du väljer själv men gör du det rätta?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma efter min sista skoldag denna vecka, jag hade tänkt att den skulle vara mycket bättre. Men ska inte klaga det har iaf vart fint väder. Har bara haft foto och idrott idag i skolan, helt okej!

Snart kommer nog Emma på besök så ska vi se vad vi hittar på och vad vi ska göra. Det finns ju säker jättemycket som vi kan göra. Senare ikväll händer något inte så mycket. En sak jag tänkte på igår när jag läste tidningen och radion var ingång, på radion sa dom 20 saker som hänt i Kinte dom senaste månaderna och det är allt mellan hot till inbrott, helt sjukt! Varför ska allt hända i Klinte är min fråga? Tycker det jämt handlar om Klinte nu för tiden. (ingen kanske bryr sig, men jag stör mig på det)

Har ni bra väder idag hos er?

Kommentarer

TEST!

sv; Varsågod! :)

Jorå det är bra! :) Sj? :)

Tack! :)

sv. Tack så mycket. :)

Hur ser kvällens planer ut ikväll då?

Svar: Okej, jag ska hem till pappa en runda & sen händer de inte mycket mer :)

- Tack sötnos! :D <3

sv; härligt! :) vet inte, mina planer sket sig :(

sv; Tack själv :)



Nej, här regnar det.. Mysigt när man är inomhus dock! :)

Allt bra med dig ? :D

Fin bild :D

fiin bild ! :) ljuset i bakgrunden var super fint !

Gud vad roligt :)

sv- okej, nja inte så mycket. Allt bra?

sv; vad bra då! :)

en fråga hur har du fått så att kommentarer o datoum o sånnt är på samma ställe i din blogg? skulle så gärna vilja ha så! :)

oj haha :D

Sv: vad gör dudå? :)

sv. Ikväll ska jag inte göra så mycket, min kusin kanske kommer över så det blir en chill kväll :)



Hoppas att ni får det trevligt då! :D

sv: härligt!:D

åh tack :D

sv: åh sådant suger ju riktigt hårt! Speciellt om man träffar personen i skolan varenda dag usch :P



jo min dag har gått väldigt fort :)

här är vädret regnigt! :/

japp nån av dom tre ska jag beställa men jag tycker också nån av dom ;)!

Sv: Mm :D

svar: ja! :)

okej!

Vilken härlig bild!

Och jag undrade just vart solen tagit vägen, då är den hos dig. Här har det regnat till och från hela dagen!

ett bra tips till din laptop, för mig är de underbart?



KOLLA HÄR DÅ: http://kooorecic.blogg.se/2011/may/lapock.html

Sv: Okej, vad bra :).



Jadå, allt är bra :), själv då?

:)

sv; allt bra idag då?(:

tack gumman

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det voresuperkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

Gud så fina bilder på din blogg! :)

Tjena tjejen är allt bra?? ;)

Okej, åt mat nyss. :)

- härligt! jag mår oxå bra :)

snyggt foto (a) :D

Fin bild ! :D

Hos mig regnar det för fullt just nu, så tråkigt :/

Du tar verkligen jätte fina bilder! Trevlig helg. Kram

sv: härligt, yes ;)

Följa varandra via bloglovin? Du blir inte besviken om du gillar bloggar där man skriver om allt möjligt.. :-)

vad gör du? :)

Vad härligt! Jodå samma här:)

det är bra med mig med : vad gör du?

Hade också bara två lektioner idag:)



Underbar bild. Älskar ljuset och färgerna!

Fin bild!

sv: hihi ok!

nej ont i örat och halsen :/

sv:A :D

ja :D

sv: Hehe, okej:)

gud, du är verkligen grym på att fota :)

sv: Yes :D

Sv; fin bild :)

sv: Vad gullig du :) Är det bra med dig? Siktar på sommarlov?

vädret här har väll varit lite tillo från hela dagen men mest regn :/

Blev du veckans blogg?

Gå in och se efter! :)

Om du inte vann, anmäl dig och försök gärna igen!

vann du? var gärna med igen!



/johanna Bertils

sv: allt är bra här, hur är det med dig ? :) <3

skit fin bild! ;D

sv: Härligt! :) Det är bara bra här också, dock lite mycket plugg... :/

Vi har inte bra väder, regnat massa och varit mulet :(

Hoppas din kväll varit fin :)



kolla in nya designen! =)



http://jessicamossberg.blogg.se



http://jessicamossberg.blogg.se



http://jessicamossberg.blogg.se



Hej där, fin blogg!

Allt bra med dig? :)

Jag ska med vara med vänner :)

Plugga på söndag dock, så hoppas på DÅLIGT väder ;)

asså jag måste bara säga att jag älskar dina rubriker !! :o haha vart får du alla ideer från?

fin blogg du har :) kolla gärna in min blogg oxå , jag e nybörjare men jag tror den e okej ändå ;)

Fråga gärna frågor på min bloggsvar.

Så fin bild! =)

Väder och väder

Rena höstväder fy vad tråkigt

- trevlig helg :)!

Fin bild!(:

jag glömde skicka en direktlänk till tävlingen om kamerasmycket! här har du det! :)

http://kirafoto.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment

En annan gång :) många som redan är med. haha

sv: yeees, fin bild där! :D

super fin bild :)

SV: Jao :) Hur mår du?

Idag fyller jag år! :D

jag undrar vad du tycker om kameran du använder ? Visst ser jag att du får bra bilder och sådär , men använder du det man fick till kameran , eller har du köpt nå extra ? Och vad är det du gillar med kameran, Berätta gärna lite så jag får lite ideer om vad jag ska köpa för kamera ! :)

Gud, vilken fin bild!

Tack :D

Hemskt med inbrott :/

Vad fin bild!!

Fin blogg! :D

Hej, Hej! ville inget speciellt egentligen. tänkte bara fråga om du tycker om ämnet SO, om du inte gör det! vilket är/var ditt favorit ämne i skolan? (BRA BLOGG) Kam//JOJO

sv: hehe ja, förr eller senare tröttnar man på kalas också!:P vart det lyckat för din bror då?:)

sv; svarar på kommentarer, gör du då?

Du tar verkligen fantastiskt fina bilder! :D

fin bild:)!

sv : händer idag då sötnos ? :)

Fin blogg :)

Sv: Är du säker på att 28-80mm är ett Canon? Aldrig hört talas om det så :)

måru idag i det här härliga vädret ? :)

allt bra? :D

Tävla om att bli veckans blogg

Klicka in här ; http://annafeliciaa.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html#comment :)

allt bra?=)

vilka fina bilder du tar!! hur länge har du fotat?

Hur mycket kostar din kamera? som du fotar alla dina bilder med?

Är jag ensam med att folk verkligen HATAR på min blogg? Skriver kommentarer och tror att dom kan trycka ner mig? Eller är det så på alla bloggar? Haha lite roligt faktist... kolla in! http://kassandras.blogg.se

- jepp :)

guuud vad fin blogg! :)

har du en bra lördag?

KRAM!

Nu är veckans blogg avslutad, om inte du vann så anmäl dig igen redan nu!:D



SPAM ÄR TILLÅTET OCH DET ÖKAR JUST DIN CHANS TILL ATT VINNA!!

Tjusig bild! :)

hej!

jag skulle bara säga att jag skickade din vinst i torsdags, så vinsten har kanske kommit annars kommer den nog i början av nästa vecka! :D



hoppas du blev glad och jag skulle bli glad om du ville länka mig sen när du får smycket? :D

Tävling på bloggen.



http://lovehannah.blogg.se/2011/may/vinn-solprodukter-fran-nivea-2.html#comment

Vilka fina bilder du tar :)

Ha en toppen lördag :)

Trevlig helg!

xoxo Fashiontwisted

Här är det strålande sol ena sekunden för att bli mulet och regna i nästa.. Hur är vädret hos dej då?

Fin bild :) Ha en fin lördag!

Nu är dagens blogg utsedd. Gå in och se om det var du som vann. Annars finns en ny chans på en gång!

sV: vad görs<? :)

Sv: oh låter underbart, festade igår och idag ska jag bara ta det lugnt efter en tur på stan :) <3

Fina bilder, hur länge har du hållt på och fota? Själv tar jag bara bilder med mobilen^^

Var gärna med i våran diskussion på våran blogg, vi behöver många starka och viktiga åsikter.

Ha en riktigt härlig helg nu!

www.farskallarna.blogg.se

/Fårskallarna:*

Nu finns ditt svar på min frågestund uppe!

Kika in och titta vettja! :d

Tråkigt väder här :(

Jag mår toppen! <3

Händer ikväll?

okey:)

sv: nej inte specielt kul att plugga. Vad ska du göra idag då ?

Det är bara monligt och rugit :(

Det är bara monligt och rugit :(

Sv: Okej, samma och sedan mest varit hemma och degat framför datorn. Vad ska du göra i kväll då? :)

Jag har startat en dagens blogg runda! så kicka in och ta chansen att vinna dagens blogg tävlingen, och bli länkad under headern i min blogg! Lycka till! (:

tycker du jag ska byta design, eller ha den jag har?

kommentera gärna vad just DU tycker: http://casylindell.blogg.se/2011/may/ny-design.html#comment



ha det bra :)

Hej, kan vi köra ett länkbyte ? :)<3



kram

svar: yes :D

Guuuuuuud vilken fin bild:O

Vad har du för dig nu i helgen då ? =D

Fint foto!

Hej förlåt för sent svar !

Okej ,jag har bara varit hemma för är fortfarande förkyld :/

hejsan, vad görs ?

Sådär, lite mulet och regnigt :)

herre guud!

vad fin blogg :P

omaaaaajdag vilken snygg bild & din banner !!

hur gammal e du (: ?

sv: Det gick asbra:D

Riktigt snygg bild!! :)

sv: Jag är verkligen nöjd med de:)

sv: Det låter asbra :D Vad gör du?

kramar <3

vädret har inte varit det bästa

har du nån idé på vad man kan baka till morsdag? :) kram!

vem är klinte

Asfin bild! :D Haft en bra lördag? :)

Asfin bild! :D Haft en bra lördag? :)

Jätte fin bild! :)

Nej, här spöregnar det!

sv: Vad bra! :)



TacK!

allt bra? kraaam

vart ligger klinte? eller vad är det för något?:P har aldrig hört det namnet förut ..

sv: Det låter ju härligt :D Har du gjort något trevligt ikväll?

vad går du på för skola ? klass ? :)

Sovit gott?

Allt bra idag??:D

KRAM

Allt bra idag?:)

SV: Det är bra här med!:D



Fin bild!:D

KRAM

sv: fast nu är vädret ganska bra

ÅH vilken fin bild, underbara blommor :D























Follow my on Bloglovin







Trackback