ditt val, blir mitt öde

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min kväll har vart så sjukt seg, när klockan var 17:00 tänkte jag nästa gå och sova men då var klockan inte alls lika mycket som jag hade tänkt! Det är inte bara kvällen som har vart seg, till och med min data när jag skulle fixa lite nya bilder som jag tog förut!

Tack till mina bästa läsare ni är underbara. Tack för att ni gillar mina bilder, min blogg och min text. Blir riktigt glad av att höra era ord. En sak till tack till alla som gillar min rubrik i inlägget under ''om man inte gör fel, lär man sig inget'' Som ni sa, texten stämmer och jag säger inte jag håller bara med. Texten stämmer!

Vad har ni gjort för mysigt ikväll?

Kommentarer

TEST!

Hoppas du får ett bra slut på dagen!

jodå jag mår riktigt bra :D

sv: Shoppa och vänner :D själv?

sv:okej _D<3

sv- hihi, vad gör du?

Superfin bild! :)

sv: Ja :D

Ha bara slappat! Vi har studjedag imorn så då kan man vara uppe extra sent :P

Men vill bara säga att du har en skiit braooo blogg!! Älskar den!<3 :D

nää verkligen inte :P

Sv:

Vad bra!

Det har jag också :)



Kram

Hihi:D Allt bra idag?:D

härligt :d

Gjort i dag då ?:)

inget du? <3

jättefin bild :D

tack :)

sv:De va inge ;D<3

Följa varandra på bloglovin? :)

sv; haha ja, men det är kul och skriva sånt oxå! :D

sv: Tack snygging! :D



Hur är det borta på Gotland? :)

haft en bra dag ? :)

sv: Ser du big brother?:)

sv: ja det är bara bra med mig, själv då?:)

okej :)

Sv: Japp :D

vad ska du göra i helgen ? :D

tackar så mycket!:)<3

fin bild :D

:)

sv:

allt är toppen med mig, själv ? :)

använder du läppstift/läppglans? :) ha de bra!

ja, texten i rubriken i inlägget under stämmer!

svar: jaha, okej :)

God natt :)

svar Det var så lite så ^^ jotack de e bara bra med mig. själv?

sv: ja, jag tar nog åt mig lite , för inte har jag fått så många, men det gör inget ;)

man måste ändå tigga så mycket för att ha chans att vinna om man inte har en överlägsen bild eller en stor blogg, och jag har inget av det ;) och jag tycker inte ens själv att min bild är bäst, så orkar inte satsa så mycket, och be alla att rösta.. är ändå så glad för dom jag ändå får :D

så fin bild !:D<3

Jag har varit med mamma på stan, händer inte allt för ofta så det va mysigt :)



Händer i helgen då ?

SV: Tack så mycket :)

jo det är bättre i alla fall...stressigt. :P men det är bara en dag kvar på skolan nu och sedan bär det hem över sommaren!

najs då :)























Follow my on Bloglovin







Trackback