en sak är säkert, ni är dom bästa som finns


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag skulle vara hemma igår och ta kort på min lillasyster och sen åka till stan. Men inget blev som jag hade tänkt mig, vaknade rätt sent. Fixade mig och sen drog jag iväg till stan med min brors kompis Jakob. När jag kom till stan träffade jag Emma och sen gick på stan med hennes mamma, lite små mysigt!

Efter det runt tre på dagen träffade vi upp Johannes & Jakob och gick och åt lite thai mat. sen ner till glassmagasinet för att ta en glass och sedan hem för att spela buzz. Senare åkte vi och hämtade Farhia och åkte till roma en sväng och sedan i in till stan för att kolla läget på en fest i Visby. Men det var nog inget som vi tyckte om, så det slöt med att vi satt i bilen och pratade och sedan hem för att sova. Hade inte mycket tid till datan igår, men det var skönt! Jag är nöjd med min dag tack!

vad gjorde ni för roligt igår?

Kommentarer

Svar: Varsågod! OKej så kul! Jag var hemma o solade typ o fotade! :D

:) vad har du för kamera, objektiv och utrustning? :)<3

sv: samma här!;D

Ja, den är jättebra!:D

sv: kollar runt lite på datorn och ska snart duscha, sen sätta mig ute i solen.

själv? :D<3

sv: tack :D

Sv : Japp! :)

sv: :D

mys!

mys!

mys!

mys!

sv: det är finfint med mig , sj? :)

sv: hihi :D

tack :)

hoppas att du får en toppendag i solen sötnos! :D

sv: Varsågod!

sv: jadå!;)

hejsan, vad gör du ?

sv: jå!;D

sv: jag ska plugga och lite sånt, själv? :D

haha tanken är nog att bara sitta inne och kurera mig idag men tack i alla fall! ^^

sv: jaha:) intemkt!

Kikar in och önskar dig en mysig Söndag! Kram

Verkar som om du hade en riktigt fin dag! :)

Mumsigt med glass med, blir lite sugen nu. haha :)

ta hand om dig o ha en underbar dag sötan!

jo de är bra :D

sv: trevligt :D

nja inget, vad ska du göra idag då ? :)

fin blogg:)

sv' tack själv :)

ojdå! :S

äh ja skrev nog fin bild eller så? :]

hehe jo jag ska nog göra det..xD hehehe

sv: japp :d

allt bra idag?:D

Jag har en tävling där du kan vinna en Ir kontroll, kolla in min blogg för få mer information!

sv: Ahh eller hur! :)

Tack så mycket o jag som hade tänkt att göra om designen på bloggen så fort som möjligt! :*

Hih, inget o tacka för ;)<3

låter som om du hade en rolig dag! :D

Sv: Vad kul :D

- okej, topp! :) <3

Mysigt det verkar:)

Hej Sötnos! :)

DETTA ÄR ETT ERBJUDANDE DU INTE FÅR MISSA!

Klicka på längen nedan för att på ett snabbt, enkelt och HELT GRATIS sätt få SPOTIFY PREMIUM till din dator! :)

Perfekt nu när Spotify har börjat kosta pengar, eller hur? ;)



KLICKA:

http://www.streaminvite.com/ref/76938



PUSS!! :*

Hej! :)



Just nu håller jag på med att samla in pengar till skolor i fattiga länder, läs om hur jag gör det och om hur DU kan vara med och hjälpa mig här:http://modeapa.blogg.se/2011/may/operation-dagsverke-2011.html#comment



Samtidigt som du är med och hjälper mig så är du med i tävlingen om ett presentkort på H&M värde 300:-!



SPRID GÄRNA! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback