du är min och kommer alltid vara min

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm (lite bildbrist, så gjorde om en bild)

Sitter i skolan med halva klassen och jobbar, fast vi inte gör så mycket just nu. sitter och lyssnar på musik och fixar lite i photoshop och chillar i skolan. visst låter det som en bra start på min fredag och det kan vara skönt för jag är så sjukt trött idag. och behöver ta det lungt om jag ska orka med hela kvällen.

Ikväll blir det att vara med bästa Emma och jag är sjukt taggad för att träffa henne. Mina ord till den tjejen går inte att förklara, först är hon helt underbar. plus att hon är den man kan lita på upp till 120% äkta vänner gillar jag och det är precis vad du är. gör vi små misstag, så kommer vi alltid reda ut det på ett moget sätt! allt för dig, fast det vet du gumman.

GLÖM INTE MIN FOTOTÄVLING DÄR NI KAN VINNA EN REFLEXSKÄRM!
(skriver när jag kommer hem och glöm inte bort att följa min bloglovin)

Kommentarer

tack :D

svar: ja, gör det du, hon mådde förresten inge bra igår :( <3

Godmorgon :)

SV: Allt är bara bra håller på att tvättar och skall strax diska ... å snart blir det träning och mys med sambon

nu funkar det att kommentera här iaf :)

svar: ja :( <3

svar: det va väl blogg.se som krånglade som vanligt :( <3

hehe söt du är då :) Du förtjänar en länk <3

japp :D

tack gumman

Hoppas du haft en bra dag i skolan =)

sv: Jaaah! :D Gjort idag då? :)

sv: Drömfångare är alltid fint, de är tidslösa=)

och visst är bikinin snygg.



Ha en toppen helg sötnos!

Fin bild som alltid.

Jo bara bra, vad gör du idag då? :)

Kram!

svar: yes! :)

sv; hehe :P

allt bra idag? :)

sv: okej bra! jag utser en vinnare kl 18.00 idag:)

sv: skara, sj? :)

älskar din design :)

hej! :)



fin blogg :)

hur är det? :D

beställde nyss lite bikinisar :p sj ? :D

nu gör du mig generad

Sv: :)

Wow, snyggt fixad i Photoshop. Vilken använder du?

händer i helgen? <3

ball bild ;o























Follow my on Bloglovin







Trackback