för att gå till skolan, men jag var nog inte så taggad när jag kom till skolan. Först hade vi haft inbrott igen i skolan, tror vi är upp i 8 inbrott snart bara på ett år. Men vi lyckas alltid få tillbaka allt, men vi får se hur det blir nu. Annars skulle vi höra på en kille när han pratade lite om design, somnade nästan fast det var intressant!

Efter hade vi idrott och det var riktigt roligt, vi körde goalball. Plus att vi filmande också, efter fick vi se allt det var nog det bästa. Gilla verkligen att köra goalball! spelade även basket och fotboll, nu är jag hemma och vi ska fira pappas flcikvän Ewa. senare ikväll ska jag dra in till Visby och se vad som händer.

vad har ni gjort idag?


Kommentarer

sv: nåjaa =)

Händer det något trevligt till helgen :D?

oj vad tråkigt med inbrott :S

sv: häärligt :D

nej imorgon ska jag börja min makeover på min lillasyster haha! och sen ska jag kolla eurovision! måste hejja fram mina favoriter haha!

och söndag jobba och plugga =/

:)

Sv; tack detsamma!

allt bra? =)

haha låter som om ni får uppdatera säkerheten på skolan lite ;)

jo precis :)

aha jo just det dom normala går till skolan på dagarna :D xD Har nämligen slutat gå dit. Eftersom min är dum i huvudet :P

Så nja jag har varit ute å löpspringt, tränat lite hemma och badat min ödla sen bara segat ^^

snälla hjälp mig och välja vilken outfit jag ska ha på mig ikväll!! http://liborius.blogg.se/2011/may/snalla-hjalp-mig-att-valja.html#comment

Just nu gör jag inte så mycket, dudå? :)

sv: hihi ok!



har du förresten lust att lägga till varandra på bloglovin? :)

så lite så ;)

Kul att du är med och tävlar om att bli intervjuad!

Ikväll kommer jag utse en vinnare :)

LYCKA TILL!



Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra fredan hittils trots att det är fredagen den 13e :P

Jo tack! :D allt är bra! Sj? :D

http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-jenny

Jag tycker du ska rösta på den här bilden:) skriv sen till mig när du har röstat

sv: helt okej:DsJ?

Inget speciellt :)

Svar; Nej, men men, inte så mycket att göra åt :)

kollar hockey :) själv?

sv: så de skulle vara ubergullit av dig om du kunde rösta :D



Rösta på mig hos http://www.kaffehornan.se/ Mitt bidrag är nr 2 och alla som röstar på mig får en länkning i min blogg :D Jag lottar ut ett blgogsvar till någon av er som har röstat!



Hoppas du får en skit bra helg :D

Allt bra? :D

Fina bildeer :)

Snyggt! :)

Sv; härligt :D ja allt är super :)

Va bra :)

den första bilden är jättefin :)

Inget o tacka för ;)

Sv_ ah :)

sV: oj förlåt om du far fått dne massa gånger :)



länkning och vinnare av bloggsvar kommer upp när tävlingen är slut :)



haft en bra dag :)

snygg blogg :D

Hej där!

Allt bra med dig? :)

Vad tråkigt med inbrott på skolan

diggar dina bilder! är fotogalen själv. jag har precis börjar blogga , check it out! :) naaj ha de bra

bruna ögon

opel























Follow my on Bloglovin







Trackback