det blir inte bättre om du ljuger

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår hade jag tänkt att ta det lungt efter skolan, men det blev inte som jag hade tänkt! Först var jag tvungen att hjälpa pappa och det var nog inte det lättaste som finns. Efter fick jag jobba lite här hemma, känner bara hur bra det kommer bli sen med alla pengar till mitt körkort! skönt att få börja på sitt körkort, nu gäller det bara att plugga.

Idag är det onsdag, jag ska ta mig in till stan för att träffa en kompis och sen ska jag kanske åka och jobba med pappa en stund. Får se hur mycket jag orkar göra och hur pigg jag är under dagen. Annars har jag inga planer för denna dag, rätt skönt!

vad ska ni göra idag, mina läsare?

kan inte lita på dig, säg sanningen istället!
om du inte gillar att jag ljuger, ljug inte själv.

Kommentarer

- vet du inte hur du fick en gratis sak?

- jaha, ahha! vgd?

sV: de låter som en skön dag för dig :) ja är fortfarande inte riktigt frisk så är hemma så ja ska la ta de lugnt :)



Hej du skulle vara guldvärd om du röstar på mig i denna fototävling http://www.kaffehornan.se/. Mitt bidrag är nummer 3 tack på förhand :)

du har så fina ögon :D

finis :D

Sv: jag med :)

allt bra?

sv; Jodå, det är bara bra! :)

sv: jaha:) jag ve tinte!

Tack, älskar själv bilderna! :)

svar: Helt okej, vad gör du då?



PS: Rösta gärna på min blogg, det senaste inlägget "Rösta, rösta!" Om ni vill rösta skriv bara rosa om ni tycker den rosa toppen är snyggast! TACK :D

svar: Helt okej, vad gör du då?



PS: Rösta gärna på min blogg, det senaste inlägget "Rösta, rösta!" Om ni vill rösta skriv bara rosa om ni tycker den rosa toppen är snyggast! TACK :D

du är så vacker! <3



svar: jag är dunder förkyld och katten är borta fortfafande :( <3

Fin bild:D<3

sv: Detsamma sötnos :D

Svar: Okej :) Jag var på stan och shoppade lite igår :) Har ni superfint väder idag med? Vi har redan över 20 grader :) Nice!

Fin :)

God morgon! :)

Lika underbart väder idag som igår, visst är det skönt?

Hoppas du får en bra dag! :D

Kramis

Ska göra samma som vanligt, jobba, och avsluta dagen med en fet powerwalk :) Dudå?

- så söt!

Söt du är!

vad gör du ? c:

ja :)

Yes :)

Vad härlig färg på klockan!

hihi såg din kommentar hos felicia..!!! GULLUNGE!!

Det är bra med mig också, fast jag har varit hemma idag från skolan pga mensvärk.. :/ Men jag har ist varit ute o solat hela dagen, nice! :)

hihi, jo :)

& ja, visst är hon!

Jag ska på ridlektion :)

Hej! Fin blogg!

Vill du vara med i min veckans blogg-tävling och bli länkad i min meny en hel vecka? Klicka in på min blogg för att anmäla dig, eller klicka här:



http://kajis.blogg.se/2011/may/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment



Vinnaren utses ikväll. Lycka till!

bra de :)



lovin ?

:)

Jaa :) Hur är det?

typ samma :)

Allt är bara fint :)

Yees! :D

sv ;härligt !

det är fint med mig tack :)

vad gör du ? :D

Jaa det är verkligen mycket och tråkigt :(

Baara bra :D vad gör du? ;D

svar: nej, verkligen inte :( <3

varsågod! <3

hehe mm :)

SV: Har precis jobbat klart, så nu væntar jag på att det ska bli middag. Har som sagt bara en powerwalk planerat. Vælbehøvt efter allt gotteri! :)

ska va med en kompis D:

tack sötnos :)

söta du :)

heeej :) fin blogg!! :)

SNYYYGGGING!

hur mår du? :D <3

sv: hihih gött :D



godnatt , hade fint ,så hörs vi snart igen ? :) <3

Körkort ja... undra när man skall få tid/pengar att ta tag i det..?



//Emma Hå























Follow my on Bloglovin







Trackback