ett år med bästa Emma


En bild på mig och Emma från sommaren 2010

Idag är det ingen vanlig dag idag är det min och Emmas ettårsdag, det har gått ett år sen jag träffade Emma för första gången. Iallafall vad jag minns, det var när vi var iväg och grillade med några vänner. Tiden har gått så fort efter den dagen, men det känns som vi har kännt varandra mer än ett år. Jag älskar dig Emma och kommer alltid göra det, kommer stå vid din sida hela mitt livet vad som än händer. Våran tid har knappt börjat!

Nu ska jag dra iväg till skolan och när jag kommer hem ska ni få gissa vad jag har fått på posten. Ni helt enkelt vänta några timmar till, idag i skolan är det engelska på schemat! Hör av mig senare, mina bästa läsare.

vad har ni på schemat idag?
ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

Så fin bild =)

jaa :) kommer snart komma upp en tävling som du kan vara med i :)

Tack så mycket! :)



Vilken härlig bild på er två! :)

Roligt att ni hållt ihop:) å jätte fin bild:D

sv; Tack :).

ny design :D va tycks ?

sv: vilken härlig bild :D!



hur mår du idag :)?

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .



Här hittar du tävlingsinlägget:

http://beich.blogg.se/2011/may/torsdagsbloggar.html



Lycka Till!

kram Bea



Svar: Hehe okej :) Jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen :p Vi får se helt enkelt :) Ska du åka utomlands något i sommar då? :)

Pusspuss, Sannalitens.blogg.se

Vi kanske kunde ha pausat våra andra bloggar så länge? :)

nej, va roligt, grattis ^^

jaså? vad roligt det låter :D

Just nu sitter jag bara i skolan och har redovisning, mindre skoj :(

kram / ♥ KHANGKHENG

vad gör du? :)

Sv: vad ska du göra i helgen då?:)

var delaktig om min hiss eller diss fråga :D

- fin bild!

nice nice

fin bild!

fin blogg, allt bra ? :)

Hihi grattis till er ^^

Då ska jag absolut köpa den! Ska iväg på shoppingtur till Ullared idag och där har de säkert fått in den! :)



Tusen tack! <3



Det är underbart att ha såna vänner, som man alltid kan luta tillbaka på! Jag har flera stycken och jag älskar dem! :)

sv: najs, nja e sjuk :P

Oh spännande. Alltid kul att få saker på posten. Jag fick ett DHL paket idag som jag måste hämta....

Sv: :-)

Allt bra idag? :)

hejsan! förlåt att jag inte svara igår. hann inte med någon dator. :P hann inte med ett skit igår..xD hahaha! allt bra idag?

Jorrå!! :)

gud vilken söt bild :)

Hoppas du får en toppenfin dag idag :)

Kraaamar!!!! :D

härlig bild:)

det är bara bra :D

händer idag då?<3

Skoj att ni känt varandra ett år nu och kommit så nära varandra :)

tack ska du ha! :D



allt bra?

fin bild :D! görs nudå :)?

besök gärna min blogg :D

http://badromance.bloggplatsen.se

Fin bild :)

härligt! =)



här är det toppen också, händer ikväll då? :)

jag ska bara ta det lugnt =)

sv: kollar på vampire diaries<3

snygga tjejor! :)

fin bild

vakul!:))

härlig bild :)

Fin bild! :)<3

Grattis till er! hihi :D

kul att man kan bli så bra vänner på så kort tid!























Follow my on Bloglovin







Trackback