din doft känner jag hela tiden


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Plugga och spotify, och jag får mycket gjort. Men nu ska jag nog ta en paus för idag, kanske jobba lite mer ikväll men får se vilke humör jag är på. kanske orkar vem vet, men tror inte det eftersom jag vaknade as tidigt istället.

Nu ska jag ta och hitta på något annat en stund kanske, gå ut och ta lite kort eller ut och gå eller något annat mysigt. Får se vad jag hittar på och till er alla glöm inte bort tävligen!! ni kan vinna en reflexskärm, ni kan alltid chansa. för du kankse har just den bilden som jag kommer välja ut! anmäl er till tävlingen och sen önskar jag er lycka till!

(länk till tävlingen)

Kommentarer

svar: bra Bea! :D <3

jag kollar platsbanken, sen ska jag plocka ur diskmaskinen och sne plugga trafikkunskap på datorn :)

sv: häärligt! :D

jo de blir väl samma, bara chilla typ! =)

aha okej :/ jobbigt :/

sv: härligt att höra! :D

tack! :D

De tär toppen! :)





Nu är veckans blogg avslutad på min blogg:) Kolla om det var du som vann. Om inte

anmäl dig igen redan nu!:D



KOM IHÅG ATT SPAM ÄR TILLÅTET!!!:D

svar: tack! :) det måste göras.

Har börjat blogga nu igen med helt ny design



var gärna med i veckansblogg som avslutas på söndag 22 maj



gjort nåt speciellt idag? :)

svar: vad pluggade du då? :)

sv: Japp :D

svar: uppsats elr? :P

Älskar bilden på din i header, suuper fin! :)



Ps, skulle du kunna rösta på mig här --> http://annieerikssonn.blogg.se/2011/may/3-finalister.html#comment

Jag är nr. 3 :) Skulle vara suupersnällt om du ville rösta :)



Ber om ursäkt om du inte gillar denna typen av tips/kommentar!

Svar: jag har fixat min design lite :)

Det är sant, hur träffades du och han dÅ? :)

Tack så mycket för tipset! Men har redan en sån hihi :)

svar: okej, skönt att ha det klart då? :)

sv:det förklarar hur du har fått så mångla läsare :)

Allt är bara fint med mig =)

ha en fin dag :

sv: ah okej, skolan bara! :)

sv; oj! ja trodde du bodde i stockholm! :o<3

Sv: Härligt söta du, jo allt är bara fin fint med mig :D

svar: aj då :( <3 när ska arbetet vara inlämnat då?

sv: jo samma här faktiskt! :)

hoppas du haft en bra dag!

är ni små kära än då? :)

mm ;)

känns som jag har pluggat hela dagen >.<

Sv; Toppen! :)

ja de e typ samma här.. sol, vind sol vind..

jätte fin blogg! :)

Så himla bra då! Hoppas allt är bra med dig :)

Var med och tävla om en earcuff på min blogg som jag själv gjort!

Direktlänk hittar du här; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/tavla-och-vinn-en-ear-cuff.html#comment

Där kan du läsa mer om tävlingen!

puss&kram

Allt bra idag? :) kram!

sv: jajamen! :))

sv: yesyes :)

Va bra! :D jo det är bra med mig :)

Du får gärna svara på frågorna jag skrev i inlägget om telefonerna :) <3

du har inte lust att ställa frågor i bloggsvar hos mig och få en länkning :)

Så bra :D

wiiii

svar: men det är ju bra det :D men kan du inte plugga det fler dagar? :)

Går de inte att ställa frågor i bloggsvar ? :O :S

svar: okej, då kanske du blir klar fortare :D

Fin bild :)

svar: precis! så gjorde jag nästan alltid i skolan :D

komigen nu fest sugna tjejer & killar, snart är det dags för club top notch 2års jubileum tillsammans med 3000 andra ungdommar. Festen kommer att vara i solna hallen den 28onde maj från klockan 20.00 till 02.00 & åldersgränsen är 15+ (96or & uppåt)

Ni som är intresserade kan gärna höra av er till mig, för jag har mer information & biljetter !

Facebook - Kim Fransson

Blogg - Kimfransson.blogg.se

Msn - [email protected]

nja, jag vet inte, kan inte det, kan inte fokusera :/

FOTOTÄVLING PÅ MIN BLOGG :) VAR GÄRNA MED !

Duktig du är på att fota

svar: ja! :D

tack :D



härlig bild!

:)

Sv; lite så :)

tack för frågorna, jag länkar er i morrn vid lunch tid :)

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??

Hoppas du haft en bra dag?

haaaa en fin fortsättning av denna dag!

fin blogg, allt bra idag? :)

tack :D



GOODIEBAGTÄVLING!



http://eeeelins.blogg.se/2011/may/sexig-goodiebagtavling-1.html#comment

just nu har jag en Veckans blogg som pågår hos mig :D

det enda som ni behöver göra är att anmäla er i länken längst ner :D



HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

OK, :) ska vi vara med I varandras tävlingar? :)

yesbox:)

Sv; Allt bra då? :)

SV: Det är bra här med!:D

Okej, vad bra.. Nja, sådär.. Jag har åkt på en förskyldning.. :(

fin bild! :)

KRAM

Jo, samma här :D

tack:d

ok, det är ju ditt val :)

Nu har jag lite auktioner på Tradera. Länken hittar du i menyn i min blogg!

Ha en bra onsdagskväll.



hola! om du är sugna på att köpa vagabond skor "poppy" så kolla in det här! :)



http://www.tradera.com/Vagabond-skor-poppy-storlek-38-auktion_342393_133433846

Så fin bild :)

Jätte fin bild och jäte fin blogg

Snygg bild























Follow my on Bloglovin







Trackback