det blir bättre och bättre för oss


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bjuder på en bild på Henrik och det är min systers sambo.

Igår hade jag det riktigt trevligt, först var jag tvungen att kasta i mig maten innan jag skulle med bussen. och när jag kommer in till Visby så kom min kompis Emma. Vi åkte först ut till stenkumla och var med några där, mycket trevligt gäng med bara grabbar istortsätt! Efter åkte vi in till Visby för att träffa några andra ett tag, och sen hem till någon grabb!

Minns inte vad alla heter, lägger aldrig namn på minnet om jag inte behöver veta vad dom heter. Men som sagt jag hade det riktigt mysigt igår, och det fanns mycket trevligt folk! det kunde vart lite bättre kväll, men finns inte så mycket och göra åt saken. den blir nog bättre nästa gång med det här gänget. det finns mycket mer att berätta vad vi gjorde och hur kul vi hade, men går inte att förklara kommer ta för lång tid, men jag hade det lika bra som alla andra. plus att det var fredagen den 13, jag hade nog mer tur än otur!

Idag ska jag bara det det lungt, får se vad som händer och vara med en kompis sen ikväll.
vad ska ni göra idag/vad gjorde ni igår?

Kommentarer

sv: ja det är finfint med mig, själv då? :D

Helt okej! Dudå? :)

Sv; tack så mycket :D <3



härlig bild !

haha, gulligt att han blinkar med ena ögat samtidigt :P



svar: hih ija! :D <3

Härligt :)

Sv; så lite så :)

sv: Tack :D

svar: haha, äre han eller du som tycker att han knappt blir bra på bild? :P

svar: haha jaha! :)

min pojkvän är likadan ;)

sv: härligt å höra! :D

SV: Okej :) Ett år hihi :)

allt bra annars? :D

hoppas du får en lyckad helg med massa kul :)

Sv; härligt :D ja allt är super, <3

svar: haha jag vet! :P

SV: Japp :) <3

sv: härligt :) det är bra här med. haft en bra fredag den 13de?

Sv; ja :) <3

:D

SV: Vad ska du göra för kul idag då? :)

Sv; städa & så :) själv? <3

sv: Okej, strunta i det då, hähä. ;)



Hur är det borta på Gotland idag? :D

sv :D allt bra ;)

själv?

sv: hihi :)

planer för idag då?

ja :D

sv härligt :D

ska du göra nåt mys idag?

hejhej, jag är med i en tävling där jag tävlar om veckans blogg. det skulle vara lättegulligt om du kunde rösta på mig :)



efter att du röstat på mig på denna länk: http://sofiegotthold.se/2011/may/veckans-blogg-avslutad.html



så kommentera i min blogg att du gjort det så kommer en av dom som röstar på mig få en länk på min blogg :)



tack på förhand! =)

:)

svar: haha! ;)

va göru? :D

sv: ja okej vad skoj :)

nä jag har faktiskt inga planer :)

tack du! jo de hade jag:)

Sv; okej samma här :)

Sv: kollar på disney ;) sj? :D

okejokej:) jag var med några kompisar!

sv ta det lugnt :D

va gör du nurå? :D

Va med i VeckansBlogg :D

http://jennifferkling.blogg.se/

Sv; okej kul :D

sv: Okej vad bra! :D



Härligt att höra! :D Det är bra med mig med, dock lite småtrött p.g.a en viss lillasyster som såklart var tvungen att komma upp på mitt rum klockan nio i morse och skrika "JULIA, JUUUULIAAAA, JUUUUUUUUUULIAAA!!!" hahaha. :( <3

jaa :))

lycka till:)) (L)

vad händer hos dig idag då? :)

kram

Jätte snygg blogg. Vad händer i kväll ?



Kolla gärna in min blogg och ställ en fråga i min frågestund ! :D

Har ny design på bloggen, titta? :)

sv: åh tack sötnos! :D

Bloggtävling och frågestund på min blogg nu, kika in om du vill va med och kanske fråga om någonting ;)

Kramis!

sv :P ta d lugnt fixa mig :D

hur mårs?

sv: okeii nice, jo det e bra här med :D <3

Sv. Så bra! ;)

Va gör du??

svar: ja det är bra!

dudå? :D

sv; tycker jag allt :D

Sv tack söt:-D

vet inte, tar dagarna lite som dom kommer just nu, är bara så otroligt trött :p

låter som du hade en rolig kväll :)

sV: åh va trevligt :D



ne igår så satt jag och min syster och käka ahlgrensbilar å kollade på beck :D

sv. Jag skulle haft en sjukt bra helg, men jag är sjuk så det blev inte så ;/

Hihi tack :D

sv. Ja, verkligen ;/

ska du hitta på något kul idag då? :)

- ja, sj?

Sv; japp :D

Härligt!

sv; indeeed! händer ikväll då ? :D

svar: okej, bra! :D

svar: lyssnar på musik :)

förlåt för sent svar, har varit i falun med min skola under veckan!

sv: yes :)

hej hej jag undra ifall du vill göra länkbyte?

sv. Har ingenting bestämt!

ha en fin kväll:D

- vgd?

Hej eftersom du röstade på bilden ska du också kommentera på den här bloggen http://thaipinnen.blogg.se/ och skriva att jag det var jag som sa till dig att rösta på bilden:)

sv:inte mycket sj ? :)

gjort hitils idag då? :) <3

Svar: Okej :) Tittar du på Eurovision ikväll då? :)

Kikar in & önskar dig en supermysig lördag! :) Kram.

Ska va hos kusiner&sen ikväll se Eurovision:p

Ledsen för sent svar.. Allt bra?:)

Ok, härligt :D

Jo tack det är bra här med.

Yes! :)



Har du några roliga planer för dagen? :)

Ikväll blir det till att fira min kompis! :)

- slappa. hur många läsare har du haft idag?

fin blogg :)

- okej, lyx! Blir det lördags mys?

Spana gärna in min blogg! :)

Sv: Ja ganska :D

vad gör du då? :D

:)

sv; grilla hos min mosteR :D

Sv: hihi!

inte jag heller! tar det mest lugnt!

De är bra :D själv ?:)

Du, tycker du min design ser rörig ut :O

- okej, blir det något gott ikväll?

- en b&j. Gillar du B&J?

hela menyn :O? Vart är typ bilden på mig? Gud, ja suger på de här. Försökt få de rätt hur länge som helst men i min data ser de bra ut, fast inte i andrs tydligen :O

sv: okej :p

typ varit på ko utsläpp, haha:D

allt bra?:D

förlåt för ja är jobbig , men kan du uppdatera min sida nu o titta :O byte sida på menyn :(

du kan inte tänka dig o hjälpa mig :(?

får verkligen inte till de.. Hur långt nere :O

sv: ja det var kul att se ! :D

sv: ja:D

har du några planer för kvällen?

nu ska de vara fixat :D

du gör int länkbyten :)?

Amazing blogg!

sv: okej :)

umgås med familjen och kolla på eurovison song contest (stavning?) :p

sv: nja, haha :p

sv; skoj som skjuttsingen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback