en helt okej torsdag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Hemma från skolan nu och har haft en helt okej dag, inte den bästa dagen men ändå inte den roligaste dagen. Idag skulle vi ha engelska hela dagen, men det hade vi inte. Först skulle vi börja på ett arbete, men vi kom inte igång så jättebra med arbetet.. Efter började vi en kurs som handlar om säkerhet och arbetsmiljö, idag fick vi veta lite om första hjälpen. (kunde nästan allt redan) sen fick vi prova på att släcka när det brann och såg lite film.

Nu får ni äntligen gissa om någon vill, det här som ligger i paketet är något jag verkligen viljat haft ett bra dag nu. Passar mig super bra, gissa nu vad det kan vara. Berättar senare vad det är och vart jag fått det ifrån och lite annat.

haft en bra dag i skolan, jobbet eller hemma?

Kommentarer

anmäl dig till dagensblogg på min blogg så drar jag en vinnare senare :)



(sorry, om du inte vill ha detta!)

jodå det är bra :)

sv: de låter najs :D



nja ja är fortfarande sjuk men annars är de bra :)

haha jodå :D

Allt är bara fint :)

sv: tack :)<3

hm, säkert nåt klädesplagg? :)

svar: varsågod! :D <3

nja sådär...fortfarande förkyld. :/ orkar inte med..xD

Okii :)

va bra!

sv: jadå:D

tack!

Varsågod :D

ja hade en rätt bra skoldag förut om mitt NP då :P

:)

Jätte fin blogg ! :)

nej nu måte jag ta och redigera lite bilder..^^

hej, vad görs ? :)

svar: haha okej, när får man veta vad det är i paketet? :)

absolut :D

reflexskärm ;)

=)

okj ^^

:)

tack desamma sötis ! :)

fotar lite med mitt nya objektiv :D

vad har du gjort idag då ?

okej, samma xd

varsågod!

har du hittat på något roligt idag då? :)

va gärna med i dagensbloggtävling :)

Ha en fortsatt bra dag :)

sv: så lite så ! :)

Gör du designer ? :)

svar: okej, ska hålla utkik! :D

Nu är dagens blogg avslutad, kika in och se om det blev du :D

:)

En reflexskärm! :D

Ja, jag har haft en bra dag i skolan :)

detsamma :D

varse :)

höhöh :D himla många följare du har :D

vad tycker du om videon i mitt andra inlägg ? hahaha fail..

kanske en reflexskärm? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback