det är okej att du ljuger men inte att jag ljuger.

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ikväll blir det att ta det lungt, kanske ta en promenad eller springa. Annars har jag inga planer alls, borde fixa lite bilder men får se om jag orkar göra det! Annars gör jag det i helgen, för då kanske jag känner mig mer taggad.

Och imorgon händer inte alls så mycket heller, vet att jag ska till skolan och sen efter ska jag kolla på vårat hus. Vi flyttar snart och det är dax att börja packa här hemma. Kanske kan börja med det lite ikväll, jag gillar inte att flytta men det blir säker bra när alla saker är på plats plus att det blir lättare att ta sig i sommar, vill ha sommar nu nu nu!

vad tycker ni om min bild?
själv älskar jag den!


Kommentarer

sv: Inte här:(

jätte fin bild, gaah, har inga ord för hur fin den är! :D



svar: okej! :)

Yees :D

:D

sv: de låter bra de :D jo samma här :D!



bilden är härlig tycker jag :)



Rösta på mig hos http://www.kaffehornan.se/ Mitt bidrag är nr 2 och alla som röstar på mig får en länkning i min blogg :D

Taack ! :)

svar: FÖRSTÅR DET! :D <3

äre din brors flickvän? :)

sv; Okej ! :) samma här typ !<3

Händer ihelgen då ? :)

(ledsen för sent svar)

kollar teve :)

kollar teve :)

Fin bild :) Hon ser ut och va helt føælskad :P

gör läxor och lyssnar på musik, själv? <3

Vad tycker du saknas på min blogg? Bilder på mig, mode eller kanske tips? Lämna en kommentar, det kommer att hjälpa mig jättemycket! Tack på förhand :)

Vart flyttar ni? :)

Följa via bloglovin? :)

sv: taack!

jodå det är bara kanon, har ett par kattungar hemma nu :) hur är det själv?

Tack! :D

Allt är bara bra, själv då? :)

Hey! Tävling om ett valfritt smcke från midnigjtmarket.se just nu, så kika gärna in! http://lipstick.webblogg.se/2011/may/tavling-avslutas-175.html#comment KRAM!

sv: yesss :)

Fin bild.=) Lycka till med flyttaktiviteterna.

Vart ska ni flytta? :)q

Jaa, jättegott! Haha inte så mysigt med plugg men annars så :D

- tack så mycket! allt bra ? :)

Riktigt bra bild:)



Jag däremot fattar inget av hur jag ställer in grejerna på min kamera x).. haha

jag ska precis sticka ut, själv?

åh, bilden var superfin!

Skönt med promenad :)

sv' tack :D Fin bild!

Hehe, toppen! :)

Jaha okej :)

sv: hihi ok:)

Haha men så bra då! :D

frään bild :D

SV:Jo det är bara bra , vad har du gjort idag då?^^

Jag tycker också om bilden väldigt mycket! :)

Ska du flytta själv eller är det hela familjen som ska flytta?

sv: okej de är snällt av dig :)



händer ikväll då?

finb ild :)

sv; nej inget :D

Dagens blogg är nu utsedd. Kika in och se om det var du som vann, annars är det bara att anmäla sig igen. Kram hej!

varse ^^

Sv. Tack:)

sv: ja visst är de! :D

så bra då ;)

hoppas du får en fin kväll!

SV: sluggat och städat lite så där:;)

Sv: bara bra jag med :) gjort idag?

sv: okej :)



ne ja har inga planer riktigt ska nog bara ta de lugnt :)

-bra här med :D

vad gör du?

svar: okej, kände igen henne på bilden i din meny ^^

Fusk... :(

Har aldrig varit på gotland :S

sv- tack, vad gör du?

sV: skönt med helg snart :)? några planer för den :)?

sv: åh vad trevligt :D ne ja ska med umgås med vänner och så handla lite tror ja :P

sv- okej, nej jag gör inte så mycket. Försöker kommentera massa bloggar :D

Men jag har inte råd ;)

sv: ja de blir de nog :D!



men grejen är den att är man med sina bästa vänner så behöver man inte göra så mycket för att få en perfekt dag :)

sv- nja det går väll sådär, <3

FÖRLÅT FÖR SENT SVAR!



