dina ögon är bara för underbara

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår tog jag det rätt lungt, såg lite film och gick och la mig rätt tidigt. men jag sov kanske inte så många timmar inatt istället och nu har jag vart ute i det fina vädret. därför har jag inte skrivit i bloggen, nu blir det att fixa sig och sen har jag lite andra planer för dagen. (det kommer bli as kul, men kan inte skriva vad det är ännu)

Annras är det helt okej, trött och lite små hungrig. senare ikväll blir det att åka hem och fixa lite saker och sen är det bara att tagga för en helt ny vecka. det kommer nog blir bra, om allt blir som jag vill.

vad gjorde ni går? och vad ska ni göra idag?
missa inte tävlingen som avslutas ikväll vid 00:00 (tryck här)

Kommentarer

allt är toppen, hur är det själv? =)

kollar teve :)

vad gör du? :)

fin bild =)

Sv; Allt är bara fint med mig :D Sj?? :D

Sv; japp själv? =)

igår så lanade min käraste sambo. Så jag satt nere vid min data typ och inte gjort ett piss:P Själv? :D

nu har jag startat en dagens bloggtävling på min blogg, så ta chansen och bli länkad inför min läsare (under headern ser du de gamla vinnarna, där blir du länkad om du vinner!) avslutas imorgon (23.5) så kicka in! lycka till! (:

jo da det är bra =) sj da

SV: Japp, allt bra själv då? :D

Va görru ?

Vilken fin bild :D

Sv; härligt :D

fin bild!

svar: haha okej :D

sv: jo :) händer ida ?

<3

sv: samma :)

Så fin bild :)

sv: japp :D fin header btw

najs :D

saknar dig .... <3

allt är bra! själv? :)

fin bild!

Tack, din bild också ;)

Fin bild :)

SV: Skönt att höra :) Tack så mycket!

härligt :)



planer för dagen?

Läcker bild och snygg blogg :)

så vackert :)

Härlig bild! :)

Wow! Vad häftigt foto!! :D

fin bild :)!

Så vacker bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback