du gör mig glad


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Det här är en liten panoramabild som jag gjorde igår. Bilderna tog vi när vi var på stora karlsö här om dagen, idag ska jag fortsätta och göra klart alla andra bilder om jag orkar. Ska även sätta mig och fixa några andra bilder som jag tog igår kväll, skulle göra en lite film. Men det gick inte så bra för mig, bättre om man använder stativ. Något jag måste skaffa!

Idag är det torsdag, vi har eneglska hela dagen. Men våra lärare pratade om att vi skulle göra något annat, så får se vad vi hittar på. Annars är det inget speciellt mer än att vi ska kolla på huset efter skolan, rätt skönt att bara ta det lungt i slutet av veckan..

vad ska ni göra idag?
ha en bra dag i skolan, jobba eller hemma.

Kommentarer

Hej! Vad händer i helgen sötnos :)? vad söt du är! kram

härlig bild :)

allt bra idag? :)

tack :D

vad bra du är på att ta kort;D

Det är jätte bra tack, hur är det själv?:D<3

fin bild =)

sv: varsegod :D

sv: förlåt för grymt sent svar! jag har haft en del plugg i skolan och lite andra problem, men nu försöker jag komma tillbaka igen! :) hjälp mig gärna.



jag hoppas att allt är bra med dig? :)

svar: Inget speciellt<3

Tack för att du rösta!

Allt bra ? :D

Svar: Sååå himla skönt tycker jag! Jag tror att sommaren kommer bli helt sjuuukt varm och skön! Tror inte du? :)

svar: Tack för din röst! :D

ja :D

ja :D

Fin header! :)

fin bild!

härlig sommarbild! :D <3

sv: yey ;D

svar: varsågod :D

tack så mycket :) <3

- det är bra :)

Vilken fin bild :)

tack du;D

vad gör du? :)

Åå fin bild! :)

Åter igen en ny dag! ;D

Dagarna bara rullar iväg, ellerhur?

Hoppas du får en kanonbra torsdag :)

sv; haha yes;) vad har du gjort idag `?

kram<3

Nej nu ska jag tillbaka till modevisningen...vi ska samlas strax.. :P glöm inte att rösta på mig i schlagerstärna! Sista röstningsdag är idag! http://st.nu/noje/schlagerstjarna

allt bra idag?:)

varsågod <3

allt bra här :D med dig då?

Jätte fin blogg :)

Titta på eurovisionen :)

men jag kommer tillbaka sen. :)

Jag vet inte XD

okej mysigt! :D killen och mys!

sv- jag vet inte vad jag ska kommentera. Men vad gör du?

allt bra idag ? :)

allt bra ?:D

jo de är fint :D

Jag älskar panoramabilder,sjukt snyggt!

:)

Hej!

Just nu hittar du en liten bloppis i min blogg.

Ha en bra fredag!

Fin bild :)



Svar: Tack, jag mår bara bra :D























Follow my on Bloglovin







Trackback