Hoppas att du haft en bra dag <3

svar: jag vet, är nog smartare än dig också ;) <3

hejj!!

fråga gärna någonting ;)

Gillar den med ;)



Anmäl dig gärna till dagens blogg http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/3st-vinnare.html#comment

Sv: :)♥

Hihi, tack! :) Har redan planerat att ha den på midsommar så nöjd blev jag! :P Kanske medlite blommor inpetade i flätan.

Puh! Nu är jag hemma från dansen och är helt slutkörd =)

Hoppas du haft en bra dag och att det är bra med dig!!!

Kraam :D

sv; Varsågod :).

Det är sådär...själv?



Vill du göra mig den finaste tjänsten och rösta på mig via SMS här: http://st.nu/noje/schlagerstjarna/1.2806996--1-cajsa-lindahl-avundsjuk Skulle betyda så GALET mycket!

sv- vadå vadå då?

svar: haha! ;)

sv: spännande med flytt :) ja har nog aldrig flyttat

:(

fin bild :)

ok...



Vill du göra mig den finaste tjänsten och rösta på mig via SMS här: http://st.nu/noje/schlagerstjarna/1.2806996--1-cajsa-lindahl-avundsjuk Skulle betyda så GALET mycket!

jo de är bra ;D

Jaja.. :)

sv: okej, det är rätt bra här också:)

va gör sötisen ?

sv; varse ! :)

jadå allt är väl bra :) självv då ? :) <3



// kladdi :) (L)

sv: usch de förstår ja de lämna massa minnen m.m har ni bott där ni bor nu länge?

sv; :).

härlig bild :)

fan. :( skulle verkligen betyda så galet mycket! :'( Tävlingen avslutas tydligen i morgon! :O

Vinnaren av veckans blogg och länkning i min meny i en vecka är utsedd! Kika in på min blogg för att se om DU har vunnit, om inte så är det bara att vara med igen nästa onsdag. Kram!

sv' tack! Några planer inför morgondagen? :)

Är du 18 i sommar eller när fyller du år? =)

Superfin bild :)

men jag får skylla mig själv som inte orkat blogga de senaste dagarna så jag har inte kunnat berätta det. :P

sv: haha du är snygggg!

vad skönt!

jadå, det är bra med mig :) <3

sv: åh najs de iaf :)



ska ni flytta till ett samhälle eller är de typ landet ?

vilken härlig bild :D

Får allt ta och göra det, säger det varje sommar att jag ska dit men blir aldrig av...

äter lite gott me killen o kollar tv

tkr bilden var cool! =)



ska du flytta, vrf då? och ska du flytta långt, eller bara inom gotland?



SV: okej :) Hihi, tkr iaf att ni är lika ;) vsg! =) Haha, förstå¨r att det är svårt att hålla koll på alla.. :)



Oj, sitter uppe o skriker? det låter jobbigt :P. Runt 2, oj då, då lär han vara trött i skolan.. :P

Är också 16, eller fyller det om exakt en månad :P.



det låter undrbart =) jag gjorde inte så mkt då, var hemma bara :P

cool bild :)

Det förstår jag :D:D

sv: najs, yeah D:

sv' okej, samma här :)

Sv nej vi behåller vårat hår tycker jag :-D

okej! :D

Bilden är helt fantastisk!

Bra jobbat!

sv; jo det är bra! :)

Haft en skön och solig dag? :)

God natt: )

ja elr hur! :D

SV; okej :D

sv: det var så lite så! :)

vad händer idag?:)

sv; haha okej, jag ska snart till skolan :D

ingen orsak ^^

god morgon! hoppas du får en bra torsdag:D

Allt bra? :)

Fin blogg :) följa varandra via bloglovin du behöver bara gå in på min blogg o klika på följa min blogg ikon o följa den o skriva att du följer mig så gör jag samma sak på din :)

vilken bra bild !

förmedlar verkligen den känslan :)

hoppas allt är bra och ha en bra kväll !



kram

Grym bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback