du blir en annan person i mina ögon


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Klockan blev så mycket innan jag kom hem och gick och la mig, somnade kanske vid tolv och är uppe nu. Först var vid i stan vid min bror och fikade lite vid honom, det var riktigt mysigt! senare åkte vi ner till folingbo, där min halvsyster bor och hälsade på dom och firade Oliver ett tag. Efter blev det Icamaxi och sedan var det dax att äntligen åka hem, jag är jätte nöjd med dagen. Har fått vart med några delar av min familj och det är det bästa jag vet!

Idag är det fredag, underbart och skönt att det snart är dax att vara ledig från skolan. Idag har vi gympa och då ska vi åka rollerblade, några kilometer och sen har vi även foto. Hoppas tiden går snabbt i skolan, för jag vill bara komma hem och på börja min helg. Har lite planer, träffa mina bästa vänner, vara med min familj det är nog det jag har planerat för helgen.

Missa inte tävligen längre ner i bloggen och inte bloglovin heller.
ha en bra dag idag i skolan, jobbet eller hemma. jag hör av mig senare under dagen.

Kommentarer

yesbox :D

svar: Tack så mycket! :D



Jättefin bild :)

fin bild :)

sv tack! :)



kram!

Varse :D<3

God morgon hjärtat :)

mysig bild :)

sv: idag mår jag skit bra! :D Fast fortfarande lite förkyld ''/

sv: jaha va kul:D

ska snart ut och springa :)

följa varandra via bloglovin? :)

sovit gott ? :)

Fin bild =)

svar: Ingen orsak! :D

http://www.youtube.com/watch?v=rKH_Gv9Y8cE&feature=youtu.be

sv: tack!

Vad gör du? :)

mjoo, ett par timmar iallafall

är allt bra ? :)

vilken fin bild :) Blev glad över o se den. o jag har sovit så dåligt och mådde så dåligt igår, så fick du mig och le idag. tack <3

det är bra :)

Sv: Inget speciellt. Ligger hemma och är sjuk ;I

aaa



va ska du göra idag?

allt bra? :D

Sugen att vinna ett presentkort värt 900 kronor på H&MM? Det är superlätt att vara med, enda du behöver göra är att anmäla dig på sidan och sedan följer du anvisningarna.



Eller tävla direkt här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=872



Ber om ursäkt för reklam, men vill inte att någon ska missa den här tävlingen!

Svar: Jag har faktiskt inget inplanerat, för en gång skull:)

sv: fixar mig, börjar snart skolan :)

Hoppas du får en bra helg!:)

Jaha okej gör så :)

nu helt jävla plötsligt kan jag inte kommentera ditt senaste inlägg :S



svar: kan vi ta det på msn? :( <3 inget att ta upp på bloggen direkt.

hot or not när det gäller klädmärket odd molly?:D

http://liborius.blogg.se/2011/may/odd-molly.html#comment

Svar: Okej :) Jag har bloggat aktivt i ca 15 månader. Innan det bloggade jag lite till och från sedan 2007 tror jag. Nu lägger jag upp flera inlägg per dag, och tjänar även pengar, så det där innan ser jag nog inte som bloggande på samma sätt :p Tjänar du pengar på din blogg? :)



Förresten, delta gärna i H&M tävlingen där du kan vinna presentkort på 900:- :)

jo de är bra :D

fin blogg du har :)

ja :D

det är skönt när man har vänner som man vet att om även misstag görs så går det att reda ut :)

sv: aah, sj då?:)

Superfin bild :D

heej, var med och tävla i dagens blogg?:D

Gaaaalet fin bild =)

sv: jaokej :p nja sitter och har webbdesign, blev nyss klar med en hemsida! :D <3

Shuuue!



Nu är min blogg tillbaka igen efter att ha varit hackad. Och nu kommer jag uppdatera som vanligt igen! :D

Vilken fin bild :)

sv:

ja det var det också. jätte ysigt :)

Gud vilken fin bild :)

min man fyller år så vi ska ut o äta

sv; ja, allt är bra med mej. hur är det själv? :)

kram

svar: :)

tack så mycket :)

Sv. Tack så mycket.=)



Ha en underbar fredag!

hoppas att du har haft en fin fredag som start på helgen! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback