face the world with a smile


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Det är inte våran katt på bilden, vi tar bara han om den ett tag!


Idag är det torsdag fast det känns som en måndag, bara för jag var ledig igår så fick jag för mig att det var söndag. Idag i skolan blir det en hel del engelska och små pyssel skulle jag kunna tro. (händer inte så mycket dom sista veckorna)

Efter skolan har jag inga planer, det blir nog ingen träning eftersom jag inte kan ta mig till träningen igen. Jag börjar ogilla det här att jag inte kan ta mig, det kommer bli så mycket lättare i sommar. Så jag får väl vänta tills det, men jag vill verkligen inte. Men jag har inget val, känns det som. Kan det bli sommar nu så jag kan få träna, dom tror väl säkert att jag slutat snart!

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

(glöm inte bloglovin och tävlingen längre ner)

Kommentarer

sv- hehe okej, jag med :d



Sovit lika gott som jag?

fin bild !<3

yeaa :D

Sovit gott?

allt bra? :D

tack!:) hur mår du?>3

vilken söt.D

Vad tycker du om min nya design? :D

supersöt katt :D Hoppas allt är bra med dig idag?



ps. glöm inte att kika in mina andra tävlingar som:



Egendesignad almanacka: http://angelica.blogg.se/2011/may/vinn-och-designa-din-egen-almanacka-1.html#trackback



och hälsoprodukter:

http://angelica.blogg.se/2011/may/vinn-halsoprodukter-fran-halsa24nu-1.html#trackback

JO, det är super :) sj?

Jag mår bra

Attans att inte riktig sommar kan komma

Blåst och regn de senaste dagarna

Tack för berömmet

Aw va söt katt :D<3

Det är toppen :) Själv ? :)

SV: Okej, jag är i skolan men ska till mina kompisar efter skolan :)

Svar: Okej :) Jag ska faktiskt åka iväg på kurs för att jag fått ett stipendium. En kurs för unga ledare. :) Ska du göra något roligt just idag då? :) Kramar

SV; Det är bara bra, själv då? :)

Sv:

Härligt, jo det är klart! :)

Är sönder stressad vilket lett till att jag blivit sjuk :(

sv: awesome! :D

Vad söt bild.=)



Sv. Ok, vad skönt med sommarlov snart.

åh, va söt! ^^

svar: okej! :)

planer inför helgen? :D

Men vilken sötnos :) Jobbigt att lämna tillbaka katten efter att ni passat den??!!! Så söt så söt

Ja :) söt katt!

händer i helgen då ? kram Alva

Härligt samma här :)



Nu är bloggen helt ändrad och kommer numera att vara låst pga av en del förändringar i mitt liv. Dock vill jag ge chansen till er som vill fortsätta följa på min blogg genom att ni kan följa det som kommer upp på sidan denna kommentaren länkar till. Vill ni inte fortsätta följa min blogg längre, vill jag önska er en toppen framtid och tack för att all kontakt vi haft. kram.

sv :ja allt är bra :D sjdå? :D

sv: Härligt att höra :)

sv: Härligt att höra!

va härligt! det är bara bra:)<3

No problem.. Jo det är jättebra med mig faktiskt. Hur är det med dig?! :)

MISSE :D



Var med och tävla! Inga länktvång! :)



http://eeeelins.blogg.se/2011/may/vin-ett-superfint-fjaderorhange.html#comment

Sv: Mm :)



Gulig katt ni passar :D

Men så söt katt! :)

- ja det är bra :D

vad hittar du på ihelgen? =))

Ok, tack för att du verättade det för mig :)

- så söt!

- Galet söt katt du har, aaaaaaaaw! Planer för helgen ? :)

Men gud va söt då :D

samma :)

okej! :) skönt :)

bara bra tack!:)

sv: okej ^^

Har du några planer för sommaren då? :D

sv: förlåt för sent svar men ja har varit på klassresa :P



hur är de idag då :D?

svar: tack :)

åh, det ser nästan ut som min katt :D:D:D

Sv; Nja, är sjuk, självdå? :/ ♥

svar; Allt är bara bra med mig!

Själv då?: )

:) mårdu?

Det låter ju super bra det:D jag har lite kärleksproblem men annars är det toppen:D<3

Sv: ah :)

Sv: samma här fast det var ännu en meningslös dag ;)

mm :)

tack detsamma ! :)

Sv: ah :) Har ni också massa meningslösa dagar typ där ni bara har en lektion per dag? :P

sv : :)



jag skulle bli glad om du ville kommentera på vilken färg min outfit ska vara (A)

Sv: neh vet inte :P

hehe !:D

söt kisse ^^

hihi ^^

Haha så söt ^^,

Sv; Tack! :D

aw, gullig bild ^^

jo det är bara bra :D

söt katt! :D

nae så söt!



tss tack :)

hej

strunt samma om det är er katt eller inte. nån sötare har jag knappt sett i hela mitt liv!

du är sjukt duktig på att fota, tjejen! forsätt med detta, du kommer säkert komma lång fram i framtiden! ♥

vilken underbar katt ! :D

Duktig du är på att ta bilder :)

Vilken sötnos! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback