du hatar när folk ljuger, fast du också ljuger


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu blir det att ta bussen till Visby och sitta och lyssna på musik och koppla av. När jag kommer fram får jag träffa Emma kommer bli mycket trevligt att få vara med henne ikväll! det gillas, det kan inte bli bättre!

Idag har vi även haft dåligt väder, men det blev mycket finare nu och det är super bra! hoppas på en bra helg men mycket bra väder då får vi en glad tjej här också! Vernoica Maggio, är den toppen tjej. jag älskar hennes nya album och hennes låtar, några låtar som jag aldrig kommer kunna tröttna på. vad tycker ni om dom?

vad har ni för planer för ikväll?

Kommentarer

ja de är bra :D

ja ska på födelsedagsfest,, dudå

okej :)

svar: ja, men eller hur! :D <3

sv; Okej härligt ! :) inte mkt, åker till berlin på söndag :)

Allt bra idag då ?

sv: händer ikväll då :D?

:)

Haha :p

Hej du har en jättefin blogg, så varför inte utnyttja den? Anmäl dig till veckans blogg här så får du chansen till fler beökare!! Det ända du behöver göra är att trycka på länken nedan och sen kommentera att du är med! Ha det så bra // Miriam



http://diamondgloss.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html#comment

sv: varsegod :D allt bra? :D <3

Ikväll så ska jag bara slappa ! :D



Hihi , har haft en lååång vecka i skolan :D



Btw, hur har din vecka varit ? :)

ja oja:)

Sv; japp :D

Heeej. Du kan väl gå in och svara på Dagens Fråga inne hos mig, är så nyfiken på ditt svar ! :) Kraaam

Hej, fredag den trettonde idag.drabbats av några olyckor än haha? :) http://amyah.blogg.se/2011/may/friday-13th.html#comment



Kram!

allt bra? :)

sv: härligt, jara ;)

Sv: :) <3

veronica maggio <3

Hejsan!

Just nu har jag en tävling i samarbete med tvspelsweb, priset är ett valfritt halvtonat filter och temat är "din favoritbild"

Skulle vara jättekul om du var med! :)

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2011/may/fototavling-din-favoritbild.html#comment

SV: Japp! :D Hur länge har du fotat?

din blogg är grym! vad händer ihelgen? kram

Sv: Jorå, allt e bra!

Själv? ;)

Hoppas du får en bra kväll! =) Jag älskar också veronica maggios låtar! Hon är en av mina idoler! =) Hon och hennes nya album är grymma, helt enkelt! ska inte göra så mkt ikväll. Vi har också haft sämre väder i dag.



SV: Vsg, okej! Tråkigt att ni inte får bo kvar! =/



haha, okej ;). Vissa är så; att de är trötta hur länge de än sover ;) :D

veronica är bra! :D

sv: :D

Vad hittar du på då ? :)

vad gör du?

Nu har jag utset 4 vinnare,kika in och kolla om du var en av dom,annars anmäl dig gärna igen http://claudialovgren.blogg.se/2011/may/fyra-vinnareny-omgang.html#comment

Yes! :)

Hoppas du har haft en bra dag!

har frågestund på min blogg, så fråga hur mkt du vill! (:

Älskar din blogg!

SV: Skönt att höra :) Jo här är det bra med mig med!

Kram!

allt bra med dig sötnos?

hoppas med på fint väder :D ska du sola nått?

Roligt ni triv

Ha en skön kväll

Hela albumet är sjukt bra!

Allt bra? (:

älskar också nya albumet! grymt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback