dina ögon är fina


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag älskar när det är varmt, men jag hatar när man har för mycket kläder på dig. Idag har det var sjukt varmt som igår och det är bara skönt, imorgon kanske jag ska se till att inta ha så mycket kläder på mig om det blir lika varmt.

Imorse tog jag bussen till pappas jobb och hjälpte honom en stund, sen in till Visby för att träffa en kompis. Det var riktigt trevligt, fast vi inte gjorde så mycket mer än att sitta och prata vid strandpromenaden. Efter tog jag bussen hem och det var nog första gången det inte var varmt på bussen. Nu ska jag se till att äta något, för jag har bara ätit frukost idag.

har ni haft en bra dag, vad har ni gjort?


Kommentarer

Vacker bild! :)

Så lite så! :)

sv: har du fint väder?:D

Var med i tävlingen om att vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar. Hotell/frukost, Flygresa, Spa Thalassobad, Smink/Hårstyling, Fotografering med proffs fotograf, Två middagar, Fallskärms hopp (tandemhopp)

Och ett minne för livet!



Läs mer om tävlingen på bloggen i samarbete med Rapunzel och Mondoblog.

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

fin bild! :D

jätte fin bild! <3

svar: hihi ja! :D

sv ; hehe okej :)

ska snart iväg och köpa skor med pappa :D

Ska till jobbet snart, sen hem och mysa med killen! :)

Vad ska du göra? :)

sv: haha oj inte kollat till min blogg på döö länge., hur e de me dej =)?

-Tack :D

allt bra?

har lagt till dig nu gumman

Hihi jag meed ;D

tack hjärtat :)

Härlig dag du verkar ha haft! :)

Min dag har bestått av att sitta inne och kikat på deverce bloggar och sidor. Snart ska jag iväg på ett ärende! Njut av livet!



Kram Eleonor

sv: joodåå, de e bara bra, stressad, så mkt som ska göras i skolan nu innan studenten >,<

hejsan, nu har jag äntligen startat upp min blogg.. igen..

det skulle vara jättesnällt om du bara kikade in och skrev vad du vill läsa om, eller tipsa om någon dagens/veckans blogg. Fin blogg btw =)

så lite så <3

sv: tack :D

super fin bild :D<3

sv: hehe ja :D

sv; uppfattat :)

Här har det också varit dövarmt idag och nu kom åskan! Underbart, älskar åska! :D

sv; japp , och allt bra med dig? :)<3

puss

sv: jag mår fint, själv? :D

med mig är det bra :D <3

Nu drar jag igång med dagens blogg, om du är intresserad kan du trycka på länken:



http://signesofias.blogg.se/2011/may/dagens-blogg.html#comment

vad gör du? :)

Sv: Okej :D

Har ni det sol hos er också? :)

svar: varsågod! :D <3

Ja =)

Sv: :)

Jag ska strax laga middag :) du?

sv: härligt :D

sv: ja :)



har du haft en bra dag då :)?



Rösta på mig hos http://www.kaffehornan.se/ Mitt bidrag är nr 2 och alla som röstar på mig får en länkning i min blogg :D

svar: pratade nyss med Anna, ska snart duscha, du då? :D <3

FÖRLÅT FÖR SUUUPERSEGT SVAR!



Svar; Japp, den är superfin! :)

Fin bild!

Fin bild :D

Jätte fin bild!

fint! :)

Åh så fin bild, du gör alltid så fina bilder<3



Sv; Japp deet har jag. Hoppas allt är bra idag? :)



Skulle du kunna göra en sak för mig? läs mitt första inlägg och skriv något.. uppmuntrande.



Hoppas du har lust & förlåt om jag störde dig och om du inte vill är det helt ok.



kram

Nu har jag utset 5 vinnare,kika in och titta om det blev du,annars kan du gärna anmäla dig igen http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-fem-vinnare.html#comment























Follow my on Bloglovin







Trackback